Neuh. Dan ga ik jou geen koffie brengenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik betaal mijn personeel alleen in natura uit
Kon het proberen hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh. Dan ga ik jou geen koffie brengen
Heb jij hem dan gemeetbatst?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
Voor de goede orde, wat heel Singles ook vindt: ik vind Peu lief.
Je bent zelf kansloosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee ik kom er tenminste voor uit, beter als dat kansloze gedoe van jou
Elke josti kan toch zien dat dat niet tof is om te zeggen.
Ik had ook al voor je het probeerde nee kunnen zeggen hoorquote:
Heb ook niks tegen hem eigenlijk hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
Ja kloptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had ook al voor je het probeerde nee kunnen zeggen hoor
Whaaaa, oh ja hoor jij weer!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oehw oehw oehw kloon.. ik heb bonje op mn werk![]()
samen met een collega tegen 2 andere collega's..
en nu word ik door een van die 2 collega's genegeerd .. ik lach me dood![]()
56 jaar oud zijn en dan denken dat je kinderachtiger kan zijn dan een 23 jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik ook niks. Ook niks met hem. Ook niks voor hem. Ook niks naast hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb ook niks tegen hem eigenlijk hoor.
Er is wat anders tussen dat en gewoonweg bot zijn. Hoe de waarheid ook is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent zelf kansloos
Mja, dat mensen het hier niet tof vinden... sorry maar de waarheid is soms hard.
Maar goed, we wachten rustig 24 juni af en als ze het niet is geworden, dan gaan we haar allemaal koetjekroel troosten goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:
Secretaresse mag bij mij onder het bureau. 5 keer per dag.5 keer maar? Gewoon de hele dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets van hem genomen en dat was heerlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niks. Ook niks met hem. Ook niks voor hem. Ook niks naast hem.
[Peu-mode]Ik wil nog genoeg overhebben om 's avonds ook te kunnen neuken he?[/Peumode]quote:
Och ja, een beste gast, alleen net ff te.quote:
Jij kan het toch 12 keer per dag dus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[Peu-mode]Ik wil nog genoeg overhebben om 's avonds ook te kunnen neuken he?[/Peumode]
Meeste mannen willen een secretaresse die onder het bureau kruipt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, alleen geen secretaresse die koffie haalt wat dan weer een beetje jammer is
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meeste mannen willen een secretaresse die onder het bureau kruipt.
How you doin'quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet gebatst. Mijn trackrecord blijft op 1 Fokker staan.
Is hij ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef L-E het volgende:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
En Spezza, ik hoef geen kusjekroel hoor. Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |