Leuk he, Pinkpop?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
BACK TO THE GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIND
Ze heten niet voor niets Simple Plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou niet zo van bands als Simple Plan, generic 'pop' rock op zijn best. Alhoewel meer pop dan rock. Ik heb niets tegen pop, pop is geweldig, maar ik haat pop bands die pretenderen rockmuziek te maken, zoals Simple Plan.
In je eentje via de PC streampjes kijken geeft je een festivalgevoel? Okéquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fantastisch, die streamgeen massa die om je heenstaat, low-budget en toch het festivalgevoel
Yup.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:57 schreef Kidney_bean01 het volgende:
hebben meer mensen geluidsproblemen via de stream?
Mogelijk na 23:00 een half uurtje op 3fm en Cultura24 als ze tevreden zijn met de opnamesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:03 schreef bartajax het volgende:
Coldplay wordt dus vanavond niet uitgezonden?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Mogelijk na 23:00 een half uurtje op 3fm en Cultura24 als ze tevreden zijn met de opnames
Gaat meer over de geluidskwaliteit, vorige week hebben ze het hele Rock Am Ring concert live uitgezonden dus heeft weinig met onzekerheid te maken.quote:
Niets geks aan dat een band toestemming moet geven voor er beelden van uitgezonden mogen worden. De ene band is er nu eenmaal wat makkelijker in dan de andere. Vaak geldt hoe populairder de band hoe minder ze gebaat zijn bij gratis promotie.Als je de bands zo graag had willen zien, had je een kaartje moeten kopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef bartajax het volgende:
Wat een onzin zeg, en KOL en Foo Fighters morgen en maandag ook niet?
Als student heb je niet zo veel geld voorhanden. Vind het nogal vaag dat ze niet willen dat het uitgezonden wordt, helemaal als je een nieuw album gaat uitbrengen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Niets geks aan dat een band toestemming moet geven voor er beelden van uitgezonden mogen worden. De ene band is er nu eenmaal wat makkelijker in dan de andere. Vaak geldt hoe populairder de band hoe minder ze gebaat zijn bij gratis promotie.Als je de bands zo graag had willen zien, had je een kaartje moeten kopen.
Ze willen het eerst zelf zien, beetje machtsvertoon ofzo, 90% is gewoon te zien, al dan niet live.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:21 schreef bartajax het volgende:
[..]
Als student heb je niet zo veel geld voorhanden. Vind het nogal vaag dat ze niet willen dat het uitgezonden wordt, helemaal als je een nieuw album gaat uitbrengen.
Nee nog nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef alors het volgende:
trouwens One Day Like This is toch nog niet geweest? Please??
Die spots in het uitzendschema staan nog open, dus ik denk dat ze er nog over moeten onderhandelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:28 schreef bartajax het volgende:
Nee ik snap het ook wel opzich, alleen ik lig ziek op de bank en dacht dadelijk maar ff Coldplay kijken dan maar ja dan gaat t over. Worden de andere hoofdacts trouwens wel live uitgezonden morgen en maandag avond?
Elbow is trouwens ook wel goed
Ik denk dat bands meer te vrezen hebben van de rips van hun eigen DVD's dan van zulke toch vaak matige opnamen met dito geluid.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vraag me af een band van dit formaat het echt nog in hun albumverkoop zouden merken als het concert in Nederland wel of niet wordt uitgezonden.
Ze proberen natuurlijk ook live DVD's te verkopen en misschien merken ze het wel in die verkopen als er veel van TV opgenomen live shows van hun over het internet vliegen.
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik denk dat er veel belangen meespelen, en ik kan wel begrijpen waarom een band zo'n stelling neemt. Ik zou het dus geen 'onzin' willen noemen.
En nu niet meer, klote 3FMquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef mouzzer het volgende:
Nu op live op UPC kanaal 117 met beter geluid!
omdat je daar alleen krijgt wat 3fm doorpriktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
stream @ http://www.101.tv/page/1012009/live/ is veel beter, blijkbaar. Geen idee waarom er twee mensen hetzelfde zitten te doen...
Ik merk 't. Ik ga wel weer terug naar die kustream.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat je daar alleen krijgt wat 3fm doorprikt
helloquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
stream @ http://www.101.tv/page/1012009/live/ is veel beter, blijkbaar. Geen idee waarom er twee mensen hetzelfde zitten te doen...
tis hier nog dubbelop ook he, en bezuinigen op de NPO en op Cultuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:35 schreef Ame_thyst het volgende:
en dan vinden ze het raar dat ze gaan bezuinigen op cultuur. dat geluid
volume / panning interference van mobieltjes... te kansloos
Nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Beter gaan jullie volgend jaar gezellig ook naar Pinkpop, heb je ook geen last van haperende streams
als Elbow komt ga ik meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Pino112 het volgende:
Beter gaan jullie volgend jaar gezellig ook naar Pinkpop, heb je ook geen last van haperende streams
ja in 2001quote:
http://pinkpop.vpro.nl/20(...)4755B930177DAAA.htmlquote:
quote:De teksten zijn zo eendimensionaal dat zelfs Halbe Zijlstra ze moet kunnen begrijpen. Powerpop door frisse jonge knapen voor enthousiaste meisjes heeft nog wel wat charmants, maar om op je dertigste nog van die quasi-romantische quatsch te zingen als 'In the pain I find healing, in your name I find meaning', dat is niet minder dan pathetisch.
tis ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
http://pinkpop.vpro.nl/20(...)4755B930177DAAA.html
[..]
![]()
Een 3. Had dus slechter gekund.
Helemaal mee eens. Selahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:00 schreef alors het volgende:
Nu Alter Bridge, geen idee wat het is, maar ik vermoed stevige rock.
Heb liever Selah Sue
Hé, hij was er vorig jaar ook met Slash, toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alter Bridge, rock mannen!
[ afbeelding ]
Pas maandag ook vanuit de tentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:59 schreef rubbereend het volgende:
zenden ze alleen de twee buiten podia uit?
Nu dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:11 schreef alors het volgende:
De Staat gaat zo bij 3fm nog even een nummertje spelen
Creed leeft weer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:12 schreef Paul-89 het volgende:
Nee die gasten hadden beter Creed intact kunnen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |