Whisky-mixjes: Niet voor mij.quote:
Ja, je kunt dan gewoon met je tent aansluiten. Heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als je een dag later komt met een weekendkaart, hoe gaat dat dan ook alweer? Moet je dan nog een bandje halen bij een camping ofzoiets?
quote:
Bij de Sligro hier in Tilburg, sinds deze week in het assortimentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whisky-mixjes: Niet voor mij.
Pure Scotch: Ja, graag!![]()
Waar verkopen ze trays JD-cola?
Je bent gek als je een hele dag met natte voeten blijft lopen en de doorsnee-persoon zal niet over een paar kisten beschikken gok ik zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alle mietjes![]()
Gewoon kisten of gewone schoenen aantrekken.
Vergeleken met andere festivals, is het op pinkpop, genoeg geasfalteerd om niet doorweekt rond te hoeven lopen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gek als je een hele dag met natte voeten blijft lopen en de doorsnee-persoon zal niet over een paar kisten beschikken gok ik zo?
Je krijgt het voordeel van de twijfel, puur omdat je ook in Tilburg woont.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vergeleken met andere festivals, is het op pinkpop, genoeg geasfalteerd om niet doorweekt rond te hoeven lopen...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, puur omdat je ook in Tilburg woont.
omdat op=opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef conobram het volgende:
Waarom zijn er geen dagkaarten meer te koop online?
Dus...dan ga je toch een stukje verder staan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees op facebook dat mensen die bij de entree wachten worden weggestuurd?
Ahjoh, zo gaat dat ieder jaar. Vanavond doen ze niets meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt degene die diarreeremmers gaat nemen om niet te hoeven schijten2
Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Idd een beetje overdreven ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenbeter drink je nog ergens waar het warm is een paar goeie potten bier in plaats van in de regen daar te gaan zitten
Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijnquote:
Maar jij woont dan ook achter het terrein toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijn
Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef ebke het volgende:
Wil ik net naar de winkel voor een poncho gaan. Regent het, en hard.
Die zijn op het festival vast ook wel ergens te koop toch?
Ik heb ook het idee dat iedereen zo vroeg gaat, omdat iedereen zo vroeg gaat. Beetje hetzelfde verschijnsel als bij het uitgaan (maar dan omgekeerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkocht
Damn, ik hoorde dat de rest morgenvroeg al om 6 uur wilde vertrekken... Da's midden in de nacht man(wonen op ongeveer drie kwartier rijden van Landgraaf)
Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij vertrekken rond 5:30 uit de buurt van Utrecht, dus ongeveer 2 uur rijden.
We wilden eerst nog eerder gaan, maar nu kunnen we nog een beetje slapen thuis
Ach, het vroege opstaan maakt mij eigenlijk niet eens zo heel veel uit. Slaap toch altijd kortquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00
Dan kan je die in ieder geval niet kwijtraken op Pinkpop!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef mr-green het volgende:
Ik ben mijn auto papieren kwijten vertrek over 10 minuten
Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Zombiehoofd het volgende:
Mensen die nu al weggaan of morgen extreem vroeg.Ik kan dat echt niet hoor. Normaal sta ik ook niet voor half 12 op
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat het morgen regent?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpop
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef AppleBite het volgende:
Jaaa, iets meer leven er in ;D
trouwens, ik had het er met een vriend over, en er mogen toch geen mensen op de camping komen die geen bandje + kaartje hebben? (al was het maar om even kort de tent op te halen)
6 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef NM. het volgende:
[..]
Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.
Ha! Ik win dusquote:
haha jaaa heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef searchanddestroy het volgende:
Ticket, ID enzo. Verder niks denk ik? Mijn weekendtas ging nog maar net dicht.
5 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga voor the scriptnu in bedje x factor kijken en om 5 uur uit bed
Mag het hopen van wel. Is gewoon een officieel identiteitsbewijs.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef NM. het volgende:
Wacht, moet je nou een ID meenemen? Rijbewijs is toch wel genoeg hoop ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rijbewijs is in NL een erkend identiteitsbewijs.
Ik overweeg om niet te gaan...
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...quote:
Nee...hoe moet ik in godsnaam weten wat jouw reden is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...hoe moet ik in godsnaam ruiken wat jouw reden is?Post het dan ook niet zonder nadere toelichting.
Ach man...stel je niet zo aan joh. Ik kan het toch ook niet ruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik moet zeggen dat ik t eens ben met kapiteintje. Succes met je kat, maar dat kan hij toch ook niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik had het niet over je kat, maar over je reactie op mijn post. Ik kan het niet weten als je het er niet bij vertelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Je had in je eerste post erboven iets over je id gezet, ik snapte hem ook niet helemaal..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Same here. Net een schoolreisje he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Jaytonism het volgende:
5.15 hier de wekker! Proberen te slapen, maar veel te veel zin. Voel me net een klein kind.
De gasten die nu daaro een nacht dootrekken, die zijn toch best knettergek? Wat moet je doen daar nu? Je bent al gebroken voordat 't begint dan.. Damn.
Ik heb het twee jaar terug gedaan vanaf 22:00 uur. De eerste paar uur is het uit te houden, maar tegen 4 uur komt de man met de hamer en die mept je keihard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here. Net een schoolreisje he?
Die gasten snap ik idd ook niet echt. Maargoed, als je persé op A of B wilt staan en je met het OV moet én je woont nog eens aan de andere kant van het land ben je gewoon te laat als 's ochtends vertrekt.
Same! Proost!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef mieknok het volgende:
Zit nu met biertje op de bank, beetje te chillen. Morgen een 5 uur de wekker (voor de mensen die datvinden, jammer dan). Morgen lekker op tijd op de camping, mensen kijken vanuit mijn stoeltje met een biertje, heeerlijk! Zo naar bed, kijken of ik beetje kan slapen... Truste lieve mensen, en heeeeeel veel plezier allemaal en wie weet, tot op Pinkpop! (camping B rocks!)
Dude, kom naar D! Gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Gaan er nog mensen voor camping C of ben ik de enige?
C of D, aangezien mijn groepje pas om 12:00 komt aankakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Depends, als B vol is wel. Haha.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Same here! Ben alleen nog aan het inpakken. Veel plezier en die saté-saus zie ik wel komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef mieknok het volgende:
Zit nu met biertje op de bank, beetje te chillen. Morgen een 5 uur de wekker (voor de mensen die datvinden, jammer dan). Morgen lekker op tijd op de camping, mensen kijken vanuit mijn stoeltje met een biertje, heeerlijk! Zo naar bed, kijken of ik beetje kan slapen... Truste lieve mensen, en heeeeeel veel plezier allemaal en wie weet, tot op Pinkpop! (camping B rocks!)
Proost!quote:
Satesaus was op, heb wel hamburgers, pittige ketchup en mayo, dus dat moet ook goed komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here! Ben alleen nog aan het inpakken. Veel plezier en die saté-saus zie ik wel komen.![]()
Omg ik hoorde net ook al sirenes en ik woon 3 uur van landgraaf vandaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sodeju, 5 wagens met sirenes komen hierheen gereden...
Kings of Leon is gevallen!!!!!!!!111quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Omg ik hoorde net ook al sirenes en ik woon 3 uur van landgraaf vandaan...
Allemaal voor je kat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik woon naast Pinkpop, dus wellicht iets voor Pinkpop?quote:
Ah...ik vond dat ze al wat laat waren met het neerzetten van m'n bier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Anyone?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef searchanddestroy het volgende:
Hoe zit dat trouwens met telefoons opladen? Moet je je eigen adapter meenemen of?
Vergeet morgen Alter Bridge nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Veadige het volgende:
De eerste dag wil ik per sé de Manics zien en Coldplay uiteraard.
Verder zal ik wel voornamelijk voor het hoofdpodium hangen.
In de tent kom ik denk ik die hele 3 dagen niet.
Misschien alleen voor Garden of love, van een afstandje....
Op het festivalterrein (Kalm aan laan) kun je telefoons laten opladen.quote:
Ja, je eigen adapter neem je mee. Er is een Hi-Stand ergens (geloof ik) waar je kunt chillen en tegelijkertijd je GSM laat opladen.quote:
Same here. M'n back-up gsm is op vakantie ter ziele gegaan, dus ik zal het zelf ook met zo'n veel te grote smartphone moeten doen die na 1,5 dag leeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef searchanddestroy het volgende:
Thanks.Een blackberry is niet zo handig voor een festival, ding is zo leeg.
Als ze alleen voor Coldplay komen, dan zijn ze ná morgen ook gelijk weer weg...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef AppleBite het volgende:
http://www.nu.nl/pinkpop/2537637/nog-weinig-toeloop-pinkpop.html
Wat een kneuzen die in de laatste alinea(laat geen van hen op fok zitten ;D)
'' We komen alleen voor Coldplay, de rest is bagger, Foo Fighters voorop''![]()
Of '' Het wordt steeds minder leuk'' (nouja, dit wordt mijn eerste keer) maar ik heb zo'n hekel aan van die azijnzeikers die vroeger alles beter vonden .....
goed nieuws voor smartphone gebruikers: Vodafone neemt een truck mee met enkele duizenden oplaadpunten gratis met micro usb etct. Dus je kunt je telefoon gewoon opladen! Strakke actie van vodafone!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef searchanddestroy het volgende:
Thanks.Een blackberry is niet zo handig voor een festival, ding is zo leeg.
Jaaa, kan ik me opzich ook best wel voorstellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kom hoofdzakelijk ook voor Coldplay, maar een x-aantal andere bands spreken me ook aan
Ik hoop voor je dat je komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik kom hoofdzakelijk ook voor Coldplay, maar een x-aantal andere bands spreken me ook aan
Ach dat zijn gewoon van die typische bekrompen dorpsmensen die niet verder dan de hoek van de straat durven kijken. 1 keer per jaar gaan ze een dagje 'lekker gek' doen op Pinkpop en de rest van het jaar is het braaf bij moeders op de bank, half 7 op 10 uur naar bed en zeikerige brieven insturen naar de reactie-pagina in de krant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Jaaa, kan ik me opzich ook best wel voorstellen, ik bedoel iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar om alles meteen als bagger te omschrijven, dan denk ik ook echt, waarom ga je hier naar toe en wat ben je voor festival ganger.
Toch ga ik daar niet met mijn htc rondlopen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
goed nieuws voor smartphone gebruikers: Vodafone neemt een truck mee met enkele duizenden oplaadpunten gratis met micro usb etct. Dus je kunt je telefoon gewoon opladen! Strakke actie van vodafone!
Dankje voor je medeleven. Ik heb m'n hond eind maart ook al moeten laten inslapen... Ik hoop niet m'n kat nu ook te moeten verliezen en dat een eventuele operatie haar kan redden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:07 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je komt.
En dat meen ik, terwijl ik je niet ken.
Had het gelezen van je kat.
Ben er zelf een verloren op 22 februari.
In laten slapen.
Was ziek.
Maar hartje was blijkbaar erg sterk...... de dokter had er moeite mee haar werk te doen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh well, whatever... nevermind.
Heb er zin in!!
Precies dat idee had ik in 2009, toen Springsteen er was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach dat zijn gewoon van die typische bekrompen dorpsmensen die niet verder dan de hoek van de straat durven kijken. 1 keer per jaar gaan ze een dagje 'lekker gek' doen op Pinkpop en de rest van het jaar is het braaf bij moeders op de bank en zeikerige brieven insturen naar de reactie-pagina in de krant.
Kom een biertje + hamburgertje halen bij de Fok!-meeting bij de tent van Mieknok.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:18 schreef AppleBite het volgende:
Nou lieve fok vriendjes en vriendinnetjes, ik ga maar eens genieten van mijn nachtrust (anderhalf uur wakker liggen nog) en misschien zie ik jullie dan aankomend weekend! (ondanks dat ik op dat moment er geen flauw benul van heb).
Haha, en hoe herken ik die tentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom een biertje + hamburgertje halen bij de Fok!-meeting bij de tent van Mieknok.
Camping B. Je herkent de tent aan die frisse pinten die er voor staan en de hamburgerlucht die ervanaf komt. Ik ga nu pitten. Veel plezier dit weekend!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Haha, en hoe herken ik die tent, en op welke camping
?
Camping b, de bloementent die geen bloemen heeft (heb andere tent gevonden) volg de geur van hamburgersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:23 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Haha, en hoe herken ik die tent, en op welke camping
?
In de omliggende wijken kun je niet komen. Alle inwoners van die wijken hebben kaarten gekregen die je onder de voorruit legt om toegang te krijgen tot die wijk. Heb je die kaart niet, dan mag je omdraaien. Parkeergelegenheid is er volgens mij niet veel. Misschien is het beter om de trein te nemen, want de loopafstand van station Landgraaf -> Pinkpop is goed te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:40 schreef Selina het volgende:
Weet iemand misschien hoe het zit met parkeren, als je een dagkaart hebt? Van de site wordt ik niet veel wijzer. Is er genoeg plek bij pinkpop, of moet je hem ergens anders in landgraaf wegzetten?
En staat er een lange rij bij de ingang om binnen te komen? Ben namelijk niet bekend met pinkpop en bij andere festivals moest ik soms toch nog wel een uur voor de ingang staan...
Ik vertrek namelijk om 7 uur, dus hopelijk om 10u aanwezig als het mee zit met de drukte.
Ik ga zoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:30 schreef mieknok het volgende:
[..]
Camping b, de bloementent die geen bloemen heeft (heb andere tent gevonden) volg de geur van hamburgerszie je een meissie (27jaar, lijkt 23...) In geel stoeltje voor 4 pers tent zitten met roodharige vriend, jup, it's me. Ik ben blond, 1.63 kort en normaal postuur (36/38). Dit begint op een contact advertentie te lijken haha. Nee Ik kan niet slapen, lig al half uur in bed, zucht...
Hier ook, 4 uur reizen, we stappen nu (morgen dan) op in Deventer, 3,5 uur. Met de auto maakt het niks uit..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:52 schreef Selina het volgende:
Haha, probeer me niet te veel druk te maken, nee. Ben ook nog niet zo lang in het bezit van een rijbewijs, dus wil me gewoon even goed voorbereiden.
Trein gaat hem niet worden, dat is ruim 4 uur reizen. Maar misschien is het een optie om voor het laatste stuk de trein te pakken, ja. Achja, ik zie het maandag anders wel gewoon.
Heerlen? Staat/stond iets in de fik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, en weer een colonne wagens met sirene aan hier in de buurt
Mja, het scheelt bij mij 1,5 uur. Een treinkaartje kost me alleen ¤50,-, dus dan pak ik toch liever de auto... Een medepassagier heeft de volgende dag ook een tentamen om 9.00u, dus alle minuten zijn mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:56 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Hier ook, 4 uur reizen, we stappen nu (morgen dan) op in Deventer, 3,5 uur. Met de auto maakt het niks uit..
Dan heb je al een hele dag gemist hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:58 schreef .aeon het volgende:
Fuck ik ga ook maar eens slapenMorgen om 5 uur weer op hahaha
TOT OP PINKPOP BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!
link?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:09 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik mij hier alvast melden voor het volgen van de stream?
3voor12quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:59 schreef Apotheose het volgende:
Ook wij zijn onderwegHebben we ook allemaal wat roze aan?
Dat tweede.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
heeft iemand een rechtstreekse link waar de livestream gaat zijn? Ik word op al die pagina's van het kastje naar de muur gestuurdmaar misschien is de link er nog niet, omdat er nog niets aan de gang is?
alleen een roze tongpiercing... Wij zijn er al uren, net lekker hamburgers gebakken! En onder het genot van een biertje opetenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:59 schreef Apotheose het volgende:
Ook wij zijn onderwegHebben we ook allemaal wat roze aan?
twitter:atzedevrieze twitterde op zaterdag 11-06-2011 om 13:27:21Luchten vol verwachting boven het hoofdpodium van Pinkpop#pp11 http://twitpic.com/59zwrv reageer retweet
Ik ook, 20 minuten wachten ongeveerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
ik sta in de rij voor polsbandje, een lange lange rij..
ja ik heb Coldplay op Rock am Ring wel gezien.. en Chris zong daar niet al te zuiver af en toequote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:12 schreef alors het volgende:
3fm wist iig nog niet of ze mochten uitzenden want Coldplay wilde het eerst zelf terugluisteren, zal met beeld ook wel. Van een ander festival mocht na de tijd wel gewoon worden uitgezonden dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Cultura tot 21:00quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:10 schreef alors het volgende:
Cultura24 schema
16.00-17.00 Manic Street Preachers
17.00-18.00 De Staat (niet live dus, was om 15.00)
18.00-19.00 Simple Plan
19.00-20.00 Elbow
20.00-21.00 Alter Bridge
idd..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
Jammer eigenlijk dat De Staat zo vroeg in de programmering zat.
Leuk he, Pinkpop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
BACK TO THE GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIND
Ze heten niet voor niets Simple Plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou niet zo van bands als Simple Plan, generic 'pop' rock op zijn best. Alhoewel meer pop dan rock. Ik heb niets tegen pop, pop is geweldig, maar ik haat pop bands die pretenderen rockmuziek te maken, zoals Simple Plan.
In je eentje via de PC streampjes kijken geeft je een festivalgevoel? Okéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fantastisch, die streamgeen massa die om je heenstaat, low-budget en toch het festivalgevoel
Yup.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hebben meer mensen geluidsproblemen via de stream?
Mogelijk na 23:00 een half uurtje op 3fm en Cultura24 als ze tevreden zijn met de opnamesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:03 schreef bartajax het volgende:
Coldplay wordt dus vanavond niet uitgezonden?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Mogelijk na 23:00 een half uurtje op 3fm en Cultura24 als ze tevreden zijn met de opnames
Gaat meer over de geluidskwaliteit, vorige week hebben ze het hele Rock Am Ring concert live uitgezonden dus heeft weinig met onzekerheid te maken.quote:
Niets geks aan dat een band toestemming moet geven voor er beelden van uitgezonden mogen worden. De ene band is er nu eenmaal wat makkelijker in dan de andere. Vaak geldt hoe populairder de band hoe minder ze gebaat zijn bij gratis promotie.Als je de bands zo graag had willen zien, had je een kaartje moeten kopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef bartajax het volgende:
Wat een onzin zeg, en KOL en Foo Fighters morgen en maandag ook niet?
Als student heb je niet zo veel geld voorhanden. Vind het nogal vaag dat ze niet willen dat het uitgezonden wordt, helemaal als je een nieuw album gaat uitbrengen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Niets geks aan dat een band toestemming moet geven voor er beelden van uitgezonden mogen worden. De ene band is er nu eenmaal wat makkelijker in dan de andere. Vaak geldt hoe populairder de band hoe minder ze gebaat zijn bij gratis promotie.Als je de bands zo graag had willen zien, had je een kaartje moeten kopen.
Ze willen het eerst zelf zien, beetje machtsvertoon ofzo, 90% is gewoon te zien, al dan niet live.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef bartajax het volgende:
[..]
Als student heb je niet zo veel geld voorhanden. Vind het nogal vaag dat ze niet willen dat het uitgezonden wordt, helemaal als je een nieuw album gaat uitbrengen.
Nee nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef alors het volgende:
trouwens One Day Like This is toch nog niet geweest? Please??
Die spots in het uitzendschema staan nog open, dus ik denk dat ze er nog over moeten onderhandelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef bartajax het volgende:
Nee ik snap het ook wel opzich, alleen ik lig ziek op de bank en dacht dadelijk maar ff Coldplay kijken dan maar ja dan gaat t over. Worden de andere hoofdacts trouwens wel live uitgezonden morgen en maandag avond?
Elbow is trouwens ook wel goed
Ik denk dat bands meer te vrezen hebben van de rips van hun eigen DVD's dan van zulke toch vaak matige opnamen met dito geluid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vraag me af een band van dit formaat het echt nog in hun albumverkoop zouden merken als het concert in Nederland wel of niet wordt uitgezonden.
Ze proberen natuurlijk ook live DVD's te verkopen en misschien merken ze het wel in die verkopen als er veel van TV opgenomen live shows van hun over het internet vliegen.
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik denk dat er veel belangen meespelen, en ik kan wel begrijpen waarom een band zo'n stelling neemt. Ik zou het dus geen 'onzin' willen noemen.
En nu niet meer, klote 3FMquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef mouzzer het volgende:
Nu op live op UPC kanaal 117 met beter geluid!
omdat je daar alleen krijgt wat 3fm doorpriktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
stream @ http://www.101.tv/page/1012009/live/ is veel beter, blijkbaar. Geen idee waarom er twee mensen hetzelfde zitten te doen...
Ik merk 't. Ik ga wel weer terug naar die kustream.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je daar alleen krijgt wat 3fm doorprikt
helloquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
stream @ http://www.101.tv/page/1012009/live/ is veel beter, blijkbaar. Geen idee waarom er twee mensen hetzelfde zitten te doen...
tis hier nog dubbelop ook he, en bezuinigen op de NPO en op Cultuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef Ame_thyst het volgende:
en dan vinden ze het raar dat ze gaan bezuinigen op cultuur. dat geluid
volume / panning interference van mobieltjes... te kansloos
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Beter gaan jullie volgend jaar gezellig ook naar Pinkpop, heb je ook geen last van haperende streams
als Elbow komt ga ik meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Beter gaan jullie volgend jaar gezellig ook naar Pinkpop, heb je ook geen last van haperende streams
ja in 2001quote:
http://pinkpop.vpro.nl/20(...)4755B930177DAAA.htmlquote:
quote:De teksten zijn zo eendimensionaal dat zelfs Halbe Zijlstra ze moet kunnen begrijpen. Powerpop door frisse jonge knapen voor enthousiaste meisjes heeft nog wel wat charmants, maar om op je dertigste nog van die quasi-romantische quatsch te zingen als 'In the pain I find healing, in your name I find meaning', dat is niet minder dan pathetisch.
tis ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/20(...)4755B930177DAAA.html
[..]
![]()
Een 3. Had dus slechter gekund.
Helemaal mee eens. Selahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef alors het volgende:
Nu Alter Bridge, geen idee wat het is, maar ik vermoed stevige rock.
Heb liever Selah Sue
Hé, hij was er vorig jaar ook met Slash, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alter Bridge, rock mannen!
[ afbeelding ]
Pas maandag ook vanuit de tentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef rubbereend het volgende:
zenden ze alleen de twee buiten podia uit?
Nu dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:11 schreef alors het volgende:
De Staat gaat zo bij 3fm nog even een nummertje spelen
Creed leeft weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Paul-89 het volgende:
Nee die gasten hadden beter Creed intact kunnen laten.
dat is wel coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/5a5x79
Ballonnen bij Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |