Whisky-mixjes: Niet voor mij.quote:
Ja, je kunt dan gewoon met je tent aansluiten. Heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Als je een dag later komt met een weekendkaart, hoe gaat dat dan ook alweer? Moet je dan nog een bandje halen bij een camping ofzoiets?
quote:
Bij de Sligro hier in Tilburg, sinds deze week in het assortimentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Whisky-mixjes: Niet voor mij.
Pure Scotch: Ja, graag!![]()
Waar verkopen ze trays JD-cola?
Je bent gek als je een hele dag met natte voeten blijft lopen en de doorsnee-persoon zal niet over een paar kisten beschikken gok ik zo?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alle mietjes![]()
Gewoon kisten of gewone schoenen aantrekken.
Vergeleken met andere festivals, is het op pinkpop, genoeg geasfalteerd om niet doorweekt rond te hoeven lopen...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gek als je een hele dag met natte voeten blijft lopen en de doorsnee-persoon zal niet over een paar kisten beschikken gok ik zo?
Je krijgt het voordeel van de twijfel, puur omdat je ook in Tilburg woont.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vergeleken met andere festivals, is het op pinkpop, genoeg geasfalteerd om niet doorweekt rond te hoeven lopen...
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, puur omdat je ook in Tilburg woont.
omdat op=opquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef conobram het volgende:
Waarom zijn er geen dagkaarten meer te koop online?
Dus...dan ga je toch een stukje verder staan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees op facebook dat mensen die bij de entree wachten worden weggestuurd?
Ahjoh, zo gaat dat ieder jaar. Vanavond doen ze niets meer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zegt degene die diarreeremmers gaat nemen om niet te hoeven schijten2
Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef Gezicht het volgende:
Idd een beetje overdreven ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat een kneus ben je ook als je daar nu al gaat zittenbeter drink je nog ergens waar het warm is een paar goeie potten bier in plaats van in de regen daar te gaan zitten
Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijnquote:
Maar jij woont dan ook achter het terrein toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maargoed, ik vertrok morgen rond een uur of 12:30, zal er dan rond 12:40 zijn
Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkochtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:11 schreef ebke het volgende:
Wil ik net naar de winkel voor een poncho gaan. Regent het, en hard.
Die zijn op het festival vast ook wel ergens te koop toch?
Ik heb ook het idee dat iedereen zo vroeg gaat, omdat iedereen zo vroeg gaat. Beetje hetzelfde verschijnsel als bij het uitgaan (maar dan omgekeerdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze bij het eerste de beste buitje uitverkocht
Damn, ik hoorde dat de rest morgenvroeg al om 6 uur wilde vertrekken... Da's midden in de nacht man(wonen op ongeveer drie kwartier rijden van Landgraaf)
Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij vertrekken rond 5:30 uit de buurt van Utrecht, dus ongeveer 2 uur rijden.
We wilden eerst nog eerder gaan, maar nu kunnen we nog een beetje slapen thuis
Ach, het vroege opstaan maakt mij eigenlijk niet eens zo heel veel uit. Slaap toch altijd kortquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...als het veel vroeger moet dan dat, dan maar niet hoor. Het begint pas om 15:00
Dan kan je die in ieder geval niet kwijtraken op Pinkpop!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:38 schreef mr-green het volgende:
Ik ben mijn auto papieren kwijten vertrek over 10 minuten
Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Zombiehoofd het volgende:
Mensen die nu al weggaan of morgen extreem vroeg.Ik kan dat echt niet hoor. Normaal sta ik ook niet voor half 12 op
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat het morgen regent?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpop
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef AppleBite het volgende:
Jaaa, iets meer leven er in ;D
trouwens, ik had het er met een vriend over, en er mogen toch geen mensen op de camping komen die geen bandje + kaartje hebben? (al was het maar om even kort de tent op te halen)
6 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef NM. het volgende:
[..]
Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.
Ha! Ik win dusquote:
haha jaaa heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef searchanddestroy het volgende:
Ticket, ID enzo. Verder niks denk ik? Mijn weekendtas ging nog maar net dicht.
5 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga voor the scriptnu in bedje x factor kijken en om 5 uur uit bed
Mag het hopen van wel. Is gewoon een officieel identiteitsbewijs.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef NM. het volgende:
Wacht, moet je nou een ID meenemen? Rijbewijs is toch wel genoeg hoop ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rijbewijs is in NL een erkend identiteitsbewijs.
Ik overweeg om niet te gaan...
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...quote:
Nee...hoe moet ik in godsnaam weten wat jouw reden is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...hoe moet ik in godsnaam ruiken wat jouw reden is?Post het dan ook niet zonder nadere toelichting.
Ach man...stel je niet zo aan joh. Ik kan het toch ook niet ruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik moet zeggen dat ik t eens ben met kapiteintje. Succes met je kat, maar dat kan hij toch ook niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik had het niet over je kat, maar over je reactie op mijn post. Ik kan het niet weten als je het er niet bij vertelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Je had in je eerste post erboven iets over je id gezet, ik snapte hem ook niet helemaal..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Same here. Net een schoolreisje he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Jaytonism het volgende:
5.15 hier de wekker! Proberen te slapen, maar veel te veel zin. Voel me net een klein kind.
De gasten die nu daaro een nacht dootrekken, die zijn toch best knettergek? Wat moet je doen daar nu? Je bent al gebroken voordat 't begint dan.. Damn.
Ik heb het twee jaar terug gedaan vanaf 22:00 uur. De eerste paar uur is het uit te houden, maar tegen 4 uur komt de man met de hamer en die mept je keihard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here. Net een schoolreisje he?
Die gasten snap ik idd ook niet echt. Maargoed, als je persé op A of B wilt staan en je met het OV moet én je woont nog eens aan de andere kant van het land ben je gewoon te laat als 's ochtends vertrekt.
Same! Proost!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef mieknok het volgende:
Zit nu met biertje op de bank, beetje te chillen. Morgen een 5 uur de wekker (voor de mensen die datvinden, jammer dan). Morgen lekker op tijd op de camping, mensen kijken vanuit mijn stoeltje met een biertje, heeerlijk! Zo naar bed, kijken of ik beetje kan slapen... Truste lieve mensen, en heeeeeel veel plezier allemaal en wie weet, tot op Pinkpop! (camping B rocks!)
Dude, kom naar D! Gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Gaan er nog mensen voor camping C of ben ik de enige?
C of D, aangezien mijn groepje pas om 12:00 komt aankakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Depends, als B vol is wel. Haha.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |