Same here! Ben alleen nog aan het inpakken. Veel plezier en die saté-saus zie ik wel komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef mieknok het volgende:
Zit nu met biertje op de bank, beetje te chillen. Morgen een 5 uur de wekker (voor de mensen die datvinden, jammer dan). Morgen lekker op tijd op de camping, mensen kijken vanuit mijn stoeltje met een biertje, heeerlijk! Zo naar bed, kijken of ik beetje kan slapen... Truste lieve mensen, en heeeeeel veel plezier allemaal en wie weet, tot op Pinkpop! (camping B rocks!)
Proost!quote:
Satesaus was op, heb wel hamburgers, pittige ketchup en mayo, dus dat moet ook goed komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here! Ben alleen nog aan het inpakken. Veel plezier en die saté-saus zie ik wel komen.![]()
Omg ik hoorde net ook al sirenes en ik woon 3 uur van landgraaf vandaan...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sodeju, 5 wagens met sirenes komen hierheen gereden...
Kings of Leon is gevallen!!!!!!!!111quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:29 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Omg ik hoorde net ook al sirenes en ik woon 3 uur van landgraaf vandaan...
Allemaal voor je kat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik woon naast Pinkpop, dus wellicht iets voor Pinkpop?quote:
Ah...ik vond dat ze al wat laat waren met het neerzetten van m'n bier.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Anyone?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:22 schreef searchanddestroy het volgende:
Hoe zit dat trouwens met telefoons opladen? Moet je je eigen adapter meenemen of?
Vergeet morgen Alter Bridge nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef Veadige het volgende:
De eerste dag wil ik per sé de Manics zien en Coldplay uiteraard.
Verder zal ik wel voornamelijk voor het hoofdpodium hangen.
In de tent kom ik denk ik die hele 3 dagen niet.
Misschien alleen voor Garden of love, van een afstandje....
Op het festivalterrein (Kalm aan laan) kun je telefoons laten opladen.quote:
Ja, je eigen adapter neem je mee. Er is een Hi-Stand ergens (geloof ik) waar je kunt chillen en tegelijkertijd je GSM laat opladen.quote:
Same here. M'n back-up gsm is op vakantie ter ziele gegaan, dus ik zal het zelf ook met zo'n veel te grote smartphone moeten doen die na 1,5 dag leeg is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef searchanddestroy het volgende:
Thanks.Een blackberry is niet zo handig voor een festival, ding is zo leeg.
Als ze alleen voor Coldplay komen, dan zijn ze ná morgen ook gelijk weer weg...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:03 schreef AppleBite het volgende:
http://www.nu.nl/pinkpop/2537637/nog-weinig-toeloop-pinkpop.html
Wat een kneuzen die in de laatste alinea(laat geen van hen op fok zitten ;D)
'' We komen alleen voor Coldplay, de rest is bagger, Foo Fighters voorop''![]()
Of '' Het wordt steeds minder leuk'' (nouja, dit wordt mijn eerste keer) maar ik heb zo'n hekel aan van die azijnzeikers die vroeger alles beter vonden .....
goed nieuws voor smartphone gebruikers: Vodafone neemt een truck mee met enkele duizenden oplaadpunten gratis met micro usb etct. Dus je kunt je telefoon gewoon opladen! Strakke actie van vodafone!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:59 schreef searchanddestroy het volgende:
Thanks.Een blackberry is niet zo handig voor een festival, ding is zo leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |