quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kdrietjeh heeft volgens mij een stuk of 3 keer gepost hier
K3 is een DJ uit de ONZ Radio tijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, volgende vraag.. Wie is K3?![]()
en waarom draait hij/zij alleen maar toffe muziek?
Vraag maar aan knetter inderdaad. :")quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die man in mijn spiegel is trouwens een rare vent joh.
Vertelquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
Die man in mijn spiegel is trouwens een rare vent joh.
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekendquote:
Ik weet het zeker, denk ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die ga ik zeker draaien dan. Denk ik
uuuh.. WAT?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vraag maar aan knetter inderdaad. :")
Nou laatst was hij dronken ofzo, ging hij scarface nadoen.quote:
maar da boeit toch nie, ik vind juist tof dat mensen die niet zo bekend zijn hier in het topic gezellig meedoenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekend
Ik heb je een paar keer gehoord op het begin jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:41 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
[..]
K3 is een DJ uit de ONZ Radio tijd.
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en toch was je daar op t einde ook niet heul erg bekend
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nou laatst was hij dronken ofzo, ging hij scarface nadoen.Of die keer dat hij een afro maakte met scheerschuim
Lekkere muziek iigquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.
ja ik weet dat je hebt gedraaitquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:43 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik draaide een paar weken elke dag voor of na koelkast en had het daarna te druk met school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |