Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:07 schreef Zombiehoofd het volgende:
Mensen die nu al weggaan of morgen extreem vroeg.Ik kan dat echt niet hoor. Normaal sta ik ook niet voor half 12 op
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat het morgen regent?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ja, lekker toch in de regen naar pinkpop
Klopt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef AppleBite het volgende:
Jaaa, iets meer leven er in ;D
trouwens, ik had het er met een vriend over, en er mogen toch geen mensen op de camping komen die geen bandje + kaartje hebben? (al was het maar om even kort de tent op te halen)
6 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef NM. het volgende:
[..]
Jij woont vast een kwartier ervandaan met de benenwagen? Ik vertrek zelf vanuit Rotterdam om 6 uur.
Ha! Ik win dusquote:
haha jaaa heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef searchanddestroy het volgende:
Ticket, ID enzo. Verder niks denk ik? Mijn weekendtas ging nog maar net dicht.
5 uurquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga voor the scriptnu in bedje x factor kijken en om 5 uur uit bed
Mag het hopen van wel. Is gewoon een officieel identiteitsbewijs.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef NM. het volgende:
Wacht, moet je nou een ID meenemen? Rijbewijs is toch wel genoeg hoop ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Rijbewijs is in NL een erkend identiteitsbewijs.
Ik overweeg om niet te gaan...
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...quote:
Nee...hoe moet ik in godsnaam weten wat jouw reden is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind je t grappig? De gezondheid (en misschien wel het leven) van m'n kat is onzeker...
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee...hoe moet ik in godsnaam ruiken wat jouw reden is?Post het dan ook niet zonder nadere toelichting.
Ach man...stel je niet zo aan joh. Ik kan het toch ook niet ruiken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik moet zeggen dat ik t eens ben met kapiteintje. Succes met je kat, maar dat kan hij toch ook niet weten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je je bezoek aan Pinkpop in twijfel trekt zal dat nooit een leuke reden hebben, hmm?
Ik had het niet over je kat, maar over je reactie op mijn post. Ik kan het niet weten als je het er niet bij vertelt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Je had in je eerste post erboven iets over je id gezet, ik snapte hem ook niet helemaal..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Val kapot man, duidelijk nooit een huisdier verloren.
Same here. Net een schoolreisje he?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:11 schreef Jaytonism het volgende:
5.15 hier de wekker! Proberen te slapen, maar veel te veel zin. Voel me net een klein kind.
De gasten die nu daaro een nacht dootrekken, die zijn toch best knettergek? Wat moet je doen daar nu? Je bent al gebroken voordat 't begint dan.. Damn.
Ik heb het twee jaar terug gedaan vanaf 22:00 uur. De eerste paar uur is het uit te houden, maar tegen 4 uur komt de man met de hamer en die mept je keihard.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Same here. Net een schoolreisje he?
Die gasten snap ik idd ook niet echt. Maargoed, als je persé op A of B wilt staan en je met het OV moet én je woont nog eens aan de andere kant van het land ben je gewoon te laat als 's ochtends vertrekt.
Same! Proost!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:18 schreef mieknok het volgende:
Zit nu met biertje op de bank, beetje te chillen. Morgen een 5 uur de wekker (voor de mensen die datvinden, jammer dan). Morgen lekker op tijd op de camping, mensen kijken vanuit mijn stoeltje met een biertje, heeerlijk! Zo naar bed, kijken of ik beetje kan slapen... Truste lieve mensen, en heeeeeel veel plezier allemaal en wie weet, tot op Pinkpop! (camping B rocks!)
Dude, kom naar D! Gezelligquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Gaan er nog mensen voor camping C of ben ik de enige?
C of D, aangezien mijn groepje pas om 12:00 komt aankakkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
Depends, als B vol is wel. Haha.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:19 schreef Beaudelaire het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |