DE LIJST, HET BESTAAT DUS ÉCHT!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op mijn lijstje van twijfelachtige fokkers
dat is de muziek bot, die begint te draaien zodra een dj disconnect. Zodra jij connect gaat is uitquote:
think againquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
Dit is volgens mij niet echt muziek van de automaat!
hahaquote:
Hij heeft sowieso problemen met inloggen las ik.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is de muziek bot, die begint te draaien zodra een dj disconnect. Zodra jij connect gaat is uit
en die ik opgeslagen heb jaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, die wat ik gepost heb ooit eens geleden
yupquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die converter melding, krijg je dat als je wil connecten?
Waarom ga je die opslaan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die ik opgeslagen heb ja
Mompelt iets over naslagwerkquote:
ah ok, heb hem de juiste gegevens gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso problemen met inloggen las ik.
quote:
En heb je alleen MP3's in de playlist, of ook MWA's of M4U's die eventueel geconverteerd moeten worden?quote:
Je weet maar nooit waar het een keer voor uitkomt, alle pics die fokkers in de reeks posten en die interessant kunnen zijn sla ik opquote:
Voor het nageslacht of als blackmail, afhankelijk van de precieze inhoud.quote:
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staanquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
Knetter wie staat nog meer op de lijst?
Nou, ik had 't over m'n benen die heel wit zijn. Zegt een vriend van me dat ie er maar al te graag tussen wil liggenquote:
Oke...quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar het een keer voor uitkomt, alle pics die fokkers in de reeks posten en die interessant kunnen zijn sla ik op
Het is een gavequote:
Nah, geen blackmail potentie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het nageslacht of als blackmail, afhankelijk van de precieze inhoud.
Wat een mazzel heb ik weerquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de lijst is niet openbaar.. degenen die eropstaan, weten het zelf... of merken aan mijn reacties dat ze erop staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |