Die is gewoon ECHT NIET knap!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Lady GaGa stond er ook niet in?Dat kan ik ergens nog snappen, though...
Maar Nelly Furtado . . .quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Na dat piemel verhaal durft niemand haar meer een lekker wijf te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb voor het gemak meteen maar even een note ervan gemaakt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denkt
Nou ja, ik vind haar knap. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat helemaal niet vindenquote:
Gaga is me toch echt te.. markantquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
ik ook, staat in mijn word bestandje met belangrijke kwootsquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak meteen maar even een note ervan gemaakt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denkt
KATY PERRYquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaga is me toch echt te.. markant
Maar ik heb sowieso nog best wat moeten schrappen. Ik ben echt een sucker voor cuteness dus er zijn heel veel 'stoten' niet in de lijst gekomen
Dat bestand is goud waard!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook, staat in mijn word bestandje met belangrijke kwoots
Cuteness FTW!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaga is me toch echt te.. markant
Maar ik heb sowieso nog best wat moeten schrappen. Ik ben echt een sucker voor cuteness dus er zijn heel veel 'stoten' niet in de lijst gekomen
je staat op mijn lijstje van twijfelachtige fokkersquote:
Sta ik daar ook op?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op mijn lijstje van twijfelachtige fokkers
Godverdomme. Jij bent degene die over dik zijn begon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je staat op het babes lijstjequote:
Owja the circle of doubt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joaquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Godverdomme. Jij bent degene die over dik zijn begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |