Andere kant langs, over Hilaard- Easterein etc...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik schrok er al van! Maar wel met Alex zijn mobilitelefoni! Waar zijn jullie dan langs gereden? Komen ALTIJD langs mijn dorp
quote:
Menno.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wat moet ik toch gaan eten straks?
Heb jij die niva al gekocht pik, dit is een once in a lifetime opportunity he dat weet jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dat niet zeer pijnlijk?
[ afbeelding ]
ik heb al tig once in a lifetime nivas niet gekochtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Heb jij die niva al gekocht pik, dit is een once in a lifetime opportunity he dat weet je
Ik heb nu een witbiertje, het kan verkerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al tig once in a lifetime nivas niet gekocht
Was het maar sun feest, gewoon van Hoegaarden jongen.quote:
Epicness.quote:Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Leeuwarden
001 6045 justmattie
Dan won Alexxxxxxxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Niet eens een lijstje wie er met de meest verschillende accounts in deze reeks heeft gepost. Beetje jammer.
Oke. Sorry dat ik je nomineerdequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee hoor, alleen met deze en dangel, mn andere kloontjes komen hier niet.
Ik wil een E28, maar centjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geeft niks, je hebt een E36. je weet niet beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |