quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd makkelijk anderen de schuld geven
Ms moet de hele gevel er wel uit..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:30 schreef clevy het volgende:
[..]
voordeur kan vervangen worden door een laad-deur
Jij eet, jouw schuldquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou jij je mond maar helemaal, feeder
beter de gevel van t huis dan die van een vrouwquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet de hele gevel er wel uit..
Nee niksquote:
JoeyT heeft de afwijking om alleen dames onder de 50 kilo lekker te vinden....quote:
Tijn slikt opmerking op laatste moment nog net inquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
JoeyT heeft de afwijking om alleen dames onder de 50 kilo lekker te vinden....
niet doen, gewoon delen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijn slikt opmerking op laatste moment nog net in
Oke maar dan wel achter een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke maar dan wel achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke maar dan wel achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat hoeft niet in een spoiler hoor
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
Dat is: Ik ga vanavond aan de zuip. Maakt me niet uit waar of met wie zolang ik maar dronken eindig!quote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat hoeft niet in een spoiler hoor
Op je bureau?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is: Ik ga vanavond aan de zuip. Maakt me niet uit waar of met wie zolang ik maar dronken eindig!
Neequote:
Is er dan een kans op een tietenpost?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is: Ik ga vanavond aan de zuip. Maakt me niet uit waar of met wie zolang ik maar dronken eindig!
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er dan een kans op een tietenpost?
Dat valt mij weer enorm tegen van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |