Autisme-alert.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, niet om je dromen te vergallen, maar dat zeggen bedrijven uit beleefdheid.... trust me... vaak genoeg gehoord....
Dit was geen bedrijf, en ik ben niet van gisteren, ze meende het.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, niet om je dromen te vergallen, maar dat zeggen bedrijven uit beleefdheid.... trust me... vaak genoeg gehoord....
Nee hoor, je mag best trots zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Ik zal zo trots zijn als ik met mijn MBO-diploma een leidinggevende functie scoor.
Of doe ik te Peuerig als ik ga pochen?
Pas als je dan ook opeens al ALLES op seksgebied al hebt gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Ik zal zo trots zijn als ik met mijn MBO-diploma een leidinggevende functie scoor.
L-E, trust us, dat niveau zul je echt niet halen. Wees blijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Dan heb jij nooit een goede sollicitatie gehad. Zegt meer over jou dan over haar in dit gevalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog lang niet. Ik ben een groentje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als je dan ook opeens al ALLES op seksgebied al hebt gedaan
Heeft peu het ook met een aubergine gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of bij ieder verhaal met een van je exen aan komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet! Doe er een hippiejurkje bij en we gaan samen naar een leuk feestjeohh... je bedoelt een klanknabootsing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar.. ik heb heul geen hippiejurken![]()
daar doen emo's en gothics niet aan namelijk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Naiviteitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit was geen bedrijf, en ik ben niet van gisteren, ze meende het.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of bij ieder verhaal met een van je exen aan komt.
Wat moet ik dan wel niet zijn?quote:
mintgroen?quote:
Zat wurgseks niet in het pakket?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Realist....quote:
Nee hoor, maar er komen er nog 3... dus blijf gewoon met je beide benen op de grond staan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te geloven dat ze me graag willen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zat wurgseks niet in het pakket?Stiekem moest ik wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zou gewoon alvast ontslag nemen bij mijn huidige baanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Realist....
[..]
Nee hoor, maar er komen er nog 3... dus blijf gewoon met je beide benen op de grond staan zou ik zeggen.
Zo impulsief ben ik soms welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alvast ontslag nemen bij mijn huidige baan
Dat gebeurt wel vaker bij mijn bansquote:
ik had al ontslag bij mn vorige werk genomen voor ik uberhaupt nog maar na had gedacht over waar ik ergens kon gaan werkenquote:
En alvast nieuwe meubels kopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou gewoon alvast ontslag nemen bij mijn huidige baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |