Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
Dit is muziek bot 2.0. Deze staat voor de hele maand al ingepland.
Muziek bot 1.0 is helaas overleden
R.I.Pquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
Dit is muziek bot 2.0. Deze staat voor de hele maand al ingepland.
Muziek bot 1.0 is helaas overleden
Iddquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Viro het volgende:
Deze nummer is zoooooo goed om op los te gaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staan
Dat ben ik al. Maar zo mag je niet over straat van Vrouw Justitiaquote:
Datquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Maarre....sloan pa.....hoe oud ben je, Karzai?
Die regel is er alleen voor mannen hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik al. Maar zo mag je niet over straat van Vrouw Justitia
Want?quote:
Ik zag geen specificatie in m'n wetboekquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die regel is er alleen voor mannen hoor.
3 topics bij de top 5 snelst gevuld terwijl ik aan de knoppen (quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Watertornado het volgende:
Dit was het snelste topic, ValHallen, weesch er trots op!
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Viro het volgende:
K3 had verkeerde encoder. Hij is nu ingelogd op de stream.
Zoals jullie konden horen heb ik de 2 jingles van Dhaha in de muziek bot opgenomen zodat het duidelijker word wanneer de muziek bot actief is.
Heb jij zo'n lekkere muis?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 topics bij de top 5 snelst gevuld terwijl ik aan de knoppen () zat
Mja, mijn bijnaam is prinsesje. Dat is met een redenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Karzai het volgende:
Beetje op je rug liggen wachten tot je kleren binnen komen,dat is echt diva gedrag
Op je rug liggen wachten totdat je doorboord wordt is zeestergedrag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Karzai het volgende:
Beetje op je rug liggen wachten tot je kleren binnen komen,dat is echt diva gedrag
ik ben ziek en jullie besluiten mij uit de top 10 te trappenquote:Top 10 Posters
1 Opa_vertelt - 1878
2 ToT - 1609
3 Samzz - 1324
4 Stiffler1988 - 1126
5 Knetterkrankjorum - 996
6 129383 - 990
7 -Datdus- - 885
8 ValHallen - 761
9 Jofunu-kun - 743
10 Outpost76 - 722
Met liefde! Altijd met liefdequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben ziek en jullie besluiten mij uit de top 10 te trappen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
als je beter bent terugkomen met een dikke come-backquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
1878 omfgquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Sorry Viroquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht ik al, aan de geluidskwaliteit te merken!quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je met deze muziek niet headbanged maar beenbanged (dus met je benen helemaal los gaat)
Toen draaide ik!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:29 schreef Viro het volgende:
Luisteraars piek : 57 om 20:15 op 06-06-2011
Luisterden je kleinkinderen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toen draaide ik!
Én spamde ik op FOK!
Echt welquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef mr-green het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je met deze muziek niet headbanged maar beenbanged (dus met je benen helemaal los gaat)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele PTA-topic luisterde meequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]Echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
foeiquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Toen draaide ik!
Én spamde ik op FOK!
De mijne ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn mijn lappie liep heulemaal vast
Ik hoop dat het dan 5x zoveel is!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
foei![]()
Wacht maar totdat ik een show ga doen
quote:
Mijne nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn mijn lappie liep heulemaal vast
Ze vonden het wel leuk, sommigen konden echter de stream niet goed horen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ook goed
Was het ze eigelijk bevallen ?
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef mr-green het volgende:
ik had mijzelf voorgenomen om 00.00 te gaan slapen en hier zit ik dan nog steeds
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef mr-green het volgende:
ik had mijzelf voorgenomen om 00.00 te gaan slapen en hier zit ik dan nog steeds
trustenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Maar ik ga nu wel, want m'n ogen branden m'n kop uitTrusten, peepz
![]()
Slaap zequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
![]()
Nacht..quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
![]()
trustequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
![]()
Trusten moppie, je kleertjes zijn er morgenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
![]()
Truste samzz, beterschap gewenst!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herkenbaar.
![]()
Doe maar, misschien ben ik dan nog wakker!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
om 1 uur nog een showtje draaien of niet? meeste stemmen gelden
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
enige wat je hoeft te doen is bij AGC "bypass all" aan te vinken. EQ neemt het dan over, dat klinkt veel beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
AGC uitgeschakeld zo te horen!
Maar zet het volume nu weer ff wat harder!
idd, dat had ik ff in de PM gezet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:35 schreef Viro het volgende:
[..]
enige wat je hoeft te doen is bij AGC "bypass all" aan te vinken. EQ neemt het dan over, dat klinkt veel beter
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben ook maar even weg en er zijn alweer 3 pagina's volgeluld in een nieuw topic
Slaap zequote:
ik vin het best, heb immers nog bierquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke om 1 uur nog een showtje met van alleswhehe ff muziek die ik anders niet snel zou draaien
Sweet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Ik zit er aan te denken om binnenkort een Hippieshow te doen, alleen maar hippiemuziek, modern en onmodern. Klinkt goed of doe maar niet?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Ik zit er aan te denken om binnenkort een Hippieshow te doen, alleen maar hippiemuziek, modern en onmodern. Klinkt goed of doe maar niet?
Zeker doen!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Je draait heerlijk K3
Klinkt goed, als je Agneton maar ook draait.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is het dan aanbevolen om onder invloed te zijn van geestverruimende middelen ?
Je draait heerlijk K3
Die ga ik zeker draaien dan. Denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt goed, als je Agneton maar ook draait.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kdrietjeh heeft volgens mij een stuk of 3 keer gepost hier
K3 is een DJ uit de ONZ Radio tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, volgende vraag.. Wie is K3?![]()
en waarom draait hij/zij alleen maar toffe muziek?
Vraag maar aan knetter inderdaad. :")quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die man in mijn spiegel is trouwens een rare vent joh.
Vertelquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die man in mijn spiegel is trouwens een rare vent joh.
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekendquote:
Ik weet het zeker, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die ga ik zeker draaien dan. Denk ik
uuuh.. WAT?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vraag maar aan knetter inderdaad. :")
Nou laatst was hij dronken ofzo, ging hij scarface nadoen.quote:
maar da boeit toch nie, ik vind juist tof dat mensen die niet zo bekend zijn hier in het topic gezellig meedoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekend
Ik heb je een paar keer gehoord op het begin jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
K3 is een DJ uit de ONZ Radio tijd.
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekend
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou laatst was hij dronken ofzo, ging hij scarface nadoen.Of die keer dat hij een afro maakte met scheerschuim
Lekkere muziek iigquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.
ja ik weet dat je hebt gedraaitquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.
dat sobersoquote:
Wheheh ik begin hem te herkennenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou, het toppunt was wel toen hij... oh wacht.. Er zitten hier minderjarigen.
[ afbeelding ]
Opa je mag niet zo praten over de dodenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moest ik ook aan denken, draai ik de volgende keer in mijn show
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog zo'n strak surf broekje waar je die hoge stem van krijgt
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog zo'n strak surf broekje waar je die hoge stem van krijgt
Witte wijn met sodawater aubquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat nog ff snel wat drinken halen beneden
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
een DJ [ link | afbeelding ] erbij en dan gaat het publiek vanzelf [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
een DJ [ link | afbeelding ] erbij en dan gaat het publiek vanzelf [ link | afbeelding ]
1 2 3 4 | [b]Luisteren in een media player?[/b] Dat kan, klik met je rechtermuisknop op de link en klikken op opslaan als... Vervolgens kan je met je media player de bestand openen en meeluistern. [quote]http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3u[/quote] |
HELD!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
Opa_vertelt kan je de gedeelte over luisteren in media player vervangen door het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
Opa_vertelt kan je de gedeelte over luisteren in media player vervangen door het volgende:
[ code verwijderd ]
te laat, ben alweer boven, heb alleen cassis in de aanbiedingquote:
Speciaal voor jou zometeen een leuke klassieker.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
* Opa_vertelt twist met knetter[ afbeelding ]
Zit er nog wel prik an?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te laat, ben alweer boven, heb alleen cassis in de aanbiedingmaar wel cassis met een kusje
*giet cassis stiekem in plantenbak, accepteert kusje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te laat, ben alweer boven, heb alleen cassis in de aanbiedingmaar wel cassis met een kusje
Ik probeer het niet, ik ben het soms zelfsquote:
Peace out Manquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
Ahhh er is als DJ niks leuker dan een volgende show voorbereiden
Ik ben even muziekjes uitzoeken voor mijn hippieshow
Tof, alvast bedanktquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:51 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zometeen een leuke klassieker.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
*giet cassis stiekem in plantenbak, accepteert kusje.
Donequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[ code verwijderd ]
ik ookquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vind het wel lekker hoor, relaxed..
Slap antwoordquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik probeer het niet, ik ben het soms zelfs
ja sorry, ben ook een slap meisjequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef kdrietjeh het volgende:
* kdrietjeh denkt aan Mr. Belding (Saved By The Bell) die aan het dansen is.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja sorry, ben ook een slap meisje
Slaap zequote:
Idd, good old timesquote:
en verder mag je alles hebben van de huisarts?quote:
eensquote:
x2quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eenskrijg er altijd kippenvel van
ik sluit deze discussiequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en verder mag je alles hebben van de huisarts?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Niet die kelly maar deze:
[ afbeelding ]
als jij het zegt dan is het zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet haten, Kelly is een tof wijf kerel euh.. Het is tof!
Zelden zo gelachen met iemand
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken: [ afbeelding ]
dat hoort een man te zeggen, niet een vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jongens.. volgens mij zit ik erin he
Coldplay of zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Draai jij nu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lmaoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
dat hoort een man te zeggen, niet een vrouw
Ik wilde al zeggen: "That's what she said", maar wist dat dat niet klopte!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
schatje, ontspan je.. en geniet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennickquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Niet die kelly maar deze:
[ afbeelding ]
ik hoef niet te weten welke gat in een breuk word "gelachen" (als jij het zo wilt noemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Echt een leuk mens, je lacht je een breuk met haar in de buurt.
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennick
Ik snap je zin nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten welke gat in een breuk word "gelachen" (als jij het zo wilt noemen)
Maar het doet zo'n pijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje, ontspan je.. en geniet...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennick
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |