Sorryyyyquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:51 schreef HappyBob het volgende:
Geen kleding?Wat ben jij nou voor vrouw
Pics van je h&m kleding danquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorryyyyik wil wel kleding shoppen, maar eigenlijk niet zo nodig ofzo
en ik kan steeds niets leuks vinden. Laatst wel kleding gekocht en van de h&m besteld laatst? Dus.
Oke, moment. Ik zie net dat m'n bestelling in behandeling is en er dus volgende week isquote:
Neem je tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, moment. Ik zie net dat m'n bestelling in behandeling is en er dus volgende week isMaar moet ik wel even plaatjes zoeken nu
Schattig he?quote:
Ik zou er bijna zelf ook één bestellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Schattig he?![]()
ik heb al zoiets in het beigeachtigmaar ik vond het zo schattig, ik dacht, ik bestel gewoon bijna hetzelfde
Staat je vast heel leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou er bijna zelf ook één bestellen
Welke maat heb jij? Dan kan ik die misschien eerst even proberenquote:
38. Gaat dat passen denk je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke maat heb jij? Dan kan ik die misschien eerst even proberen
Bloemp ook hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:32 schreef HappyBob het volgende:
Vergeet niet dat ik aan de kleine kant ben [ afbeelding ]
Kopen dan.quote:
Moet je ook niet doen, is niet prettigquote:
Ja, maar toen ik weg ging regende het nog niet zo hardquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, is niet prettig
Daar gaat je poging tot gezond etenquote:
Met miezer beginnen met hardlopen, respectquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik weg ging regende het nog niet zo hard
Trusten!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was tot half 10 op mijn werk en net pas gegeten
Nu ga ik slapen want ben kapot
Fijne avond mensen
Zet er voortaan lopen of smurfen voor. Dan is het heel makkelijk.quote:
Huh, onmogelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef Creeg het volgende:
[..]
Zet er voortaan lopen of smurfen voor. Dan is het heel makkelijk.
Jij raadt.quote:
Ik zal het je uitleggen:quote:
Vreemd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen:
Jij wilt weten of het nou raad of raadt is. Je wilde zeggen raad eens wat ik nu eet. Je twijfelde en je schreef het raadt. Om nou te weten of het nou met t is of niet zet je gewoon lopen of smurfen voor. Dus:
Loop eens wat ik nu eet. Dat wordt loop en niet loopt want loopt eens wat ik nu eet kan niet.
Je zegt bijvoorbeeld ook niet: Ik loopt naar jou, maar ik loop naar jou. Doordat het Loop of Loopt wordt weet je of het met een t erbij of niet is
Snap je het?quote:
Zo deden wij dat vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen:
Jij wilt weten of het nou raad of raadt is. Je wilde zeggen raad eens wat ik nu eet. Je twijfelde en je schreef het raadt. Om nou te weten of het nou met t is of niet zet je gewoon lopen of smurfen voor. Dus:
Loop eens wat ik nu eet. Dat wordt loop en niet loopt want loopt eens wat ik nu eet kan niet.
Je zegt bijvoorbeeld ook niet: Ik loopt naar jou, maar ik loop naar jou. Doordat het Loop of Loopt wordt weet je of het met een t erbij of niet is
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo deden wij dat vroeger ook altijd [ afbeelding ] Die met smurfen vind ik trouwens wel bazig [ afbeelding ] Aangezien het werkwoord smurfen sowieso voor alles kan worden gebruikt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo deden wij dat vroeger ook altijd [ afbeelding ] Die met smurfen vind ik trouwens wel bazig [ afbeelding ] Aangezien het werkwoord smurfen sowieso voor alles kan worden gebruikt.
Toen hij dik werd, werden zijn films een stuk minder leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Creeg het volgende:
Trouwens, ik moet even Steven Seagal adoreren.
Wat een baas
Maakt niet uit. Hij was er vanavond weer opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Toen hij dik werd, werden zijn films een stuk minder leuk
Oh, nice!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, net gewerkt en nu lekker weekend
Hoest met jou?
Mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nice!
Weekend is altijd tof, hè.
Met mij gaat het wel goed.
Trustenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb nog geen weekend
Moet morgen weer om 7 uur werken
Ga zo maar slapen denk ik
Ik zit al 1,5 week zonder ouders thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet morgen ook werken, helaas.
Dit weekend zit ik zonder ouders thuis, dus van slapen zal wel weinig komen, denk ik.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, ik heb uit mezelf een topic geopend.
Mijn hart klopt in mijn keel.
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, ik heb uit mezelf een topic geopend.
Mijn hart klopt in mijn keel.
Als het de eerste is wel wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nachtbagger telt eigenlijk niet he [ afbeelding ]
Kut.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nachtbagger telt eigenlijk niet he [ afbeelding ]
Zo'n goeie nachtbagger telt wel hoor, omdat kiwiquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh my..ik droomde dat ik in mn broek plaste. Wtf.
Zeg het. Tenzij het B&J is. Dan niet zeggenquote:
Ik denk niet dat ze het nog steeds aan het eten isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeg het. Tenzij het B&J is. Dan niet zeggen
Huh, nee man.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]een verborgen fetish van je misschien?
Nouja. B&J was dan. He. Niet zo miepen, ik ben net wakker jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog steeds aan het eten is
Hahahahahhahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Hier zitten vast wel meer studenten.
Hoe de tering vraag ik mijn stufi aan.
Zover was ik al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahhaha![]()
http://www.ib-groep.nl/particulieren/default.asp
Hou jij tog wel van xD :$:$quote:
Hoho niet zo agressiefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
Hier zitten vast wel meer studenten.
Hoe de tering vraag ik mijn stufi aan.
lening doen? :3quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ja, okay, superlief enzo al die standaard info, die ik al heb.
Maar ik heb al gestudeerd, ik kan niet meer standaard "aanvragen" ik moet hem opnieuw activeren en dat doet die dus niet.
Hmm. Heb je wel al bevestiging o.i.d. dat je ingeschreven staat bij je opleiding?quote:
Ja, ik heb zelfs al een gesprek gehad om mijn BSA in te laten trekken en de startersbrieven ontvangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Heb je wel al bevestiging o.i.d. dat je ingeschreven staat bij je opleiding?
Anders misschien even bellen.
Oh, lekker geregeld dan weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs al een gesprek gehad om mijn BSA in te laten trekken en de startersbrieven ontvangen.
Op studielink sta ik ook gewoon aangemeld, op DUO staat er "Ingetrokken op verzoek van student" Maar op de voorpagina staat [ afbeelding ]
Oftewel, alleen studielink kan zien dat ik me heb aangemeld en ik kan dus niet eens fatsoenlijk een stufi activatie doen. Heerlijk geregeld.
Het is daar altijd zo briljant geregeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs al een gesprek gehad om mijn BSA in te laten trekken en de startersbrieven ontvangen.
Op studielink sta ik ook gewoon aangemeld, op DUO staat er "Ingetrokken op verzoek van student" Maar op de voorpagina staat [ afbeelding ]
Oftewel, alleen studielink kan zien dat ik me heb aangemeld en ik kan dus niet eens fatsoenlijk een stufi activatie doen. Heerlijk geregeld.
Toen ik mezelf aan had gemeld voor stufi en al die dingen, heb ik denk ik iedere week vijf brieven gekregen met bevestigingen en vaststellingen over weet ik het wat allemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is daar altijd zo briljant geregeldAls het eenmaal gelukt is om het aan te vragen moet je waarschijnljk nog 30 brieven opsturen en dan nog 15 mailtje sturen omdat je stufi niet klopt
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Toen ik mezelf aan had gemeld voor stufi en al die dingen, heb ik denk ik iedere week vijf brieven gekregen met bevestigingen en vaststellingen over weet ik het wat allemaal.
Moest ik vorig jaar ook doen, maar dat lag meer aan de opleiding die ik toen deed. Die al net zo briljant geregeld was als duo/de ib groep trouwensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kom nog uit het tijdperk dat ik een formulier moest invullen ipv studielink enzo
Dat is een nog grotere chaos. Ik verdenk de school er meteen van dat ze al mijn brieven en formulieren kwijt raken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kom nog uit het tijdperk dat ik een formulier moest invullen ipv studielink enzo
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ookEn toen ik dit jaar met een nieuwe studie begon, was mijn aanvullende beurs opeens veel minder? Dus ik bommailtjes sturen, m'n ouders hun inkomen opnieuw doorgegeven: klopte nog niet. Weer mailen, week later een mailtje terug: ohja, we waren uw andere schoolgaande kind vergeten
![]()
Arm broertje, was ie zomaar vergeten.
Oh nee he, moet je dat heractiveren ook al doe je gewoon nog dezelfde studie alles? Fuck zeg, wat een gedoequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Zal in augustus ook wel weer een hoop gezeik op gaan leveren als iedereen zijn OV weer moet heractiveren. Vorig jaar heb ik een conducteur zes keer hetzelfde verhaal horen vertellen in een coupé. Over dat activeren.
Doen ze ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een nog grotere chaos. Ik verdenk de school er meteen van dat ze al mijn brieven en formulieren kwijt raken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het weekend zie ik wel of het zo goed is.
Ja, ik had een gesprek om mijn BSA in te laten trekken, behalve dat ik de afspraak een maand eerder al had gemaakt maar volgens zijn secretaresse had die het zo druk, kwam ik daar aan, was die het vergeten. Dus wij dat gesprek hebben, wist die niet eens dat er nog een formulier ingevuld moest worden. En eigenlijk moest dat formulier ergens ingeleverd worden en ik verdenk hem er van het nogsteeds op zijn bureau te hebben liggen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het weekend zie ik wel of het zo goed is.
Ga een betoog schrijven voor mij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Niks te doen vandaagverveling alom
goed bezig. ben al van 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uh nou ja eerst gedouched en nu zit ik hier.
Zo he nu pasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig. ben al van 9 uur wakker
ben al nieuwe kleren gaan kopen voor bruiloft van vanavond
Hehe ja hier ook hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben nu pas aan het ontbijten
Met broodjes bakpao welteverstaan
dan was ik wel doorgereden naar de stad in. een mooi hemd is altijd wel te vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo he nu pasStel ze hadden niks? Zou je dan naakt gaan?
Wel leuk een bruiloft
Gelukkig wel inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was ik wel doorgereden naar de stad in. een mooi hemd is altijd wel te vinden.
nicht van een vriend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig wel inderdaad
Van wie is de bruiloft?
Haha grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nicht van een vriend.
zij en haar man gaan altijd met ons naar hardstyle/hardcore partys
dus ik denk dat vanavond nog wel gehakt wordt als alle oudjes naar huis zijn
Dagdagquote:
vandaag nog nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog niet
ik reed gisteravond nog langs het pinkpop terrein, daar lagen al mensen voor de poorten doorweekt van de regen
wil ik weten wat zombiecraft is?quote:
als je je zo hard verveeld mag je ook wel hier komen poetsen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Minecraft
Starcraft
Zomiecraft
Craft
Ik ben maar een Bronze kneus, maar Silver moet ook wel lukken. Tijdje niet gespeeld..quote:
haha ik ben ook niet zo goed 1v1 hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben maar een Bronze kneus, maar Silver moet ook wel lukken. Tijdje niet gespeeld..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Nou. Ik kan altijd heel goed simsbaby's in leven houden. Puh. Daar zijn jullie van onder de indruk he?
quote:
tss. Ik ben al level 998 bij mafia warsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Nou. Ik kan altijd heel goed simsbaby's in leven houden. Puh. Daar zijn jullie van onder de indruk he?
Ik euh.. heb pokemon silver heel vaak uitgespeeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tss. Ik ben al level 998 bij mafia wars
Heb je het nu over WoW of SC?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb nog ergens een PvP clip op jewtube staan
Dat is koelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik speel de laatste tijd weer af en toe Kolonisten van CatanBeat that, bitches!
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Denk echte mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?
Tegen de computer kan ik ook wel winnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is koelEnige spel dat ik bijna altijd win.
Ik speel gewoon tegen de computerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.
aan een tafel, met een spelbord, nepgeld, bier en VRIENDEN.
suck on that
Stiekem op de ipad in de treinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?
Monopolyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.
aan een tafel, met een spelbord, nepgeld, bier en VRIENDEN.
suck on that
werken voor je geld!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah, zodirect weer werken dit dat.
Ik bordspel, ik had vroeger wel een cd-rom van kolonisten, maar die kan niet op de nieuwe windows draaien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen de computer kan ik ook wel winnenBordspelletjes irl win ik sporadisch
[..]
Ik speel gewoon tegen de computer
Ik heb het spel ook gewoon op Windows 7 staan hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bordspel, ik had vroeger wel een cd-rom van kolonisten, maar die kan niet op de nieuwe windows draaien.
Bij mij liep het vast toen ik zo een wereld opendequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook gewoon op Windows 7 staan hierZal zo even checken of die het wel doet
Hier doet ie hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij liep het vast toen ik zo een wereld opende
We mogen van Bobje alles weten behalve waar hij woontquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga naar Bob en ga dat samen spelen dan
Koelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:06 schreef HappyBob het volgende:
Maar ik heb 'm op m'n laptop en op m'n ipad staanDus mogelijkheden zat
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We mogen van Bobje alles weten behalve waar hij woontDus dat zit er niet in
Dan doe je een airco aanquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?
dat dat bij jullie zo gaat okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?
Ja toch, maar zij denken er blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel een erg goed idee hoor
Ik dacht dat je zo iets nou echt nooit zou doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel een erg goed idee hoor
En het moet toch van 2 kanten komenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, maar zij denken er blijkbaar anders over.
Waarom zou jij zoiets denken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo iets nou echt nooit zou doen
Ja geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het moet toch van 2 kanten komen [ afbeelding ]
[..]
Waarom zou jij zoiets denken?
Dat is ie al lang gestikt, zoveel stof als daar ligt.quote:
Bob wringt zich wulps door het stof heen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is ie al lang gestikt, zoveel stof als daar ligt.
Grutjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Bob wringt zich wulps door het stof heen.
Maar waar moet ik dan aan snuffelen voor het slapen gaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Grutjes.
Bob, kun je even m'n sokken van onder het bed vandaan gooien?
Je mag er eentje houden, goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan aan snuffelen voor het slapen gaan?
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We beginnen er een beetje op te lijken he.
Newb.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:27 schreef Flippiee het volgende:
Over 28 minuten, heb ik al een jaar geen leven
Een jaar lang alleen maar fokken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:27 schreef Flippiee het volgende:
Over 28 minuten, heb ik al een jaar geen leven
Iets wat je billen accentueertquote:
Ik heb nog wel een schoolopdracht die je mag maken?quote:
En danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een jaar lang alleen maar fokken?
[..]
Iets wat je billen accentueert [ afbeelding ]
Ik ook nog wel, maar geen zin dus jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoolopdracht die je mag maken?
Dan ben ik bijna een dag ouderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jongens, morgen heb ik feest:
Oh. Die van mij is vast leuker. Maak ik die van jou welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ook nog wel, maar geen zin dus ja
4?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef Bloempje. het volgende:
Flips, vergelijk ons postaantal eens. Lijkt wel of ik een leven heb![]()
Hoe vier je zo ietsquote:
Ja zoiets denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe vier je zo ietsik denk met een koekje en limonade. Dat ga ik dus over 22 minuten pakken.
Ik na een halfjaar ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik registreerde pas nadat ik twee maanden gelurkt te hebben.
[..]
Ja zoiets denk ik.Geen idee.
Dan doe ik datquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik registreerde pas nadat ik twee maanden gelurkt te hebben.
[..]
Ja zoiets denk ik.Geen idee.
Dit voor mij dusquote:
Appelflappenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog wel een appelflap voor je Flipiflap
Schaam je.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij heb ik meer posts dan jullie allemaal samen.
Ik heb 1/3 van jouw posts?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij heb ik meer posts dan jullie allemaal samen.
Blijkt maar weer eens, chapeau.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ben ik nu uiteindelijk de minst grote nerd?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |