Ja ik ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja die![]()
ik heb ooit de vinyl set laten staan vanwege geen vinyl deck![]()
Geenstijl-praktijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Kluts het volgende:
WTF is dat ineens naast mijn "hyvesrespect"-knopje ( wat sowieso al loos is natuurlijk).
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :p
Rudolf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreegquote:
Jij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
gewoon liggen en benen wijd en Oprah kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebben
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreeg
en toen dronk ik alles wat los en vast zat
dat heb ik dan met bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.quote:
nope.quote:
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjes
nu ben ik momenteel weer ff van de port
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijn
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik wel weet wat ik lekker vindquote:
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.
Ik zat bij de bierkratten, daar kwamen de 'lege' flesjes te staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
mijn zus liep de tafel rond voor de koffiekopjes, ik voor de bierglazen
Ik vind dat zó niet grappig, kinderen die aan bierglazen en - flesjes lurken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
mijn zus liep de tafel rond voor de koffiekopjes, ik voor de bierglazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |