Oh... Oke.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is wel flink op haar gefapt destijds.. en daar gaat het indeze lijst geloof ik om
Ik heb dat figuur ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering! Nooit geweten dat ze zo'n zeek......zo mollig was!
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?quote:
waarom denk dat er slechts hoofd- foto's in mijn fobo staanquote:
Ditquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ze ziet er wel lekker uit, vind ik, maar haar muziek is écht niet mijn stijl!
quote:
dit jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?
Kaal is niemand mooi. Bijna niemand. Ik vind haar oprecht heel mooi.quote:
twitter:Faberyayo twitterde op woensdag 08-06-2011 om 23:24:17Nou ik vind het behoorlijk heftig.#DeLeventje reageer retweet
zeek... Er ontbraken nog 2 klinkers achter!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat je haar ook voor zeeg (??) uit kan maken?
Lekker hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
Zangeres van The Blood Red Shoes. De enige vrouw in de lijst die ik heb aangeraaktZe voelde heerlijk zacht aan
[ afbeelding ]
Ik heb een fout gemaakt ergens, dit is nummer 5.
Wat moest er komen te staan dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]
zeek... Er ontbraken nog 2 klinkers achter!
OK HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
Zangeres van The Blood Red Shoes. De enige vrouw in de lijst die ik heb aangeraaktZe voelde heerlijk zacht aan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
Wie de neuk is zij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:44 schreef ValHallen het volgende:
5. Laura Mary-Carter
[ afbeelding ]
t is ook meer de optredens van hunquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.
Wij van wc eend...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n dertien in een dozijn meisje. Leuk, maar niet speciaal. Vind ik.
een echte Rock Chick die er goed uitziet, goed gitaar kan spelen en ook nog eens goed kan zingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, maar ziet er wel goed uit!
Ach ik heb een radio stem- de meeste radio mensen moeten het van hun babbel en karakter hebben.quote:
Ik heb nooit beweerd dat ik perfect ben. Verre van.quote:
Ja die mag wel is onder de zonnebankquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
Zangeres van Blondie. Wat een uitstraling!![]()
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoe ze er nu uit ziet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
Gut, dat jij bij ieder een titel kan verzinnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
JAAAquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
het enige blondje wat imo echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
Lekker wijf was dat toenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het enige blondje wat imo echt![]()
is puuuur die uitstraling, die blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
nog even dan
Lekker heur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
nog even dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Echt hequote:
Wat mij betreft ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
Echt heDie had van mij ook dik op 1 mogen staan
Zijn we het met elkaar eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
Blondie maakte goeie muziek vind het geen lekker wijf, sorry
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
En het ook gewoon doet als ze de kans krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslinden
Ja, een blik knakworsten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslinden
Guppie alertquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
Pciesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het ook gewoon doet als ze de kans krijgt
Bedankt, daar gaat weer een glas cola richting mijn beeldscherm...quote:
Dat iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesik denk dat ze echt een wilde/ een beest is tussen de lakens.. wind de mannen om haar vinger.. hmmm
eentje die je als man niet te baas bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesik denk dat ze echt een wilde/ een beest is tussen de lakens.. wind de mannen om haar vinger.. hmmm
Nee, de gordijnen zijn hier dicht..quote:
Kan ik niet nat van wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
3. Holly Valance
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar muziek niet echt ken. Lekker is ze wel hubba hubba!
[ afbeelding ]
ik denk het welquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
eentje die je als man niet te baas bent(willen wij dat wel
)
Dat dus. Maar ik ben er weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een Joegoslaaf die iets 'afhandelt'. Dat kan nooit goed zijn
Dat kan toch alleen maar ultieme fantasie zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
eentje die je als man niet te baas bent(willen wij dat wel
)
is stiekem ook gewoon tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk het weleen vrouw die jou verleid, jou gebruikt
Welcome backquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk het weleen vrouw die jou verleid, jou gebruikt
Daarom kan ik vrouwen toch nog wel mooi vinden of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je hetero en vrouwelijk bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen maar ultieme fantasie zijn?
geef mij Alizee maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
Ik snap alleen niet, we houden Alizee en Katie Melua over?
Jazeker, maar nat worden hoeft niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan ik vrouwen toch nog wel mooi vinden of niet?
hoeft niet, mag welquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als je hetero en vrouwelijk bent.
iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Karzai het volgende:
Tis wel duidelijk dat VanHallen voor blondjes valt
Mag het wel?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, maar nat worden hoeft niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
Franse Lolita, natte droom voor iedere jongen/man ouder dan 20 jaar. Ultramegasupernietmeernormaal knap en een lieve uitstraling
[ afbeelding ]
Puik planquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Hey, val volgende keer actrices + muziek van serie/film?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
Franse Lolita, natte droom voor iedere jongen/man ouder dan 20 jaar. Ultramegasupernietmeernormaal knap en een lieve uitstraling
[ afbeelding ]
Die oogjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
[ afbeelding ]
Hubba hubbaquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
[ afbeelding ]
ik moet gelijk denken aan Stokkiequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
[ afbeelding ]
ik vind haar gewoon niks.. maar kben 1 van de weinigen geloof ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
2. Alizee
[ afbeelding ]
jaja smeerlapquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind haar ook overrated.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon niks.. maar kben 1 van de weinigen geloof ik
Dan ga ik iig niet luisteren/kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef -Datdus- het volgende:
Neen, ik zie dagelijks mooiere meiden. Gewoon op straat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind haar gewoon niks.. maar kben 1 van de weinigen geloof ik
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef mr-green het volgende:
Maaruh: Knetter en Samzz zijn jullie een duo?
?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef mr-green het volgende:
Maaruh: Knetter en Samzz zijn jullie een duo?
Maak me gek!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef mr-green het volgende:
Maaruh: Knetter en Samzz zijn jullie een duo setje?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef kdrietjeh het volgende:
Dokter: Waar zit het kankergezwel, mevrouw?
Alizee: 't zit bij m'n voeten.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Als Alizee op 2 staat moeten jullie samen dus op 1 staan
[..]
[..]
Nee, mijn reactie was daar ook serieus op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee? ik bedoel speelfims en series omg.. is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
ik ben te dik voor een mokkelquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb, voor zover ik weet, nooit een liedje uitgebracht. Dus 't moet Knetter wel zijn met dr Schudden met die billen
Van ons twee ben jij de enige met een nummer die op de radio is geweestquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zing niet
![]()
samzz hoort er wel te staan imo
Onzinquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben te dik voor een mokkel
Dat zijn 'curves'quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categoriequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van ons twee ben jij de enige met een nummer die op de radio is geweest
Ja ik zat te kijken of ik dat van die dokter ergens kon horen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je moet wel goed luisteren.. geef ik toe![]()
Jij bent een dubbele mokkelquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jeez, ze heeft echt ontzettend mooie ogen zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
1. Charlotte Gainsbourg
WIE HAD HEM VERWACHT? HE? HE?
Waarom ze de mooiste is? Daarvoor zijn foto's niet genoeg. Je moet haar zien op bewegend beeld, kijk eens een YT filmpje van haar. De combinatie van een natuurlijke uitstraling, een naturel voorkomen, mooi gezicht en bakken charisma maken van haar mijn onbetwiste nummer 1. Dit is bijna geen mokkel meer te noemen zo mooi
[ afbeelding ]
Dankjewel voor het luisteren, hopelijk vonden jullie het leukIk heb het met veel plezier gedaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
1. Charlotte Gainsbourg
WIE HAD HEM VERWACHT? HE? HE?
Waarom ze de mooiste is? Daarvoor zijn foto's niet genoeg. Je moet haar zien op bewegend beeld, kijk eens een YT filmpje van haar. De combinatie van een natuurlijke uitstraling, een naturel voorkomen, mooi gezicht en bakken charisma maken van haar mijn onbetwiste nummer 1. Dit is bijna geen mokkel meer te noemen zo mooi
[ afbeelding ]
Dankjewel voor het luisteren, hopelijk vonden jullie het leukIk heb het met veel plezier gedaan
Wil jij hier nu mee zeggen dat volle mensen niet verzorgd zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee. Sorry verzorging is toch wel key.
Proost man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog zo'n jongen opentrekken![]()
[ afbeelding ]
Proost
Das toevallig die heb ik ook, proost ouwequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog zo'n jongen opentrekken![]()
[ afbeelding ]
Proost
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hier nu mee zeggen dat volle mensen niet verzorgd zijn?
Nah, ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categorieik ben het meisje dat meehosselt met de kerels en waar je zo goed mee kan praten
Er zijn ook genoeg slanke mensen die nooit sporten. Ben je niet verzorgd als je niet sport?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!
Oh god ben jij zo 1quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand gevonden op Fok! die ook van Bavaria houdquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das toevallig die heb ik ook, proost ouwe
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categorieik ben het meisje dat meehosselt met de kerels en waar je zo goed mee kan praten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
Zeker toffe show.
Maar toch een klacht:Dat had ik gisteren dus échtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg slanke mensen die nooit sporten. Ben je niet verzorgd als je niet sport?
Hoe lul ik me hier uit moment.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
Zeker toffe show.
Maar toch een klacht:Ik vind het ook stom dat Katy niet op 1 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
alle klachten gewoon naar Viro spammenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat Katy niet op 1 staat
Ik bevestig dat ook gewoon als het echt zo is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Hoe lul ik me hier uit moment.
Het boeit me eigenlijk geen ene fuck. Maar het is gewoon grappig als iemand zegt ik ben te dik om dat te bevestigen.
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denktquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Hoe lul ik me hier uit moment.
Het boeit me eigenlijk geen ene fuck. Maar het is gewoon grappig als iemand zegt ik ben te dik om dat te bevestigen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Lady GaGa stond er ook niet in?Dat kan ik ergens nog snappen, though...
Die is gewoon ECHT NIET knap!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Maar Nelly Furtado . . .quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Na dat piemel verhaal durft niemand haar meer een lekker wijf te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb voor het gemak meteen maar even een note ervan gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denkt
Nou ja, ik vind haar knap. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat helemaal niet vindenquote:
Gaga is me toch echt te.. markantquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
ik ook, staat in mijn word bestandje met belangrijke kwootsquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak meteen maar even een note ervan gemaakt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denkt
KATY PERRYquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaga is me toch echt te.. markant
Maar ik heb sowieso nog best wat moeten schrappen. Ik ben echt een sucker voor cuteness dus er zijn heel veel 'stoten' niet in de lijst gekomen
Dat bestand is goud waard!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook, staat in mijn word bestandje met belangrijke kwoots
Cuteness FTW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaga is me toch echt te.. markant
Maar ik heb sowieso nog best wat moeten schrappen. Ik ben echt een sucker voor cuteness dus er zijn heel veel 'stoten' niet in de lijst gekomen
je staat op mijn lijstje van twijfelachtige fokkersquote:
Sta ik daar ook op?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op mijn lijstje van twijfelachtige fokkers
Godverdomme. Jij bent degene die over dik zijn begon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op het babes lijstjequote:
Owja the circle of doubt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Godverdomme. Jij bent degene die over dik zijn begon.
Dat vroeg ik mij ook af.. hij zei net in dm dat hij er klaar voor was, server gegevens had enzoquote:
Ik heb liever stoer. Nou ja, dat dekt de lading ook niet helemaal... Mja, als ie maar man is en geen homoquote:
Pfff.. ik moet echt stoppen met praten soms.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaomdat ik dat ben
jouw reacties heb je zelf bedacht
Hamstergezichtquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Miley Cyrus dan?
[ afbeelding ]
Had er ook in gekundquote:
Miley die is niet lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Miley Cyrus dan?
[ afbeelding ]
je lult je er niet meer uit hoor.. het beste kun je nu een pic sturen van iets van je lijf voor mijn show en er verder over ophoudenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Pfff.. ik moet echt stoppen met praten soms.Ik bedoelde totaal niet wat ik zei.
Domquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik haar was vergeten![]()
Ogen, mooi. Tanden, heel wit. Verder vind ik dr niet zo. En de mond is raar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Miley Cyrus dan?
[ afbeelding ]
Die oogjes, maar ze heeft inderdaad een wat voluptueus gezichtje. Ze heeft ook niet zo'n mooie neus, en mijn bevindingen zijn dat dat echt een sleutel is voor ultieme schoonheid.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hamstergezicht
[..]
Had er ook in gekund
Daar hoor ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op het babes lijstje
heul wel, heb de pics gezienquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je lult je er niet meer uit hoor.. het beste kun je nu een pic sturen van iets van je lijf voor mijn show en er verder over ophouden
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef ValHallen het volgende:
Fergie komt er bij mooit in. Smerig gezicht heeft ze
Welke?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul wel, heb de pics gezien![]()
SAMquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet je helemaal zeker dat je gegevens goed zijn? Gebruik je VDJ?
Ik vind haar ogen wel mooi. Alleen die piercingquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:11 schreef ValHallen het volgende:
Fergie komt er bij mooit in. Smerig gezicht heeft ze
Oh ja, die wat ik gepost heb ooit eens geledenquote:
You will know, when it hits youquote:
DE LIJST, HET BESTAAT DUS ÉCHT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is de muziek bot, die begint te draaien zodra een dj disconnect. Zodra jij connect gaat is uitquote:
think againquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Dit is volgens mij niet echt muziek van de automaat!
hahaquote:
Hij heeft sowieso problemen met inloggen las ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is de muziek bot, die begint te draaien zodra een dj disconnect. Zodra jij connect gaat is uit
en die ik opgeslagen heb jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die wat ik gepost heb ooit eens geleden
yupquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die converter melding, krijg je dat als je wil connecten?
Waarom ga je die opslaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die ik opgeslagen heb ja
Mompelt iets over naslagwerkquote:
ah ok, heb hem de juiste gegevens gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso problemen met inloggen las ik.
quote:
En heb je alleen MP3's in de playlist, of ook MWA's of M4U's die eventueel geconverteerd moeten worden?quote:
Je weet maar nooit waar het een keer voor uitkomt, alle pics die fokkers in de reeks posten en die interessant kunnen zijn sla ik opquote:
Voor het nageslacht of als blackmail, afhankelijk van de precieze inhoud.quote:
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter wie staat nog meer op de lijst?
Nou, ik had 't over m'n benen die heel wit zijn. Zegt een vriend van me dat ie er maar al te graag tussen wil liggenquote:
Oke...quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar het een keer voor uitkomt, alle pics die fokkers in de reeks posten en die interessant kunnen zijn sla ik op
Het is een gavequote:
Nah, geen blackmail potentie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het nageslacht of als blackmail, afhankelijk van de precieze inhoud.
Wat een mazzel heb ik weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |