en een plantje, voor op kantoorquote:
Ja, maar jij bent....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had al ontslag bij mn vorige werk genomen voor ik uberhaupt nog maar na had gedacht over waar ik ergens kon gaan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat doe ik heus wel, maar ik snap niet zo goed waarom het nodig is om mijn fijne gevoel van vandaag te temperen door te melden dat ze "het tegen iedereen zeggen en vast niet menen".quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Realist....
[..]
Nee hoor, maar er komen er nog 3... dus blijf gewoon met je beide benen op de grond staan zou ik zeggen.
Dat heb ik ook een keer gedaan, was niet slimquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had al ontslag bij mn vorige werk genomen voor ik uberhaupt nog maar na had gedacht over waar ik ergens kon gaan werken
Ik heb er stenen liggenquote:
Is idd een beetje lullig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik heus wel, maar ik snap niet zo goed waarom het nodig is om mijn fijne gevoel van vandaag te temperen door te melden dat ze "het tegen iedereen zeggen en vast niet menen".
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent....Nu zou ik het niet zo snel meer doen, ik heb geen spaargeld meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik heb geen kantoorquote:
Gelukkigquote:
Ik geef m bij mij 2 dagenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel, alleen geen secretaresse die koffie haalt wat dan weer een beetje jammer is
Trek het je niet aanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik heus wel, maar ik snap niet zo goed waarom het nodig is om mijn fijne gevoel van vandaag te temperen door te melden dat ze "het tegen iedereen zeggen en vast niet menen".
Ik ben al tevreden als ze dat doetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want dat is ook het enige wat een secretaresse doet
HAHA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zegt meneer huillie huillie liefdesverdrietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trek het je niet aan
Sommige zijn een beetje emo hier
wat is het uurloon?quote:
volgens mij is Peu gewoon makkelijk te gebruiken in opmerkingenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef xFriendx het volgende:
Heb ik wat gemist met Peu en een relletje? Vroeg het gister ook nog? Gezien de vele opmerkingen over Peu die langs schieten...
Hee ik kom er tenminste voor uit, beter als dat kansloze gedoe van jouquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zegt meneer huillie huillie liefdesverdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |