Oh... Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is wel flink op haar gefapt destijds.. en daar gaat het indeze lijst geloof ik om
Ik heb dat figuur ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering! Nooit geweten dat ze zo'n zeek......zo mollig was!
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?quote:
waarom denk dat er slechts hoofd- foto's in mijn fobo staanquote:
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze ziet er wel lekker uit, vind ik, maar haar muziek is écht niet mijn stijl!
quote:
dit jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?
Kaal is niemand mooi. Bijna niemand. Ik vind haar oprecht heel mooi.quote:
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 08-06-2011 om 23:24:17Nou ik vind het behoorlijk heftig.#DeLeventje reageer retweet
zeek... Er ontbraken nog 2 klinkers achter!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?
Lekker hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
Zangeres van The Blood Red Shoes. De enige vrouw in de lijst die ik heb aangeraaktZe voelde heerlijk zacht aan
[ afbeelding ]
Ik heb een fout gemaakt ergens, dit is nummer 5.
Wat moest er komen te staan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
zeek... Er ontbraken nog 2 klinkers achter!
OK HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
Zangeres van The Blood Red Shoes. De enige vrouw in de lijst die ik heb aangeraaktZe voelde heerlijk zacht aan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
Wie de neuk is zij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
t is ook meer de optredens van hunquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.
Wij van wc eend...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.
een echte Rock Chick die er goed uitziet, goed gitaar kan spelen en ook nog eens goed kan zingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar ziet er wel goed uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |