Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
Dit is muziek bot 2.0. Deze staat voor de hele maand al ingepland.
Muziek bot 1.0 is helaas overleden
R.I.Pquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
Dit is muziek bot 2.0. Deze staat voor de hele maand al ingepland.
Muziek bot 1.0 is helaas overleden
Iddquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Viro het volgende:
Deze nummer is zoooooo goed om op los te gaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staan
Dat ben ik al. Maar zo mag je niet over straat van Vrouw Justitiaquote:
Datquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:22 schreef ToT het volgende:
Maarre....sloan pa.....hoe oud ben je, Karzai?
Die regel is er alleen voor mannen hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ben ik al. Maar zo mag je niet over straat van Vrouw Justitia
Want?quote:
Ik zag geen specificatie in m'n wetboekquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die regel is er alleen voor mannen hoor.
3 topics bij de top 5 snelst gevuld terwijl ik aan de knoppen (quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:20 schreef Watertornado het volgende:
Dit was het snelste topic, ValHallen, weesch er trots op!
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef Viro het volgende:
K3 had verkeerde encoder. Hij is nu ingelogd op de stream.
Zoals jullie konden horen heb ik de 2 jingles van Dhaha in de muziek bot opgenomen zodat het duidelijker word wanneer de muziek bot actief is.
Heb jij zo'n lekkere muis?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 topics bij de top 5 snelst gevuld terwijl ik aan de knoppen () zat
Mja, mijn bijnaam is prinsesje. Dat is met een redenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Karzai het volgende:
Beetje op je rug liggen wachten tot je kleren binnen komen,dat is echt diva gedrag
Op je rug liggen wachten totdat je doorboord wordt is zeestergedrag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:25 schreef Karzai het volgende:
Beetje op je rug liggen wachten tot je kleren binnen komen,dat is echt diva gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |