Gelukkig zo weer éénquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Crap. Dacht ik een keer een training te kijken, ben ik vol in slaap gesodemieterd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 01:10 schreef Atreidez het volgende:
Nou, ik verheug me er alvast op dan. Vettel in de wall of champions het liefst tijdens de race uiteraard
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik las net ergens dat Vosss geband is op het forum. En aangezien ik er ook niet ben zondag, zullen jullie het wel rustig hebben zonder al die anti-Alonso posts
Flinke tegenvaller, dacht eindelijk verlost te zijn van De La Rosa. Hoop dat Perez de rest van het weekend wel kan rijden...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is het nieuws?
Perez word vervangen door De la Rosa.
Nee, De La Rosa vervangt hem het hele weekend. Hij heeft toch geklaagd over duizeligheid en beetje hoofdpijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Flinke tegenvaller, dacht eindelijk verlost te zijn van De La Rosa. Hoop dat Perez de rest van het weekend wel kan rijden...
Ik zie liever een droge race, dan krijgt vettel het lastig genoeg op deze low downforce baan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:03 schreef TheNetwork het volgende:
BBC;
Sunday
Day weather
Thundery Shower
Thundery Shower
![]()
Vettel mag een keertje....
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is het nieuws?
Perez word vervangen door De la Rosa.
graagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:02 schreef RingBewoner het volgende:
Heel jammer, hij leek er namelijk wel zin in te hebben en deed het tijdens VT1 redelijk goed. Mag ik trouwens een link posten naar stream van VT2?
Gutierrez zit ergens in Mexico nu geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?
Moet die er wel bij zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vreemd. Sauber heeft toch nog zo'n Mexicaans ''talent'' als test/reserve rijder. Maar nu nemen ze de test coureur van Mclaren terug?
dank je!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://vipbox.tv/watch/26(...)ix---practice-2.html
Enjoy.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gutierrez zit ergens in Mexico nu geloof ik
Hoe dom van Sauber om je reserve rijder niet mee te nemen als je weet dat je vaste coureur nog last kan gaan hebben van een grote crashquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet die er wel bij zijn.
EDIT: Wat Peter dus ook al zei.
Zet die chat rechts wel uit, erg irritant als je gewoon commentaar wil horen.quote:
Tja, misschien andere verplichtingen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe dom van Sauber om je reserve rijder niet mee te nemen als je weet dat je vaste coureur nog last kan gaan hebben van een grote crash
ja die staat inmiddels al uit, misselijk getikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zet die chat rechts wel uit, erg irritant als je gewoon commentaar wil horen.
regel dan een andere rijder. Of vraag Ferrari of je Fisichella kan hebben, of iemand anders van hun opleidings programma in ruil voor een gratis motortje ofzo. Maar om nu de reserve coureur van een rivaliserend team te vragen vind ik een rare keuze. Al is De la Rosa weer niet de raarste keuze, ivm z'n Sauber verleden, en ervaring met de Pirelli's.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tja, misschien andere verplichtingen.
Toen ik de stream aanzette was er nog even geen live-beeld. Ik dat ze de microfoon aan het testen waren. Duurde een minuut of 5 voor ik het doorhad.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja die staat inmiddels al uit, misselijk getik
Hij staat toch onder contract bij Sauber??quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
regel dan een andere rijder. Of vraag Ferrari of je Fisichella kan hebben, of iemand anders van hun opleidings programma in ruil voor een gratis motortje ofzo. Maar om nu de reserve coureur van een rivaliserend team te vragen vind ik een rare keuze. Al is De la Rosa weer niet de raarste keuze, ivm z'n Sauber verleden, en ervaring met de Pirelli's.
De la Rosa? Nee die is terug testrijder bij Mclaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij staat toch onder contract bij Sauber??
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De la Rosa? Nee die is terug testrijder bij Mclaren.
Volgens mij is dat zijn officiele werkgever idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......
McLaren is de werkgever van De la Rosaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm... Wiki is er ook niet duidelijk ook over. Daar staat dat hij momenteel testrijder is voor Pirelli......
http://en.wikipedia.org/wiki/Pedro_de_la_Rosaquote:Return to McLaren (2011)
On 9 March 2011, McLaren announced that de la Rosa had returned to the team as their test and reserve driver.[14]
After Sergio Perez's accident in Monaco, De La Rosa replaced him for Sauber at the 2011 Canadian Grand Prix, after Perez decided after FP1 to sit out the rest of the weekend.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren is de werkgever van De la Rosa
Idd,quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik zie liever een droge race, dan krijgt vettel het lastig genoeg op deze low downforce baan.
Bedankt allemaal, nou weet ik het ook weer.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Lotus-Renault, of Lotus Renault? De geel/zwarte rijden met, en de de geel/groene hebben 't nooit gehad
Je bent dus een hoop aan het bijleren vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]Nooit geweten dat Lotus Groen Geel het nooit heeft gehad.....
Haha ja. Van De la Rosa vind ik beetje bijzaakquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bent dus een hoop aan het bijleren vanavond
long runs...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bedankt allemaal, nou weet ik het ook weer.![]()
Wat doet Mercedes GP trouwens? Spelen die verstoppertje of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |