Relluh!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ontdekte net bij de supermarkt dat er hier binnenkort een wedstrijd FC Emmen - Ajax is
Het stadion is hier om de hoekquote:
Het is Emmen. Alles is om de hoek.quote:
Ik ben voor Emmenquote:
Dat zal je nog verbazen hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is Emmen. Alles is om de hoek.
Maar goed idee over dat zuipen, mijn koorts is wel weer weg zo ongeveer en ik wil de deur uit. Als ik gezopen dan voel ik mijn keelpijn en lamlendigheid vast niet meer
Leuk voor jouquote:
De boefjes!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen hoor.
Emmen is stiekem best groot
Ik zou het nog leuker vinden als ze ook daadwerkelijk winnenquote:
Dan kunnen jullie vast wennen aan het niveauquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ontdekte net bij de supermarkt dat er hier binnenkort een wedstrijd FC Emmen - Ajax is
Hoe aandoenlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie vast wennen aan het niveau
Ik mis de knoflooksausquote:
wat is er mis meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogelijk ziet het er live een stuk beter uit.
wij liggen op schema voor de CL volgend jaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe aandoenlijk![]()
Hoe staat het met Europees voetbal voor jullie?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als je foto's maakt van eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zoekt nu een man met een auto?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef CherryLips het volgende:
he kak, allemaal aanbiedingen in de makrofolder, dingen waar ik echt op zat te wachten, en die folder is net geldig in de twee weken dat er geen auto voor de deur staat
Makro - Bios combi?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef CherryLips het volgende:
he kak, allemaal aanbiedingen in de makrofolder, dingen waar ik echt op zat te wachten, en die folder is net geldig in de twee weken dat er geen auto voor de deur staat
Wij ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij liggen op schema voor de CL volgend jaar
Daarom moet je ook geen foto's maken maar het gewoon opetenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als je foto's maakt van eten.
Ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kwam er later bij en chilisaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |