jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Gaan we weer zo een Sutil loopje krijgenwas dat niet ook hier een aantal jaren terug ?
Ja, zie de edit. Heb 't filmpje maar erbij gezet. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja![]()
op dezelfde plaats zelfs volgens mij
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn jullie nou echt verbaast dat Koba er ook af gaat??
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.
Ik ook, maar heb er met een goede vriend een kratje bier op gezet. Die kerel is zo enthousiast en áltijd aan het pushen, ik zag deze wel aankomen hoe jammer ik het ook vind.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ik hoop altijd dat hij er op blijft.
niet echt, maar het is wel altijd jammer als ie eraf gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn jullie nou echt verbaast dat Koba er ook af gaat??
Klopt, en ik mag hem ook graag zien knallen, hij zorgt altijd voor spektakel maar dit hoort een beetje bij zijn rijstijl.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi is gewoon een echte racer en dan kan dit gebeuren
Is dit een grapje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Tarado het volgende:
@InsideFerrari: A piece of Sauber bodywork was found inside Felipe's car. Our crew will go to their garage to bring it back
Bij VT niet voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
loopt de tijd in de vt in code rood altijd door![]()
ik kan me herinneren dat ie vroeger werd gestopt?
in VT's loopt de tijd ivm het tijdschema dat aangehouden moet worden door.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef Schunckelstar het volgende:
loopt de tijd in de vt in code rood altijd door![]()
ik kan me herinneren dat ie vroeger werd gestopt?
Kijken wie er dit jaar de muur gaat kussen, ben benieuwd, maar iets zegt mij een zekere Maldonado, Pastor van voren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je Formule 1 carričre is niet compleet zonder kusje tegen deze muur.
Vettel heeft het al gedaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Kijken wie er dit jaar de muur gaat kussen, ben benieuwd, maar iets zegt mij een zekere Maldonado, Pastor van voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |