goed bezig. ben al van 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uh nou ja eerst gedouched en nu zit ik hier.
Zo he nu pasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed bezig. ben al van 9 uur wakker
ben al nieuwe kleren gaan kopen voor bruiloft van vanavond
Hehe ja hier ook hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben nu pas aan het ontbijten
Met broodjes bakpao welteverstaan
dan was ik wel doorgereden naar de stad in. een mooi hemd is altijd wel te vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo he nu pasStel ze hadden niks? Zou je dan naakt gaan?
Wel leuk een bruiloft
Gelukkig wel inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was ik wel doorgereden naar de stad in. een mooi hemd is altijd wel te vinden.
nicht van een vriend.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig wel inderdaad
Van wie is de bruiloft?
Haha grappigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nicht van een vriend.
zij en haar man gaan altijd met ons naar hardstyle/hardcore partys
dus ik denk dat vanavond nog wel gehakt wordt als alle oudjes naar huis zijn
Dagdagquote:
vandaag nog nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag nog niet
ik reed gisteravond nog langs het pinkpop terrein, daar lagen al mensen voor de poorten doorweekt van de regen
als je je zo hard verveeld mag je ook wel hier komen poetsen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Minecraft
Starcraft
Zomiecraft
Craft
Ik ben maar een Bronze kneus, maar Silver moet ook wel lukken. Tijdje niet gespeeld..quote:
haha ik ben ook niet zo goed 1v1 hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik ben maar een Bronze kneus, maar Silver moet ook wel lukken. Tijdje niet gespeeld..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Nou. Ik kan altijd heel goed simsbaby's in leven houden. Puh. Daar zijn jullie van onder de indruk he?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |