Neeeee ... dan moet 'ie in een spalkje!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens hoop ik dat ie zijn vinger heeft gebroken
Nee dus...ik dacht dat ie daar ook op het gras ging.quote:
dat is wel zo maar daar heeft hij doorgaans weinig last van, hij heeft zowat de gave (en de auto) om bij Q1 in te stappen en dan bij Q3 toch nog de snelste te zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:59 schreef Burnie88 het volgende:
Echt lelijk van die marshall.. Maar dat kost Vettel wel veel track time, dus dat is positief voor de concurrentie
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
.
Mooie dreun, Seb: that's what I am talking about!
Is een voorbode voor zondagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik dus al in het verkeerde topic zei waarom niet op zondag?
klopt, maar de auto raakt wel beschadigd. Precies waar het ding voor bedoeld is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Burnie88 het volgende:
De 'Wall' of champions is trouwens ook geen muur meer, gewoon een pussy bandenstapeltje.. Ook weer zoiets waar de F1 tuttig van wordt.
Haha ja dat is waar, maar met een muur was er meer schade geweest.. Maargoed, niet zeuren, ben al lang bij dat Seb gecrasht isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar de auto raakt wel beschadigd. Precies waar het ding voor bedoeld is.
Is gewoon de camera toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:24 schreef Burnie88 het volgende:
Bijzonder die luchtinlaat van Ferrari, a-symmetrische vleugels erop
Nopequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Salatrel het volgende:
hapert beeld van de stream bij jullie ook? geluid gaat wel goed namelijk
beeld en geluid goed maar wel link 2 genomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Salatrel het volgende:
hapert beeld van de stream bij jullie ook? geluid gaat wel goed namelijk
Het is en blijft een Renault. De echte Lotus heeft een andere liveryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die Lotus staat nu wel lang genoeg stil imho.
Wens is de moeder van de gedachte hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is en blijft een Renault. De echte Lotus heeft een andere livery
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:24 schreef Googolplexian het volgende:
De BBC loopt via het stuur van Hamilton.
Verklaart wel wat.
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Burnie88 het volgende:
Mercedes maakt wel indruk in FP1 vind ik.. Hopen dat ze het eens volhouden dit weekend.
Inderdaad, maar dat zal sowieso een heel ander verhaal worden ALS het gaat regenen. Maar fok hee, 1:15.5 is echt retesnel voor een FP1..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.
Niet dat ik weet. Het issue moet namelijk nog besproken worden door de Technical Working Groupquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Googolplexian het volgende:
Was dat "niet meer dan 10% uitlaatgas off throttle" nou vanaf dit weekend?
ik denk het niet. De snelheid is er bij Mercedes wel, maar op de een of andere manier worstelen ze in de lange runs altijd met de banden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hopen dat ze de bandenslijtage eens onder controle hebben in de race.
Korte wielbasis pakt volledig verkeerd uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk het niet. De snelheid is er bij Mercedes wel, maar op de een of andere manier worstelen ze in de lange runs altijd met de banden.
Bij Ferrari en met name bij Red Bull werkt het wel. McLaren heeft juist gekozen voor een lange wielbasis en ook dat werkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:37 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Korte wielbasis pakt volledig verkeerd uit
Die van red bull is volgens mij langer dan vorig jaar, Mercedes heeft sowieso de kortste van allemaal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Ferrari en met name bij Red Bull werkt het wel. McLaren heeft juist gekozen voor een lange wielbasis en ook dat werkt.
Ziggo HD recorderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sinds wanneer is het cool om te zeggen dat je de kortste van allemaal hebt?
Zie trouwens net dat ik zondag ergens op een dance-feest sta: dat wordt dus GP Canada missen.
piranha excom of zoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ziggo HD recorder
Heb eenzelfde soort 'probleem' zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |