tss. Ik ben al level 998 bij mafia warsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:47 schreef Bloempje. het volgende:
Nou. Ik kan altijd heel goed simsbaby's in leven houden. Puh. Daar zijn jullie van onder de indruk he?
Ik euh.. heb pokemon silver heel vaak uitgespeeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tss. Ik ben al level 998 bij mafia wars
Heb je het nu over WoW of SC?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:50 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb nog ergens een PvP clip op jewtube staan
Dat is koelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Ik speel de laatste tijd weer af en toe Kolonisten van CatanBeat that, bitches!
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Denk echte mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?
Tegen de computer kan ik ook wel winnenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is koelEnige spel dat ik bijna altijd win.
Ik speel gewoon tegen de computerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.
aan een tafel, met een spelbord, nepgeld, bier en VRIENDEN.
suck on that
Stiekem op de ipad in de treinquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Met echte mensen? Of achter je beeldschermpje?
Monopolyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog monopoly gespeeld.
aan een tafel, met een spelbord, nepgeld, bier en VRIENDEN.
suck on that
werken voor je geld!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah, zodirect weer werken dit dat.
Ik bordspel, ik had vroeger wel een cd-rom van kolonisten, maar die kan niet op de nieuwe windows draaien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tegen de computer kan ik ook wel winnenBordspelletjes irl win ik sporadisch
[..]
Ik speel gewoon tegen de computer
Ik heb het spel ook gewoon op Windows 7 staan hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bordspel, ik had vroeger wel een cd-rom van kolonisten, maar die kan niet op de nieuwe windows draaien.
Bij mij liep het vast toen ik zo een wereld opendequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook gewoon op Windows 7 staan hierZal zo even checken of die het wel doet
Hier doet ie hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij liep het vast toen ik zo een wereld opende
We mogen van Bobje alles weten behalve waar hij woontquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga naar Bob en ga dat samen spelen dan
Koelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:06 schreef HappyBob het volgende:
Maar ik heb 'm op m'n laptop en op m'n ipad staanDus mogelijkheden zat
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We mogen van Bobje alles weten behalve waar hij woontDus dat zit er niet in
Dan doe je een airco aanquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?
dat dat bij jullie zo gaat okequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar spreek af in een centraal punt af, dan haalt bob je op. Blinddoek op dit dat en dan naar zijn huis?
Ja toch, maar zij denken er blijkbaar anders over.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel een erg goed idee hoor
Ik dacht dat je zo iets nou echt nooit zou doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het wel een erg goed idee hoor
En het moet toch van 2 kanten komenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, maar zij denken er blijkbaar anders over.

Waarom zou jij zoiets denken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo iets nou echt nooit zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |