Ahjoh, zo gaat dat ieder jaar. Vanavond doen ze niets meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees op facebook dat mensen die bij de entree wachten worden weggestuurd?

quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt degene die diarreeremmers gaat nemen om niet te hoeven schijten2

Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees op facebook dat mensen die bij de entree wachten worden weggestuurd?
 beter drink je nog ergens waar het warm is een paar goeie potten bier in plaats van in de regen daar te gaan zitten
 beter drink je nog ergens waar het warm is een paar goeie potten bier in plaats van in de regen daar te gaan zitten  

Idd een beetje overdreven ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenbeter drink je nog ergens waar het warm is een paar goeie potten bier in plaats van in de regen daar te gaan zitten

Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijnquote:

Maar jij woont dan ook achter het terrein toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijn

.
. 

Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef ebke het volgende:
Wil ik net naar de winkel voor een poncho gaan. Regent het, en hard.
Die zijn op het festival vast ook wel ergens te koop toch?

(wonen op ongeveer drie kwartier rijden van Landgraaf)
 (wonen op ongeveer drie kwartier rijden van Landgraaf)

Ik heb ook het idee dat iedereen zo vroeg gaat, omdat iedereen zo vroeg gaat. Beetje hetzelfde verschijnsel als bij het uitgaan (maar dan omgekeerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkocht
Damn, ik hoorde dat de rest morgenvroeg al om 6 uur wilde vertrekken... Da's midden in de nacht man(wonen op ongeveer drie kwartier rijden van Landgraaf)
 ).
 ).

Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij vertrekken rond 5:30 uit de buurt van Utrecht, dus ongeveer 2 uur rijden.
We wilden eerst nog eerder gaan, maar nu kunnen we nog een beetje slapen thuis

Ach, het vroege opstaan maakt mij eigenlijk niet eens zo heel veel uit. Slaap toch altijd kortquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00

Dan kan je die in ieder geval niet kwijtraken op Pinkpop!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef mr-green het volgende:
Ik ben mijn auto papieren kwijten vertrek over 10 minuten

, kan alleen nog niet beseffen dat het gewoon al morgen is, echt nog het idee dat het 2 maanden duurt. En ik begin echt opgefokt te raken door die tijden, iedereen zegt, jaaa 8 uur voor camping B dit dat, komen wij aan om half 10
, kan alleen nog niet beseffen dat het gewoon al morgen is, echt nog het idee dat het 2 maanden duurt. En ik begin echt opgefokt te raken door die tijden, iedereen zegt, jaaa 8 uur voor camping B dit dat, komen wij aan om half 10   

Wens iedereen die daar nu al zit toch wel veel succes.
 Wens iedereen die daar nu al zit toch wel veel succes. 

Ik kan dat echt niet hoor. Normaal sta ik ook niet voor half 12 op
 Ik kan dat echt niet hoor. Normaal sta ik ook niet voor half 12 op   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |