Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull | 143 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren | 85 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 79 |
4 | Jenson Button | McLaren | 76 |
5 | Fernando Alonso | Ferrari | 69 |
6 | Nick Heidfeld | Renault | 29 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 26 |
8 | Felipe Massa | Ferrari | 24 |
9 | Vitaly Petrov | Renault | 21 |
10 | Kamui Kobayashi | Sauber | 19 |
11 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 14 |
12 | Adrian Sutil | Force India F1 | 8 |
13 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 7 |
14 | Paul di Resta | Force India F1 | 2 |
15 | Sergio Perez | Sauber | 2 |
16 | Rubens Barrichello | Williams | 2 |
17 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 0 |
18 | Pastor Maldonado | Williams | 0 |
19 | Jarno Trulli | Team Lotus | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Team Lotus | 0 |
21 | Jerome d'Ambrosio | Virgin Racing | 0 |
22 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
23 | Vitantonio Liuzzi | HRT F1 Team | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull | 222 |
2 | McLaren | 161 |
3 | Ferrari | 93 |
4 | Renault | 50 |
5 | Mercedes Grand Prix | 40 |
6 | Sauber | 21 |
7 | Force India F1 | 10 |
8 | Scuderia Toro Rosso | 7 |
9 | Williams | 2 |
10 | Team Lotus | 0 |
11 | Virgin Racing | 0 |
12 | HRT F1 Team | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 11 juni | 18.55-20.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Canada - Kwalificatie |
Zo 12 juni | 18.00-18.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Canada - Pre-show |
Zo 12 juni | 18.55-21.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Canada - Race |
Datum | Tijd | Programma |
Za 11 juni | 18.00-20.15 uur | BBC2: Formule 1 - Canada - Kwalificatie |
Zo 12 juni | 18.05-21.15 uur | BBC1: Formule 1 - Canada - Race |
Ma 13 juni | 02.10-03.10 uur | BBC3: Formule 1 - Canada - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 11 °C | 23 °C | 10 % | zonnig |
Zaterdag | 12 °C | 18 °C | 70 % | lichte regen |
Zondag | 12 °C | 19 °C | 60 % | buien |
Zoiets jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je Formule 1 carrière is niet compleet zonder kusje tegen deze muur.
Dus als ik het goed begrijp heeft de achterligger DRS vanaf bocht 10, daarna kan hij vanaf de chicane ook nog eens een gat trekken als hij er voor chicane al voorbij is, lijkt me een stomme actie van de fia.quote:
Dit wordt helemaal niet mooi, als je voor de chicane geklopt wordt kun je daarna helemaal geen counteraanval meer doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:40 schreef ramon83 het volgende:
Ja dit word mooi... Trouwens, was DRS niet verboden in de regen? Want de kans is groot dat we een regenrace krijgen.
Ja, je zou verwachten dat er ook 2 detectiepunten zouden zijn. Dat zo heel mooi zijn juist, als de achterligger er bij de eerste al voorbij is dan ligt ie inees voor en krijgt degene achter hem de DRS. Dan krijg je wel vette acties denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft de achterligger DRS vanaf bocht 10, daarna kan hij vanaf de chicane ook nog eens een gat trekken als hij er voor chicane al voorbij is, lijkt me een stomme actie van de fia.
Ja, dat zou wel mooi zijn, maar als ik het zo her en der lees is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:42 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ja, je zou verwachten dat er ook 2 detectiepunten zouden zijn. Dat zo heel mooi zijn juist, als de achterligger er bij de eerste al voorbij is dan ligt ie inees voor en krijgt degene achter hem de DRS. Dan krijg je wel vette acties denk ik.
Dat is jammer, in dat geval hoop ik dat ze er het eerste stuk niet meteen voorbij zijn. Maar als het regent word DRS volgens mij niet gebruikt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel mooi zijn, maar als ik het zo her en der lees is dat niet het geval.
Ik zat al te zoeken naar de tweede detectiezone. Dit is wel apart dan..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mooie filmpjes!
Voor DRS hadden ze 2 detectie punten moeten maken idd
Die hebben ze de laatste 3 jaren (?) toch -jammer genoeg- niet meer geraakt, ofwel?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kobayashi vorig jaar nogquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die hebben ze de laatste 3 jaren (?) toch -jammer genoeg- niet meer geraakt, ofwel?
Wist ik helemaal niet meer, moest 't opzoeken op U-tjoepquote:
Koningquote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef Tarado het volgende:
Voor straks maar weer,
FP1 16:00 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-1.html
FP2 20:00 http://www.vipbox.tv/watc(...)ix---practice-2.html
nee maar het is wel 4:3 lijkt (beeldgrootte)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:04 schreef Burnie88 het volgende:
Fuck, livestream ligt er nu al af.. Bij jullie ook?
Goed gegoktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:10 schreef Atreidez het volgende:
Nou, ik verheug me er alvast op dan. Vettel in de wall of champions het liefst tijdens de race uiteraard
Neeeee ... dan moet 'ie in een spalkje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens hoop ik dat ie zijn vinger heeft gebroken
Nee dus...ik dacht dat ie daar ook op het gras ging.quote:
dat is wel zo maar daar heeft hij doorgaans weinig last van, hij heeft zowat de gave (en de auto) om bij Q1 in te stappen en dan bij Q3 toch nog de snelste te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Burnie88 het volgende:
Echt lelijk van die marshall.. Maar dat kost Vettel wel veel track time, dus dat is positief voor de concurrentie
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
.
Mooie dreun, Seb: that's what I am talking about!
Is een voorbode voor zondagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik dus al in het verkeerde topic zei waarom niet op zondag?
klopt, maar de auto raakt wel beschadigd. Precies waar het ding voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Burnie88 het volgende:
De 'Wall' of champions is trouwens ook geen muur meer, gewoon een pussy bandenstapeltje.. Ook weer zoiets waar de F1 tuttig van wordt.
Haha ja dat is waar, maar met een muur was er meer schade geweest.. Maargoed, niet zeuren, ben al lang bij dat Seb gecrasht isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar de auto raakt wel beschadigd. Precies waar het ding voor bedoeld is.
Is gewoon de camera toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef Burnie88 het volgende:
Bijzonder die luchtinlaat van Ferrari, a-symmetrische vleugels erop
Nopequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Salatrel het volgende:
hapert beeld van de stream bij jullie ook? geluid gaat wel goed namelijk
beeld en geluid goed maar wel link 2 genomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Salatrel het volgende:
hapert beeld van de stream bij jullie ook? geluid gaat wel goed namelijk
Het is en blijft een Renault. De echte Lotus heeft een andere liveryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Lotus staat nu wel lang genoeg stil imho.
Wens is de moeder van de gedachte hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is en blijft een Renault. De echte Lotus heeft een andere livery
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Googolplexian het volgende:
De BBC loopt via het stuur van Hamilton.
Verklaart wel wat.
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Burnie88 het volgende:
Mercedes maakt wel indruk in FP1 vind ik.. Hopen dat ze het eens volhouden dit weekend.
Inderdaad, maar dat zal sowieso een heel ander verhaal worden ALS het gaat regenen. Maar fok hee, 1:15.5 is echt retesnel voor een FP1..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.
Niet dat ik weet. Het issue moet namelijk nog besproken worden door de Technical Working Groupquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Googolplexian het volgende:
Was dat "niet meer dan 10% uitlaatgas off throttle" nou vanaf dit weekend?
ik denk het niet. De snelheid is er bij Mercedes wel, maar op de een of andere manier worstelen ze in de lange runs altijd met de banden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.
Korte wielbasis pakt volledig verkeerd uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk het niet. De snelheid is er bij Mercedes wel, maar op de een of andere manier worstelen ze in de lange runs altijd met de banden.
Bij Ferrari en met name bij Red Bull werkt het wel. McLaren heeft juist gekozen voor een lange wielbasis en ook dat werkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Korte wielbasis pakt volledig verkeerd uit
Die van red bull is volgens mij langer dan vorig jaar, Mercedes heeft sowieso de kortste van allemaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Ferrari en met name bij Red Bull werkt het wel. McLaren heeft juist gekozen voor een lange wielbasis en ook dat werkt.
Ziggo HD recorderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sinds wanneer is het cool om te zeggen dat je de kortste van allemaal hebt?
Zie trouwens net dat ik zondag ergens op een dance-feest sta: dat wordt dus GP Canada missen.
piranha excom of zoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ziggo HD recorder
Heb eenzelfde soort 'probleem' zaterdag.
Gelukkig zo weer éénquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Crap. Dacht ik een keer een training te kijken, ben ik vol in slaap gesodemieterd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:10 schreef Atreidez het volgende:
Nou, ik verheug me er alvast op dan. Vettel in de wall of champions het liefst tijdens de race uiteraard
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik las net ergens dat Vosss geband is op het forum. En aangezien ik er ook niet ben zondag, zullen jullie het wel rustig hebben zonder al die anti-Alonso posts
Flinke tegenvaller, dacht eindelijk verlost te zijn van De La Rosa. Hoop dat Perez de rest van het weekend wel kan rijden...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is het nieuws?
Perez word vervangen door De la Rosa.
Nee, De La Rosa vervangt hem het hele weekend. Hij heeft toch geklaagd over duizeligheid en beetje hoofdpijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Flinke tegenvaller, dacht eindelijk verlost te zijn van De La Rosa. Hoop dat Perez de rest van het weekend wel kan rijden...
Ik zie liever een droge race, dan krijgt vettel het lastig genoeg op deze low downforce baan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef TheNetwork het volgende:
BBC;
Sunday
Day weather
Thundery Shower
Thundery Shower
![]()
Vettel mag een keertje....
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is het nieuws?
Perez word vervangen door De la Rosa.
graagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
Heel jammer, hij leek er namelijk wel zin in te hebben en deed het tijdens VT1 redelijk goed. Mag ik trouwens een link posten naar stream van VT2?
Gutierrez zit ergens in Mexico nu geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?
Moet die er wel bij zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?
dank je!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://vipbox.tv/watch/26(...)ix---practice-2.html
Enjoy.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gutierrez zit ergens in Mexico nu geloof ik
Hoe dom van Sauber om je reserve rijder niet mee te nemen als je weet dat je vaste coureur nog last kan gaan hebben van een grote crashquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet die er wel bij zijn.
EDIT: Wat Peter dus ook al zei.
Zet die chat rechts wel uit, erg irritant als je gewoon commentaar wil horen.quote:
Tja, misschien andere verplichtingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe dom van Sauber om je reserve rijder niet mee te nemen als je weet dat je vaste coureur nog last kan gaan hebben van een grote crash
ja die staat inmiddels al uit, misselijk getikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zet die chat rechts wel uit, erg irritant als je gewoon commentaar wil horen.
regel dan een andere rijder. Of vraag Ferrari of je Fisichella kan hebben, of iemand anders van hun opleidings programma in ruil voor een gratis motortje ofzo. Maar om nu de reserve coureur van een rivaliserend team te vragen vind ik een rare keuze. Al is De la Rosa weer niet de raarste keuze, ivm z'n Sauber verleden, en ervaring met de Pirelli's.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, misschien andere verplichtingen.
Toen ik de stream aanzette was er nog even geen live-beeld. Ik dat ze de microfoon aan het testen waren. Duurde een minuut of 5 voor ik het doorhad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja die staat inmiddels al uit, misselijk getik
Hij staat toch onder contract bij Sauber??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
regel dan een andere rijder. Of vraag Ferrari of je Fisichella kan hebben, of iemand anders van hun opleidings programma in ruil voor een gratis motortje ofzo. Maar om nu de reserve coureur van een rivaliserend team te vragen vind ik een rare keuze. Al is De la Rosa weer niet de raarste keuze, ivm z'n Sauber verleden, en ervaring met de Pirelli's.
De la Rosa? Nee die is terug testrijder bij Mclaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij staat toch onder contract bij Sauber??
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De la Rosa? Nee die is terug testrijder bij Mclaren.
Volgens mij is dat zijn officiele werkgever idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......
McLaren is de werkgever van De la Rosaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_de_la_Rosaquote:Return to McLaren (2011)
On 9 March 2011, McLaren announced that de la Rosa had returned to the team as their test and reserve driver.[14]
After Sergio Perez's accident in Monaco, De La Rosa replaced him for Sauber at the 2011 Canadian Grand Prix, after Perez decided after FP1 to sit out the rest of the weekend.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren is de werkgever van De la Rosa
Idd,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik zie liever een droge race, dan krijgt vettel het lastig genoeg op deze low downforce baan.
Bedankt allemaal, nou weet ik het ook weer.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Lotus-Renault, of Lotus Renault? De geel/zwarte rijden met, en de de geel/groene hebben 't nooit gehad
Je bent dus een hoop aan het bijleren vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Nooit geweten dat Lotus Groen Geel het nooit heeft gehad.....
Haha ja. Van De la Rosa vind ik beetje bijzaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent dus een hoop aan het bijleren vanavond
long runs...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bedankt allemaal, nou weet ik het ook weer.![]()
Wat doet Mercedes GP trouwens? Spelen die verstoppertje of wat?
jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we weer zo een Sutil loopje krijgenwas dat niet ook hier een aantal jaren terug ?
Ja, zie de edit. Heb 't filmpje maar erbij gezet. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja![]()
op dezelfde plaats zelfs volgens mij
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn jullie nou echt verbaast dat Koba er ook af gaat??
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.
Ik ook, maar heb er met een goede vriend een kratje bier op gezet. Die kerel is zo enthousiast en áltijd aan het pushen, ik zag deze wel aankomen hoe jammer ik het ook vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.
niet echt, maar het is wel altijd jammer als ie eraf gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn jullie nou echt verbaast dat Koba er ook af gaat??
Klopt, en ik mag hem ook graag zien knallen, hij zorgt altijd voor spektakel maar dit hoort een beetje bij zijn rijstijl.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi is gewoon een echte racer en dan kan dit gebeuren
Is dit een grapje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Tarado het volgende:
@InsideFerrari: A piece of Sauber bodywork was found inside Felipe's car. Our crew will go to their garage to bring it back
Bij VT niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
loopt de tijd in de vt in code rood altijd door![]()
ik kan me herinneren dat ie vroeger werd gestopt?
in VT's loopt de tijd ivm het tijdschema dat aangehouden moet worden door.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
loopt de tijd in de vt in code rood altijd door![]()
ik kan me herinneren dat ie vroeger werd gestopt?
Kijken wie er dit jaar de muur gaat kussen, ben benieuwd, maar iets zegt mij een zekere Maldonado, Pastor van voren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vettel heeft het al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Kijken wie er dit jaar de muur gaat kussen, ben benieuwd, maar iets zegt mij een zekere Maldonado, Pastor van voren.
Nou, als Pastor ertegen zit kunnen ze de naam Champions er wel uit halenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Kijken wie er dit jaar de muur gaat kussen, ben benieuwd, maar iets zegt mij een zekere Maldonado, Pastor van voren.
Gelijk antwoord op de vraag die ik in m'n eerdere post stelde, Vettel dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef Simsfan88 het volgende:
Goeie kwaliteit, voor hoe lang hij online blijft:
Zoals eerder gezegd. Bij VT's niet. Komt door het tijdschema.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef Bioflap het volgende:
Word de tijd niet stilgezet bij een rode vlag? :|
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in VT's loopt de tijd ivm het tijdschema dat aangehouden moet worden door.
Had hem nog niet gezien. Gaat ook lekker hard....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Gelijk antwoord op de vraag die ik in m'n eerdere post stelde, Vettel dus.
Pastorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef Sinister-D- het volgende:
En wie gaat de volgende zijn die een vlag gaat veroorzaken
Link doet het wel, beeld valt even weg.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:19 schreef Bioflap het volgende:
Zegt iemand het ff als die link van de BBC het weer doet?
Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef RingBewoner het volgende:
Link 4 doet het ook. Pools en goede kwaliteit.
BBC is weer terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Had het al door. Geluid van de BBc maar gepakt met beeld van link4
dat is kwaliteitquote:
Maar hij is wel lucky dat die auto niet wegspringtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is kwaliteit
Ik heb nu chrome japo en explorer bbc geluid, niet top maar beter dan alleen japans
En Rubens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Sinister-D- het volgende:
De 2 bejaarden van het veld op 19 en 20
Waarna het onderwerp op internet wekenlang de seksualiteit van Adrian Sutil was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we weer zo een Sutil loopje krijgenwas dat niet ook hier een aantal jaren terug ?
Ja dus, 2008:
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en maldonado niet, dat is ook best verrassend
Helaas is het nooit bepalend wie er dan op pole staat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef RingBewoner het volgende:
Massa op 3, dat is ook een verrassing. En Maldonado heeft gewoon de auto heel gehouden.....
Hoezo, zoek je nog een partnerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarna het onderwerp op internet wekenlang de seksualiteit van Adrian Sutil was.
Is hij in al die jaren ondertussen al eens met een mokkel gespot?
Klopt, en Massa gaat in kwali ook gewoon de muur in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Helaas is het nooit bepalend wie er dan op pole staat!
En ik denk ook dat Heidfeld dat gaat doen, hij moet hier wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, en Massa gaat in kwali ook gewoon de muur in.
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben erg benieuwd naar morgen.
Goeie, is het niet zo dat RTL7 zo nu en dan eventjes live erbij is en dat ook Eurosport wel wat verslag doet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?
Ja dat vroeg ik me dus net af, Komt het nou op Eurosport1,2 of RTL7?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goeie, is het niet zo dat RTL7 zo nu en dan eventjes live erbij is en dat ook Eurosport wel wat verslag doet?
Heb een stream voor je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:37 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus net af, Komt het nou op Eurosport1,2 of RTL7?
Is het dan niet zo dat F1 naar RTL5 verhuist?
Ja ik vind de reclames zwaar kut, maar Olav blijft toch geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.
Hij doet z'n best maar kan in zijn eentje niet op tegen de 6 van de BBCquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja ik vind de reclames zwaar kut, maar Olav blijft toch geweldig
Olav is enthousiast, maar zit er echt te vaak naast en de voorbeschouwing is echt dikke ruk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
RTL7 is gewoon te gierig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet z'n best maar kan in zijn eentje niet op tegen de 6 van de BBC
ik kan ook geen afscheid van hem nemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
RTL is een commerciele of je bedoelt achter de decoder?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de commerciële? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Bedoelde de publieke. Ned 3.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
RTL is een commerciele of je bedoelt achter de decoder?
De publieke omroep moet al jaren hard snijden in de kosten en ontkomen daar ook deze vier jaar niet aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de publieke? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Zijn wel mannen met kennis en daardoor prima geschikt voor een voorbeschouwing, daar komt bij er is ook geld voor voetbal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De publieke omroep moet al jaren hard snijden in de kosten en ontkomen daar ook deze vier jaar niet aan.
Die gaan echt geen sloot geld uitgeven aan Formule 1 rechten.
Bovendien zijn Verstappen en Lammers nou niet mijn ingrediënten voor bloedstollende televisie. Dat zou een behoorlijk zaadvertragende bedoeling worden vrees ik.
quote:
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel mannen met kennis en daardoor prima geschikt voor een voorbeschouwing, daar komt bij er is ook geld voor voetbal.
SSsssst.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor is
Daar hebben ze waarschijnlijk geen budget voor, ik kijk bijvoorbeeld nooit RTL en ik vind die Mol ook een zak, maar de meesten kijken BBC gewoon omdat het beter is en zonder reclamequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
SSsssst......
Tuurlijk weet ik dat, het is gewoon jammer als het inderdaad achter de decoder verdwijnt, kan er aan de andere kant wel voor zorgen dat er misschien meer geld voor is en dus beter verslag. Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Als SBS en RTL jaar na jaar na jaar denken dat er in NL markt voor is dan is dat ook zo, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor is
Formule 1 (of iedere andere sport) afzetten tegen voetbal is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die tandarts? Serieus?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet,die hebben iets van 3 miljoen kijkers, RTL 500.000quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als SBS en RTL jaar na jaar na jaar denken dat er in NL markt voor is dan is dat ook zo, lijkt me.
Heten niet voor niets een commerciële zenders
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet
Van der Garde zou best leuk kunnen rijden in een Lotus denk ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef RingBewoner het volgende:
We moeten geduldig wachten tot we weer een échte topper in de F1 krijgen, dan stijgen de kijkers en fans ook wel weer.
Niet doen, niet bij een achterhoede team gaan rijden. Mik dan op de plek van Sutil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Van der Garde zou best leuk kunnen rijden in een Lotus denk ik!
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet
We hadden het over een uitgebreid programma wat de BBC doet, daar is in NL geen budget voor ivm marktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Formule 1 (of iedere andere sport) afzetten tegen voetbal is niet eerlijk.
Voetbal is de absolute onbetwiste nummer één in Nederland.
Met daarna een hele tijd niks en dan schaatsen, wielrennen, formule 1 en tennis.
Er is dus absoluut wel een markt voor formule 1 in Nederland, maar het verdwijnen van enige Nederlandse inbreng zorgt wel voor een dip natuurlijk.
[..]
Die tandarts? Serieus?
Dat klinkt heel leuk maar het slaat natuurlijk nergens op. Meer inwoners brengen ook meer lasten met zich mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.
De BBC verkoopt ook hun uitzending live aan ander engelstalige zendersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.
En vergeet ook niet dat Groot Brittannië een grote inbreng heeft in de formule 1 in de vorm van coureurs, renstallen en personeel. Dat creëert ook draagvlak voor een publieke omroep om de rechten te kopen.
Nederlandse inbreng is de afgelopen 5 jaar natuurlijk compleet opgedroogd.
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Ik vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.
Bij Allard weet je als hij commentaar geeft alles, behalve wie er heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.
Ik volg je niet helemaal denk ik, bedoel je meer lasten voor een publieke omroep?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat klinkt heel leuk maar het slaat natuurlijk nergens op. Meer inwoners brengen ook meer lasten met zich mee.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
k vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.
Jawel, maar een stuk objectiever dan de BBC.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hebben die dan geen reclame? Ik heb volgens mij ook geen duitse RTL
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jawel, maar een stuk objectiever dan de BBC.
Waarschijnlijk wel, ja. Maar ik wil niet echt zeggen dat de Red Bull nu per definitie langzamer is dan de McLaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
En toch gaat Vettel weer winnen... Geniale coureur, vaak geen kers en minder snel dan de Mclaren en toch domineren, neemt wat spanning weg maar ik vind het wel mooi om te zien.
Op dit circuit hebben anderen ook wel een kans denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
En toch gaat Vettel weer winnen... Geniale coureur, vaak geen kers en minder snel dan de Mclaren en toch domineren, neemt wat spanning weg maar ik vind het wel mooi om te zien.
Vettel waren ze vorig jaar gewoon objectief over als hij fouten maakte. Vorige week quali op de BBC gekeken, Rosberg in Q1 op supersoft onderweg en Schumacher nog op soft, en dan gillen ze op de BBC ''Rosberg is destroying Michael''....tja dan ben je totaal niet objectief bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Over welke Duitse coureur moeten ze nu dan zo laaiend zijn om ze minder objectief te laten lijken (zoals in de Schumacher-dagen)?
En het RBR team heeft vaak een goede strategie maar die word makkelijk als je vooraan rijd...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef M.Melandri het volgende:
In kwalificatietrim is de RBR absoluut de beste auto, in racetrim wint de McLaren het nipt maargoed Vettel kan dan vaak in de 1e stint al een gat slaan.
Wel ... is exact hetzelfde als "Hamilton is destroying Alonso!" (edit : ehhh ... in de tijd dat ze teammaatjes waren), alleen niet lands-gebonden, dus objectiefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel waren ze vorig jaar gewoon objectief over als hij fouten maakte. Vorige week quali op de BBC gekeken, Rosberg in Q1 op supersoft onderweg en Schumacher nog op soft, en dan gillen ze op de BBC ''Rosberg is destroying Michael''....tja dan ben je totaal niet objectief bezig.
Mooi als fan van de sport of als van van danwel RBR of SV?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
Ik keek vorig jaar al vaak BBC, dit jaar alleen maar. Alleen als ik met anderen kijk die per se RTL willen zien, pas ik me aan. Olav geeft gewoon te vaak bullshitcommentaar en mist te veel. BBC heeft meer diepgang en betere connecties/leukere interviews.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.
Dat dus. Het ontbreken van reclame helpt absoluut.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hebben ze waarschijnlijk geen budget voor, ik kijk bijvoorbeeld nooit RTL en ik vind die Mol ook een zak, maar de meesten kijken BBC gewoon omdat het beter is en zonder reclame
Liever niet. Gare lui allemaal. En als je het commentaar op de F1 hoort zoals dat jaren terug bij Studio Sport voorbij kwam...dat was helemaal te treurig voor woorden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de publieke? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Maar de BBC doet het uit publieke gelden, en RTL niet. Daar zou een verschil moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet,die hebben iets van 3 miljoen kijkers, RTL 500.000
Zonde, want Plooij was vele malen beter terwijl Kalff gewoon een kuttekop is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.
Er gaan ook daar stemmen op dat de BBC ermee moet/gaat stoppen omdat de kosten enorm hoog zijnquote:Maar de BBC doet het uit publieke gelden, en RTL niet. Daar zou een verschil moeten zijn.
Plooijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde, want Plooij was vele malen beter terwijl Kalff gewoon een kuttekop is.
Plooij's voorbeschouwingen? Die waren nog erger dan z'n intervieuws tijdens de races. Ik hoef niet te weten wat de kok van bv Toyota maakt voor 300 man per dag en hoeveel personeel hij heeft. Ik wil niet weten welke masturbatie technieken de persdame van Renault had. Ik wil technische achtergronden weten, ik wil weten hoe het stuur werkt (wat eigenlijk al 20x langsgekomen is in de afgelopen 5 jaar, maar dat terzijde). Hoe werkt het bij de technische keuring van de FIA. Noem 't maar op. Plooij had van die typische SBS6 voorbeschouwingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:20 schreef Waffle het volgende:
Toch vond ik de voorbeschouwingen van Plooij erg vermakelijk. Tegenwoordig kijk ik geen voorbeschouwing meer, want dat van Kalf is redelijk waardeloos.
Krijg nu al de zenuwen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:41 schreef Schunckelstar het volgende:
zou leuk zijn als de la rosa hamilton uit de race tikt, kijken of ze dan nog steeds niet moeilijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |