Vreemd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen:
Jij wilt weten of het nou raad of raadt is. Je wilde zeggen raad eens wat ik nu eet. Je twijfelde en je schreef het raadt. Om nou te weten of het nou met t is of niet zet je gewoon lopen of smurfen voor. Dus:
Loop eens wat ik nu eet. Dat wordt loop en niet loopt want loopt eens wat ik nu eet kan niet.
Je zegt bijvoorbeeld ook niet: Ik loopt naar jou, maar ik loop naar jou. Doordat het Loop of Loopt wordt weet je of het met een t erbij of niet is
Snap je het?quote:
Zo deden wij dat vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:09 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen:
Jij wilt weten of het nou raad of raadt is. Je wilde zeggen raad eens wat ik nu eet. Je twijfelde en je schreef het raadt. Om nou te weten of het nou met t is of niet zet je gewoon lopen of smurfen voor. Dus:
Loop eens wat ik nu eet. Dat wordt loop en niet loopt want loopt eens wat ik nu eet kan niet.
Je zegt bijvoorbeeld ook niet: Ik loopt naar jou, maar ik loop naar jou. Doordat het Loop of Loopt wordt weet je of het met een t erbij of niet is
Die met smurfen vind ik trouwens wel bazig
Aangezien het werkwoord smurfen sowieso voor alles kan worden gebruikt.
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo deden wij dat vroeger ook altijd [ afbeelding ] Die met smurfen vind ik trouwens wel bazig [ afbeelding ] Aangezien het werkwoord smurfen sowieso voor alles kan worden gebruikt.
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zo deden wij dat vroeger ook altijd [ afbeelding ] Die met smurfen vind ik trouwens wel bazig [ afbeelding ] Aangezien het werkwoord smurfen sowieso voor alles kan worden gebruikt.
Toen hij dik werd, werden zijn films een stuk minder leukquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Creeg het volgende:
Trouwens, ik moet even Steven Seagal adoreren.
Wat een baas
Maakt niet uit. Hij was er vanavond weer opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Toen hij dik werd, werden zijn films een stuk minder leuk
Oh, nice!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel, net gewerkt en nu lekker weekend
Hoest met jou?
Mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, nice!
Weekend is altijd tof, hè.
Met mij gaat het wel goed.
Trustenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb nog geen weekend
Moet morgen weer om 7 uur werken
Ga zo maar slapen denk ik
Ik zit al 1,5 week zonder ouders thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Omdatappel het volgende:
Ik moet morgen ook werken, helaas.
Dit weekend zit ik zonder ouders thuis, dus van slapen zal wel weinig komen, denk ik.
Ik zag hetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, ik heb uit mezelf een topic geopend.
Mijn hart klopt in mijn keel.
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, ik heb uit mezelf een topic geopend.
Mijn hart klopt in mijn keel.
Als het de eerste is wel wat mij betreftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nachtbagger telt eigenlijk niet he [ afbeelding ]
Kut.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nachtbagger telt eigenlijk niet he [ afbeelding ]
Zo'n goeie nachtbagger telt wel hoor, omdat kiwiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |