Ja ik ben er erg blij mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja die![]()
ik heb ooit de vinyl set laten staan vanwege geen vinyl deck![]()
Geenstijl-praktijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef Kluts het volgende:
WTF is dat ineens naast mijn "hyvesrespect"-knopje ( wat sowieso al loos is natuurlijk).
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Soms is het heel zwaar om vrouw te zijn :p
Rudolf?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreegquote:
Jij!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
Het regent hier keihard. En het onweert. En welke sukkel is weer zonder jas de deur uit gegaan en heeft een shirtje met korte mouwen aan?
gewoon liggen en benen wijd en Oprah kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs dan kan je nog steeds seks hebben
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige drankjes die ik zelfs vroeger niet wegkreeg
en toen dronk ik alles wat los en vast zat
dat heb ik dan met bierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Me too. En ik vind het ook echt lekker. Ik drink het al jaren.
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.quote:
nope.quote:
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg ik dan weer echt niet weg. En ik heb het echt geprobeerd.
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh jawel, heerlijk en lekker goedkoop op feestjes
nu ben ik momenteel weer ff van de port
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja, met heel veel moeite, als er echt niets anders meer is..
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zijn trots op je achter het ijzeren gordijn
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik wel weet wat ik lekker vindquote:
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik geprobeerd heb het te leren drinken.
Ik zat bij de bierkratten, daar kwamen de 'lege' flesjes te staanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
mijn zus liep de tafel rond voor de koffiekopjes, ik voor de bierglazen
Ik vind dat zó niet grappig, kinderen die aan bierglazen en - flesjes lurken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dronk het al toen ik alleen maar kon lopen door me aan de tafel vast te houden
oh nee, ik heb best wel wat bier in huis, mn port is wel bijna op.. maar echt veel drinken? nee.. dat doe ik eigenlijk niet meer..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
Ik haal af en toe amaretto in huis. Dan gaat die fles wel in een weekend op.Daarom doe ik het niet te vaak, ik heb een beetje van die fases.
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het enige dat ik ooit zal kopen is wijn. En dan nog heb ik er nauwelijks verstand van. Maar likeurtjes enzo, niet aan mij besteed. Ik eet dan ook meer dan ik drink.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik wel weet wat ik lekker vind
hmm, wat zal ik eens open trekken voor vanavond dit weekend...
Ja, van mijn ouders mocht ik 1 biertje per jaar, op mijn verjaardag.. dat dronk ik nooit op.. waarom niet? later bleek dat ze me alcoholvrij bier aansmeerdenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.
En nu vindt ze het nog steeds lekker?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn zusje werd een keer betrapt op het restjes bier uit de flesjes in de krat drinken, en omdat ze het zo lekker vond haalden mijn ouders wel eens alcoholvrij bier voor haar. Ze was toen 3.
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu vindt ze het nog steeds lekker?
Toolquote:
Mijn reactie was ook sar-cas-tischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef clevy het volgende:
[..]
ach stel je niet aan.. keer lachen is al genoeg om wat gedaan te krijgen
Autisten herkennen geen sarcasmequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook sar-cas-tisch
wil niet zeggen dat ik het niet met plezier inwrijf lieve dame.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:46 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook sar-cas-tisch
Vandaar dat jij dat nooit herkentquote:
Tool!quote:
Ik zou dat niet eens proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Ze deelden in Nijmegen Bavaria witbier alcoholvrij uit. het smaakte naar schuim.
Dat neem je toch niet eens aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Ze deelden in Nijmegen Bavaria witbier alcoholvrij uit. het smaakte naar schuim.
bier sowiezo isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens proberen.
Bavaria is al reden genoeg om nee te zeggen!
Geen last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Autisten plaatsen ook vaak grappig bedoelde opmerkingen die de plank volledig misslaan.
Heul niet. Bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |