Hoe, wat, waar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef RingBewoner het volgende:
Link 4 doet het ook. Pools en goede kwaliteit.
BBC is weer terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Had het al door. Geluid van de BBc maar gepakt met beeld van link4
dat is kwaliteitquote:
Maar hij is wel lucky dat die auto niet wegspringtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is kwaliteit
Ik heb nu chrome japo en explorer bbc geluid, niet top maar beter dan alleen japans
En Rubens?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Sinister-D- het volgende:
De 2 bejaarden van het veld op 19 en 20
Waarna het onderwerp op internet wekenlang de seksualiteit van Adrian Sutil was.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we weer zo een Sutil loopje krijgenwas dat niet ook hier een aantal jaren terug ?
Ja dus, 2008:
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
en maldonado niet, dat is ook best verrassend
Helaas is het nooit bepalend wie er dan op pole staat!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef RingBewoner het volgende:
Massa op 3, dat is ook een verrassing. En Maldonado heeft gewoon de auto heel gehouden.....
Hoezo, zoek je nog een partnerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarna het onderwerp op internet wekenlang de seksualiteit van Adrian Sutil was.
Is hij in al die jaren ondertussen al eens met een mokkel gespot?
Klopt, en Massa gaat in kwali ook gewoon de muur in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:32 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Helaas is het nooit bepalend wie er dan op pole staat!
En ik denk ook dat Heidfeld dat gaat doen, hij moet hier wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, en Massa gaat in kwali ook gewoon de muur in.
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben erg benieuwd naar morgen.
Goeie, is het niet zo dat RTL7 zo nu en dan eventjes live erbij is en dat ook Eurosport wel wat verslag doet?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?
Ja dat vroeg ik me dus net af, Komt het nou op Eurosport1,2 of RTL7?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goeie, is het niet zo dat RTL7 zo nu en dan eventjes live erbij is en dat ook Eurosport wel wat verslag doet?
Heb een stream voor je.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Hoelaat begint morgen LeMans eigenlijk?
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:37 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus net af, Komt het nou op Eurosport1,2 of RTL7?
Is het dan niet zo dat F1 naar RTL5 verhuist?
Ja ik vind de reclames zwaar kut, maar Olav blijft toch geweldigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RTL is met F1 dood voor mij. Heb sinds 1 Juni BBC One op de Digitenne.
Hij doet z'n best maar kan in zijn eentje niet op tegen de 6 van de BBCquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ja ik vind de reclames zwaar kut, maar Olav blijft toch geweldig
Olav is enthousiast, maar zit er echt te vaak naast en de voorbeschouwing is echt dikke ruk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
RTL7 is gewoon te gierig.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet z'n best maar kan in zijn eentje niet op tegen de 6 van de BBC
ik kan ook geen afscheid van hem nemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bioflap het volgende:
[..]
RTL is een commerciele of je bedoelt achter de decoder?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RingBewoner het volgende:
Kan F1 niet lekker naar de commerciële? Wil wel eens wat terugzien van mijn belastingcenten, met pitreporters als Verstappen, Lammers, Coronel en dan een goede verslaggever. En voor tijdens de race Mol en Lammers ?
Bedoelde de publieke. Ned 3.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
RTL is een commerciele of je bedoelt achter de decoder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |