quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Je bent een beetje laat muts, nu heb ik de koffie zelf al gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meeste mannen willen een secretaresse die onder het bureau kruipt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whaaaa, oh ja hoor jij weer!
wat hebbie geflikt?Nou het was deze keer niet mijn schuld, dat is het ergsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we gingen ff wat bedjes met de hand schoonmaken dus hadden de machine open gezet om de bedjes makkelijker naar de schone kant te kunnen rijden, dus tonnie en ik waren hard aan het schoonmaken, vraagt hij aan Hein of hij even de bedjes door wou trekken en recht wou zetten (zijn taak was ondersteunen waar nodig), zegt die lamlul: nee, want ik moet verder met mijn eigen taak.. dus ik was al een beetje chagerijnig omdat wij zijn zooi aan het opruimen waren EN ook nog eens het makkelijker voor hem maakten voor die avond te werken.. later had ik een bedje opgemaakt voor het Qgebouw (zit ver weg, kan beter dus die eerst de deur uitsturen), pakken hij en Gerard, zonder een woord te zeggen dat bedje, halen het plastic eraf, gooien er een extra deken op en brengen hem naar het Cgebouw, wij hun erop aangesproken dat ze ook om een bedje konden vragen en niet zo een ander bed hoefden te stelen onder iemands neus uit, maar ze namen m gewoon mee en beweerden dat ze er geen plastic vanaf hadden gehaald en dat we logen.. erg kinderachtig, dus Marleen en ik zeiden tegen tonnie dat we dat zo kinderachtig vonden.. komt Gerard terug, spreekt Tonnie hem erop aan.. zegt ie dat ie van niks weet.. ik kan er dus niet tegen als mensen schijnheilig doen, dus ik link, marleen link.. Ondertussen dikke vette scheldpartijen tussen marleen en gerard en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken
en sindsdien zegt ie geen woord meer..
waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jaquote:
Mits normaal, wat meestal niet het geval is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook!
Maar hij komt ook vaak opschepperig over. Dat mag je zeggen toch?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik voel niet de behoefte daar enige verandering in te brengen.
Lief dagboek..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou het was deze keer niet mijn schuld, dat is het ergste
we gingen ff wat bedjes met de hand schoonmaken dus hadden de machine open gezet om de bedjes makkelijker naar de schone kant te kunnen rijden, dus tonnie en ik waren hard aan het schoonmaken, vraagt hij aan Hein of hij even de bedjes door wou trekken en recht wou zetten (zijn taak was ondersteunen waar nodig), zegt die lamlul: nee, want ik moet verder met mijn eigen taak.. dus ik was al een beetje chagerijnig omdat wij zijn zooi aan het opruimen waren EN ook nog eens het makkelijker voor hem maakten voor die avond te werken.. later had ik een bedje opgemaakt voor het Qgebouw (zit ver weg, kan beter dus die eerst de deur uitsturen), pakken hij en Gerard, zonder een woord te zeggen dat bedje, halen het plastic eraf, gooien er een extra deken op en brengen hem naar het Cgebouw, wij hun erop aangesproken dat ze ook om een bedje konden vragen en niet zo een ander bed hoefden te stelen onder iemands neus uit, maar ze namen m gewoon mee en beweerden dat ze er geen plastic vanaf hadden gehaald en dat we logen.. erg kinderachtig, dus Marleen en ik zeiden tegen tonnie dat we dat zo kinderachtig vonden.. komt Gerard terug, spreekt Tonnie hem erop aan.. zegt ie dat ie van niks weet.. ik kan er dus niet tegen als mensen schijnheilig doen, dus ik link, marleen link.. Ondertussen dikke vette scheldpartijen tussen marleen en gerard en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken
en sindsdien zegt ie geen woord meer..
waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zat serieus al klaar met het nieuwe topic en toen kreeg ik een WA![]()
Maar uhm:
[..]
Ja![]()
En no way dat ik voor jou kom werken
Ik had de lapo niet he!!quote:
Het kadaver van een schaap?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
zo, nieuwe bed opgemaakt en iets voor het raam gehangen, zodat ik er vanavond kan slapen
dat was voor kloonquote:
Jij betaalt in natura zag ik net.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
...lang oninteressant kutverhaal...
en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken![]()
Ik kan het me helemaal voorstellen. Jij lekker schelden.quote:waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
Ik had hem willen hebben.quote:
LAPO hunterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had hem willen hebben.
Maar goed ingegrepen!
Je wil dus weer geld zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij betaalt in natura zag ik net.
Dus geen goede baas!
Ja, en het is nog nooit zo stil geweest op het werk als vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Jij lekker schelden.
Ik stoor mij gigantisch aan dat woordje 'weer' in die zinquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kadaver van een schaap?
Of gewoon een gordijn?
quote:
BEELDMATERIAAL AUB!!quote:
Jij bent toch ook heul geen kapster?quote:
Hehe, jij man.. wel al weken bezig met je audioinstallatie, maar geen moment naar gordijnen gezocht zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb er nog geen gordijn voor, dus combinate van handoeken en dekbedovertrek
waarom geen kranten? of een laken? of foto's van je billen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb er nog geen gordijn voor, dus combinate van handoeken en dekbedovertrek
Nee, ik ben Leidinggevende.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heul geen kapster?
Helaas, ze rende weg naar achteren voordat ik mijn phone kon grijpenquote:
In the pocket hoor !!quote:
Daar bedoel ik verder niks meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stoor mij gigantisch aan dat woordje 'weer' in die zin
Oh ja, dat was hij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en het is nog nooit zo stil geweest op het werk als vandaag
volgens R. was ie vast nog gekrenkt omdat ie me 2 jaar geleden in de lift heeft proberen te kussen en ik m vol walging heb weggeduwt
Ik geloof dat miss Nipplegate niet zoveel geeft om welke functie het gaatquote:
Ja, en als ik 'the Silent treatment' krijg, dan hij ook.. en het is bewezen dat vrouwen daar beter in zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, dat was hij!
Geniaal kloon.
ach.. zover zit jij daar toch ook niet meer vanaf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was best traumatisch hoor, zo´n tiet van 50+
Gerimpeld en wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:
Maar het was best traumatisch hoor, zo´n tiet van 50+
Met chocoladekoekjes?quote:
Werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
Nu hou ik erover op. Want karma is een bitch en dit is de goden verzoeken.
Wat gaan we doen dit weekend?
Toeleven naar volgend weekendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
Nu hou ik erover op. Want karma is een bitch en dit is de goden verzoeken.
Wat gaan we doen dit weekend?
Ik ben zo blij dat mijn MI nu niet verder gaat dan de koekafdeling van de C1000quote:
dat wel, maar iedere keer er daar achter komen helemaal niks geen kleurstalen oid bij me te hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, jij man.. wel al weken bezig met je audioinstallatie, maar geen moment naar gordijnen gezocht zeker.
Oh dearquote:
Kan je kleur niet onthouden? Met dat ene, hoeheethet, je eh, geheugen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:08 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat wel, maar iedere keer er daar achter komen helemaal niks geen kleurstalen oid bij me te hebben
Dan nog, ik weet in ieder geval dat ik beter geconserveerd die leeftijd ga halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. zover zit jij daar toch ook niet meer vanaf?
mss gordijnen uitzoekenquote:
Goeie avondquote:
Karma.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over Karma is a bitch gesproken, dat wijf wat me toen uit mn huis heeft gezet (wat eerst een vriendin was, of wat ik dacht dat ze was) heeft nu geen vrienden meer omdat ze dat niet mag van dr vriend en door hem elke dag geslagen wordt
I have to love Karma
burgers zooquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik wil leuke tips voor dit weekend. Ik ben vrij en heb gratis treinkaartjes liggen.
Ik niet, ik word berimpeld oudquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog, ik weet in ieder geval dat ik beter geconserveerd die leeftijd ga halenOp sterk water
![]()
Naar mij toe gaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Serieus, ik wil leuke tips voor dit weekend. Ik ben vrij en heb gratis treinkaartjes liggen.
http://www.aviodrome.nl/dagje-uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ja, als jij het nou was, was ik niet zo getraumatiseerd geweest nuquote:
ik heb even gegrinnikt. Ik moet het toegevenquote:
Nee, ik heb geen chocoladekoekjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als jij het nou was, was ik niet zo getraumatiseerd geweest nu
ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde idd naar Arnhem, meteen bij vriendinnetje langs, maar ze zijn er niet.
Dan ga je bij JB langs, gordijnenadvies gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde idd naar Arnhem, meteen bij vriendinnetje langs, maar ze zijn er niet.
Leuk idee, hij is dol op luchtvaart!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.aviodrome.nl/dagje-uit
Dat iets voor peuter?
Nou jaaaa! Laat die bitch lekker mishandeld worden he? Jij zit veilig in een huis zonder agressieve vriend, maar nee, lekker haatgevoelens voor anderen ontwikkelen en die vervolgens publiekelijk op een forum knallen??!! Je moest je schamen!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over Karma is a bitch gesproken, dat wijf wat me toen uit mn huis heeft gezet (wat eerst een vriendin was, of wat ik dacht dat ze was) heeft nu geen vrienden meer omdat ze dat niet mag van dr vriend en door hem elke dag geslagen wordt
I have to love Karma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Oh dan is dat echt wel leuk voor hemquote:
Ik was serieus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb even gegrinnikt. Ik moet het toegeven
ik wel, en ze zijn smerigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen chocoladekoekjes!
Ik had je er wel eentje aangeboden als troost dan hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen chocoladekoekjes!
Jij wil niet daten dus dat ligt aan jouw zelfquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou jaaaa! Laat die bitch lekker mishandeld worden he? Jij zit veilig in een huis zonder agressieve vriend, maar nee, lekker haatgevoelens voor anderen ontwikkelen en die vervolgens publiekelijk op een forum knallen??!! Je moest je schamen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die haatgevoelens waren er al toen ze me uit huis gooide nadat ik het net had opgeknapt en het me 1500 euro armer had gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaat het mis tussen ons ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij wil niet daten dus dat ligt aan jouw zelf
Waar? Moeten we rennen?quote:
Blowquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond iets met Escobar op tv.
Ik moest aan MissB denken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond iets met Escobar op tv.
Ik moest aan MissB denken
Hell Yeah!quote:
die begint halverwege al.. daarom neem ik Goodfellas opquote:
Nee, ik ging ff de stad in voor 1 blu-ray...kom terug met 4 blu-ray's (Foo Fighters docu Back and Forthquote:
Ja, terwijl ik op enter klikte zei beetman dat ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die begint halverwege al.. daarom neem ik Goodfellas op
Hey gewoon iets leuks kan ook hoorquote:
Telepatie.. of een Televisiegidsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik op enter klikte zei beetman dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
dan ben ik er ook 1quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ging ff de stad in voor 1 blu-ray...kom terug met 4 blu-ray's (Foo Fighters docu Back and Forth) en 3 CD's
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:17 schreef El_Matador het volgende:
Blow is GOEDDaarom ga ik er zeker een beetje kaas bij gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil ook zo'n beer als in de Cornetto reclame
Ja geweldig!quote:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom ga ik er zeker een beetje kaas bij gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
oh, die heb ik gisteren gedownload wegens...geen idee wat ik er van moet verwachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan ben ik er ook 1
dit keer is de schade maar 1 CD overigens (Eddie Vedder - Ukele Songs)
Ik wil een cornettoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
*stopt met scheren*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
Als je dan ook zo zacht en fluffy word, maak ik je de mijne!quote:
quote:
Ging jij niet zuipen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker bankhangen en vroeg slapen
Ik mis:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vanavond avondje alleen op de bank dvdtjes kijken, morgen uitsapen, squashen, 's avonds werken, zondag uitslapen en naar de film, maandag wat werk inhalen.
Wel.quote:
Welke nog meer?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ging ff de stad in voor 1 blu-ray...kom terug met 4 blu-ray's (Foo Fighters docu Back and Forth) en 3 CD's
Mn fles is er morgen ook nog welquote:
Ja, hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis:
Met de eerste zonnenstralen de liefde bedrijven?
Moet ik eerst een gewillig slachtoffer vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis:
Met de eerste zonnenstralen de liefde bedrijven?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedacht me net dat ik geen flubbersnoepjes in huis heb, dus ff snel Jelly maken
quote:
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:23 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een gewillig slachtoffer vinden
Vast wel. Maar met mijn post bedoelde ik niet de liefde bedrijven met haarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vast wel. Maar met mijn post bedoelde ik niet de liefde bedrijven met haar
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
Bovenstaande combiquote was een ongelukje, maar ik laat hem staan.
Welke dvd?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:19 schreef Eigenmijsje het volgende:
Vanavond avondje alleen op de bank dvdtjes kijken, morgen uitsapen, squashen, 's avonds werken, zondag uitslapen en naar de film, maandag wat werk inhalen.
Lekker. Ik heb M&Ms.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof
ik bedacht me net dat ik geen flubbersnoepjes in huis heb, dus ff snel Jelly maken
Dat weet je bij jou nooit zeker he?quote:
Wat voor bank?quote:
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet makenquote:
True that.quote:
Naaaiiisss!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet maken
CD:s
Pearl Jam - Ten (Legacy Edition), de re-issue van het eerste Queens of the Stone Age album en
The Black Keys - Brothers
Wat voor squashbal?quote:
Oeh die legacy edition heb ik pas gewonnenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De steelbox editie's van Inception, dark knight en batman begins...ff de verzameling steelboxen weer compleet maken
CD:s
Pearl Jam - Ten (Legacy Edition), de re-issue van het eerste Queens of the Stone Age album en
The Black Keys - Brothers
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Make up, leuke kleertjes, tieten vooruit, buik in, lekker lachen en vrijwel elke vrouw kan seks krijgen.
ik moet de collectors editie nog hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh die legacy edition heb ik pas gewonnen
koekjes, chips, tijgernootjes en jelly danquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet de collectors editie nog hebben
Hoe groot zijn jouw tetten dan wel niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :p
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Grey's Anatomy!quote:
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Je hebt de complete set ervan?quote:
niet eens...de meeste vrouwen hoeven helemaal geen moeite te doen...maar wat voor kerels krijgen ze dan achter zich aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgen
amaretto vind ik dan weer echt heul smerigquote:
* clevy biedt zich aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet eens...de meeste vrouwen hoeven helemaal geen moeite te doen...maar wat voor kerels krijgen ze dan achter zich aan
dezequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt de complete set ervan?
100 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Goede vraag...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw tetten dan wel niet?
Ja, iedereen, behalve ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
amaretto vind ik dan weer echt heul smerig
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dezeja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb ooit de vinyl set laten staan vanwege geen vinyl deck![]()
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Dat is toch hetzelfde als ER?quote:
Ja ik ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja die![]()
ik heb ooit de vinyl set laten staan vanwege geen vinyl deck![]()
Geenstijl-praktijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Kluts het volgende:
WTF is dat ineens naast mijn "hyvesrespect"-knopje ( wat sowieso al loos is natuurlijk).
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Rudolf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreegquote:
Jij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
gewoon liggen en benen wijd en Oprah kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebben
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreeg
en toen dronk ik alles wat los en vast zat
dat heb ik dan met bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.quote:
nope.quote:
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjes
nu ben ik momenteel weer ff van de port
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijn
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik wel weet wat ik lekker vindquote:
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.
Ik zat bij de bierkratten, daar kwamen de 'lege' flesjes te staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
mijn zus liep de tafel rond voor de koffiekopjes, ik voor de bierglazen
Ik vind dat zó niet grappig, kinderen die aan bierglazen en - flesjes lurken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
oh nee, ik heb best wel wat bier in huis, mn port is wel bijna op.. maar echt veel drinken? nee.. dat doe ik eigenlijk niet meer..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
Ik haal af en toe amaretto in huis. Dan gaat die fles wel in een weekend op.Daarom doe ik het niet te vaak, ik heb een beetje van die fases.
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het enige dat ik ooit zal kopen is wijn. En dan nog heb ik er nauwelijks verstand van. Maar likeurtjes enzo, niet aan mij besteed. Ik eet dan ook meer dan ik drink.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik wel weet wat ik lekker vind
hmm, wat zal ik eens open trekken voor vanavond dit weekend...
Ja, van mijn ouders mocht ik 1 biertje per jaar, op mijn verjaardag.. dat dronk ik nooit op.. waarom niet? later bleek dat ze me alcoholvrij bier aansmeerdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.
En nu vindt ze het nog steeds lekker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu vindt ze het nog steeds lekker?
Toolquote:
Mijn reactie was ook sar-cas-tischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgen
Autisten herkennen geen sarcasmequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook sar-cas-tisch
wil niet zeggen dat ik het niet met plezier inwrijf lieve dame.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook sar-cas-tisch
Vandaar dat jij dat nooit herkentquote:
Tool!quote:
Ik zou dat niet eens proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Ze deelden in Nijmegen Bavaria witbier alcoholvrij uit. het smaakte naar schuim.
Dat neem je toch niet eens aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Ze deelden in Nijmegen Bavaria witbier alcoholvrij uit. het smaakte naar schuim.
bier sowiezo isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens proberen.
Bavaria is al reden genoeg om nee te zeggen!
Geen last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Autisten plaatsen ook vaak grappig bedoelde opmerkingen die de plank volledig misslaan.
Heul niet. Bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Nee hoor, bier isquote:
idd.. heb vandaag niet voor niets diverse soorten gescoordquote:
Ik vergeet altijd iets, dat zijn de restjes die ik overlaat aan het plebsquote:
Cocktailtje?quote:
heb het vroeger ook best veel gedronken maar nu ga ik er echt van over mn nek, ja een kriekje vind ik nog wel lekker maar gewoon bier, bleeeeeeeehquote:
Het is belangrijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd iets, dat zijn de restjes die ik overlaat aan het plebs
Smaakt idd voor geen meterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Vertel het mijn liefste L-Equote:
nee, dat over mn nek gaan heb ik alleen met tequillaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef Delan het volgende:
[..]
heb het vroeger ook best veel gedronken maar nu ga ik er echt van over mn nek, ja een kriekje vind ik nog wel lekker maar gewoon bier, bleeeeeeeeh
Ik zal een flesje voor je meenemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat over mn nek gaan heb ik alleen met tequilla
wat is dat een smerig goedje zeg, snap niet dat ik dat vroeger lekker vond
Okayquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus nu hoeft het niet meer!
Cuba Librequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dus nu hoeft het niet meer!
Thanks, maar zonde van je geld.. alleen bij de geur word ik al misselijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal een flesje voor je meenemen
Ik ben een man dus ik begrijp haar niet.quote:
Dat is Take on me van A-Haquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef dawg het volgende:
wie weet hoe het nummer van duran duran heet, met die clip waarin alles getekend is?
Dat dacht ik ook alquote:
Wat was de vraag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef dawg het volgende:
niemand? wat zijn jullie nou voor losers muziekliefhebbers?
alleen tequila of alles boven de 30%?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Thanks, maar zonde van je geld.. alleen bij de geur word ik al misselijk
Neem er een voor C mee. Kaas doe ik maar niet daar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Thanks, maar zonde van je geld.. alleen bij de geur word ik al misselijk
Wat zijn wij nou weer voor videoclipliefhebbers?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Is heul niet van duran duran
niet Working for the skin trade? tis niet helemaal getekend, maar zit wel tekenstijl in?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef dawg het volgende:
oki, thanks. was ff onder de indruk dat het van dd was.
nee, want ik vind bijvoorbeeld honingrum wel erg lekkerquote:
Gewoon daar een vliegtuigje vol regelenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neem er een voor C mee. Kaas doe ik maar niet daar.
check.. ik moet straks ook weer eens in de drankenkast duiken voor een leuke borrelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik vind bijvoorbeeld honingrum wel erg lekker
Neuh, ik ga lekker aan de Corona en cocktails, geen probleem. Op vakantie, prima, maar nu niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon daar een vliegtuigje vol regelen
Je gaat niet 'Blow' naspelen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, ik ga lekker aan de Corona en cocktails, geen probleem. Op vakantie, prima, maar nu niet.
Dat komt wel in Colombiaquote:
Ja, maar hij begon ook met een vliegtuigje vol kaasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat komt wel in Colombia
[ [url=
http://panachereport.com/(...)2_560.jpg]afbeelding[/url] ]
Hoe was je gesprek vandaag?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef L-E het volgende:
Spuit 17. Ik moet ook niet werken tijdens het Fokken.
Dat weet ik lieverd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar hij begon ook met een vliegtuigje vol kaas
[ afbeelding ]
Sja, niks geworden dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe was je gesprek vandaag?
Dat was ik vergeten te vragen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet ik lieverd.Dan krijg ik een duderanch van je he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al mn inkt ook wel he?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan krijg ik een duderanch van je he?
En al mn inkt ook wel he?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]welk type chicks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
tof. als bedankje laat ik wel een stier op mn bil inktenquote:
Vol Fun, Freedom and Fantasy uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof. als bedankje laat ik wel een stier op mn bil inkten
kzou bijna denken dat hij daar een andere vloeistof wilde deponeren.. maar ik zal m'n mond maar houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tof. als bedankje laat ik wel een stier op mn bil inkten
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vol Fun, Freedom and Fantasy uiteraard
Kloon mag m dan uiteraard behandelen met betadinezalf tot ie is genezenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
kzou bijna denken dat hij daar een andere vloeistof wilde deponeren.. maar ik zal m'n mond maar houden
gruss dich fraulein, wie gehts?quote:
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?quote:
noch immer sehr mude, weiterhehn gehts gut..quote:
Maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
noch immer sehr mude, weiterhehn gehts gut..
of zo iets.. pff.. duits spreken lukt nog een beetje maar schrijven gaat steevast de poeier in
Kijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?
nee. goed.. als de boodschap maar over komt he..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitSchrijven is ook niet mijn sterkste kant
!
Ja, ik maak 't ook niet laat. Straks nog even wat te snaaien pakken. Morgen weer op 't asiel werkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef clevy het volgende:
[..]
nee. goed.. als de boodschap maar over komt he..
ach.. dalijk lekker vroeg gaan snurken..
dat klinkt nuttiger dan grote schoonmaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik maak 't ook niet laat. Straks nog even wat te snaaien pakken. Morgen weer op 't asiel werken
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In een aparte ruimte, met 5 geselecteerde bitches voor je, ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.????
Ligt eraan. Grote schoonmaak is ook goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef clevy het volgende:
[..]
dat klinkt nuttiger dan grote schoonmaaknou ja.. meer eer van je werk
tja.. tis meer dat het moet dan dat ik het zo graag wil..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Grote schoonmaak is ook goed
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+Genoeg om van te houden iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.????
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Aan de grote schoonmaak dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:21 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. tis meer dat het moet dan dat ik het zo graag wil..
zondag komt (een week te vroeg) al verjaardagsvisite.. het is me m'n eer te na als het beneden dan niet netjes is.. en liefst terras+tuinmeubilair ook
ja chef!quote:
maar die onderste kan wel zingenquote:
ik zette het nog in een spoilertjequote:
Uit volle borst?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
Daar ga je je handen vol aan hebbenquote:
Ik onderschatte je ziekheid, sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zette het nog in een spoilertje
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die onderste kan wel zingen
jup, kijk dat laatste youtubeliedje maarquote:
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..quote:
ik draag dan ook niet zoveel bijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze heeft waarschijnlijk meer geld dan ons allen bij elkaar
nooit doenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik onderschatte je ziekheid, sorry
Dat weet ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
het was ook maar een waarderend zoentje.. ik verwacht ook niet dat je dan meteen zo smelt dat je direct jezelf opoffert hoor..
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar duidelijkheid is toch wat mannen willen?
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef clevy het volgende:
[..]
meestal wel.. maar soms is het mysterie een beetje hoopgevend.
anders ik wel meisje..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef clevy het volgende:
[..]
anders ik wel meisje..
mij gaat slapen..
Duidelijkheid natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Duidelijkheid of mysterie?
Ik ben in de war.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
bwuh, ik heb gewoon pijn aan mn enkels.. volgens mij moet ik toch maar gewoon op mn nikes blijven werken ook al valt mn zool er onder uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |