De publieke omroep moet al jaren hard snijden in de kosten en ontkomen daar ook deze vier jaar niet aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de publieke? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Zijn wel mannen met kennis en daardoor prima geschikt voor een voorbeschouwing, daar komt bij er is ook geld voor voetbal.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De publieke omroep moet al jaren hard snijden in de kosten en ontkomen daar ook deze vier jaar niet aan.
Die gaan echt geen sloot geld uitgeven aan Formule 1 rechten.
Bovendien zijn Verstappen en Lammers nou niet mijn ingrediënten voor bloedstollende televisie. Dat zou een behoorlijk zaadvertragende bedoeling worden vrees ik.
quote:
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor isquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zijn wel mannen met kennis en daardoor prima geschikt voor een voorbeschouwing, daar komt bij er is ook geld voor voetbal.
SSsssst.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor is
Daar hebben ze waarschijnlijk geen budget voor, ik kijk bijvoorbeeld nooit RTL en ik vind die Mol ook een zak, maar de meesten kijken BBC gewoon omdat het beter is en zonder reclamequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
SSsssst......
Tuurlijk weet ik dat, het is gewoon jammer als het inderdaad achter de decoder verdwijnt, kan er aan de andere kant wel voor zorgen dat er misschien meer geld voor is en dus beter verslag. Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Als SBS en RTL jaar na jaar na jaar denken dat er in NL markt voor is dan is dat ook zo, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk hoeveel mensen op Fok interesse hebben in F1 en vergelijk dat met de voetbaltopics dan weet je dat er in Nederland gewoon geen markt voor is
Formule 1 (of iedere andere sport) afzetten tegen voetbal is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die tandarts? Serieus?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet,die hebben iets van 3 miljoen kijkers, RTL 500.000quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als SBS en RTL jaar na jaar na jaar denken dat er in NL markt voor is dan is dat ook zo, lijkt me.
Heten niet voor niets een commerciële zenders
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet
Van der Garde zou best leuk kunnen rijden in een Lotus denk ik!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef RingBewoner het volgende:
We moeten geduldig wachten tot we weer een échte topper in de F1 krijgen, dan stijgen de kijkers en fans ook wel weer.
Niet doen, niet bij een achterhoede team gaan rijden. Mik dan op de plek van Sutil.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Van der Garde zou best leuk kunnen rijden in een Lotus denk ik!
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet
We hadden het over een uitgebreid programma wat de BBC doet, daar is in NL geen budget voor ivm marktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Formule 1 (of iedere andere sport) afzetten tegen voetbal is niet eerlijk.
Voetbal is de absolute onbetwiste nummer één in Nederland.
Met daarna een hele tijd niks en dan schaatsen, wielrennen, formule 1 en tennis.
Er is dus absoluut wel een markt voor formule 1 in Nederland, maar het verdwijnen van enige Nederlandse inbreng zorgt wel voor een dip natuurlijk.
[..]
Die tandarts? Serieus?
Dat klinkt heel leuk maar het slaat natuurlijk nergens op. Meer inwoners brengen ook meer lasten met zich mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.
De BBC verkoopt ook hun uitzending live aan ander engelstalige zendersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Groot Brittannië kent 62 miljoen inwoners, dus daar zijn inderdaad heel wat meer belastingcenten beschikbaar om er tegenaan te gooien.
En vergeet ook niet dat Groot Brittannië een grote inbreng heeft in de formule 1 in de vorm van coureurs, renstallen en personeel. Dat creëert ook draagvlak voor een publieke omroep om de rechten te kopen.
Nederlandse inbreng is de afgelopen 5 jaar natuurlijk compleet opgedroogd.
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wil eigenlijk Jack Plooij weer terug.
Ik vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.
Bij Allard weet je als hij commentaar geeft alles, behalve wie er heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.
Ik volg je niet helemaal denk ik, bedoel je meer lasten voor een publieke omroep?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat klinkt heel leuk maar het slaat natuurlijk nergens op. Meer inwoners brengen ook meer lasten met zich mee.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
k vind het heel irritant. Dat Allard vaak in. Halve zinnen of zelfs. Minder praat.
Jawel, maar een stuk objectiever dan de BBC.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hebben die dan geen reclame? Ik heb volgens mij ook geen duitse RTL
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:43 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jawel, maar een stuk objectiever dan de BBC.
Waarschijnlijk wel, ja. Maar ik wil niet echt zeggen dat de Red Bull nu per definitie langzamer is dan de McLaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
En toch gaat Vettel weer winnen... Geniale coureur, vaak geen kers en minder snel dan de Mclaren en toch domineren, neemt wat spanning weg maar ik vind het wel mooi om te zien.
Op dit circuit hebben anderen ook wel een kans denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
En toch gaat Vettel weer winnen... Geniale coureur, vaak geen kers en minder snel dan de Mclaren en toch domineren, neemt wat spanning weg maar ik vind het wel mooi om te zien.
Vettel waren ze vorig jaar gewoon objectief over als hij fouten maakte. Vorige week quali op de BBC gekeken, Rosberg in Q1 op supersoft onderweg en Schumacher nog op soft, en dan gillen ze op de BBC ''Rosberg is destroying Michael''....tja dan ben je totaal niet objectief bezig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Over welke Duitse coureur moeten ze nu dan zo laaiend zijn om ze minder objectief te laten lijken (zoals in de Schumacher-dagen)?
En het RBR team heeft vaak een goede strategie maar die word makkelijk als je vooraan rijd...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:56 schreef M.Melandri het volgende:
In kwalificatietrim is de RBR absoluut de beste auto, in racetrim wint de McLaren het nipt maargoed Vettel kan dan vaak in de 1e stint al een gat slaan.
Wel ... is exact hetzelfde als "Hamilton is destroying Alonso!" (edit : ehhh ... in de tijd dat ze teammaatjes waren), alleen niet lands-gebonden, dus objectiefquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:55 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vettel waren ze vorig jaar gewoon objectief over als hij fouten maakte. Vorige week quali op de BBC gekeken, Rosberg in Q1 op supersoft onderweg en Schumacher nog op soft, en dan gillen ze op de BBC ''Rosberg is destroying Michael''....tja dan ben je totaal niet objectief bezig.
Mooi als fan van de sport of als van van danwel RBR of SV?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:50 schreef ramon83 het volgende:
Ik keek vorig jaar al vaak BBC, dit jaar alleen maar. Alleen als ik met anderen kijk die per se RTL willen zien, pas ik me aan. Olav geeft gewoon te vaak bullshitcommentaar en mist te veel. BBC heeft meer diepgang en betere connecties/leukere interviews.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.
Dat dus. Het ontbreken van reclame helpt absoluut.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hebben ze waarschijnlijk geen budget voor, ik kijk bijvoorbeeld nooit RTL en ik vind die Mol ook een zak, maar de meesten kijken BBC gewoon omdat het beter is en zonder reclame
Liever niet. Gare lui allemaal. En als je het commentaar op de F1 hoort zoals dat jaren terug bij Studio Sport voorbij kwam...dat was helemaal te treurig voor woorden.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de publieke? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Maar de BBC doet het uit publieke gelden, en RTL niet. Daar zou een verschil moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen markt voor om het zo uitgebreid te doen als de BBC doet,die hebben iets van 3 miljoen kijkers, RTL 500.000
Zonde, want Plooij was vele malen beter terwijl Kalff gewoon een kuttekop is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar je weet dat Allard per se met zijn kop op de buis wilde en het bijna gratis wilde doen. RTL kon daar geen nee tegen zeggen, ondanks dat ze al bijna een akkoord met Jack hadden.
Er gaan ook daar stemmen op dat de BBC ermee moet/gaat stoppen omdat de kosten enorm hoog zijnquote:Maar de BBC doet het uit publieke gelden, en RTL niet. Daar zou een verschil moeten zijn.
Plooijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde, want Plooij was vele malen beter terwijl Kalff gewoon een kuttekop is.
Plooij's voorbeschouwingen? Die waren nog erger dan z'n intervieuws tijdens de races. Ik hoef niet te weten wat de kok van bv Toyota maakt voor 300 man per dag en hoeveel personeel hij heeft. Ik wil niet weten welke masturbatie technieken de persdame van Renault had. Ik wil technische achtergronden weten, ik wil weten hoe het stuur werkt (wat eigenlijk al 20x langsgekomen is in de afgelopen 5 jaar, maar dat terzijde). Hoe werkt het bij de technische keuring van de FIA. Noem 't maar op. Plooij had van die typische SBS6 voorbeschouwingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:20 schreef Waffle het volgende:
Toch vond ik de voorbeschouwingen van Plooij erg vermakelijk. Tegenwoordig kijk ik geen voorbeschouwing meer, want dat van Kalf is redelijk waardeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |