quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
[..]
Als Alizee op 2 staat moeten jullie samen dus op 1 staan
Nee, mijn reactie was daar ook serieus op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee? ik bedoel speelfims en series omg.. is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
ik ben te dik voor een mokkelquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb, voor zover ik weet, nooit een liedje uitgebracht. Dus 't moet Knetter wel zijn met dr Schudden met die billen
Van ons twee ben jij de enige met een nummer die op de radio is geweestquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zing niet
![]()
samzz hoort er wel te staan imo
Onzinquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben te dik voor een mokkel
Dat zijn 'curves'quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categoriequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van ons twee ben jij de enige met een nummer die op de radio is geweest
Ja ik zat te kijken of ik dat van die dokter ergens kon horen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Je moet wel goed luisteren.. geef ik toe![]()
Jij bent een dubbele mokkelquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jeez, ze heeft echt ontzettend mooie ogen zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
1. Charlotte Gainsbourg
WIE HAD HEM VERWACHT? HE? HE?
Waarom ze de mooiste is? Daarvoor zijn foto's niet genoeg. Je moet haar zien op bewegend beeld, kijk eens een YT filmpje van haar. De combinatie van een natuurlijke uitstraling, een naturel voorkomen, mooi gezicht en bakken charisma maken van haar mijn onbetwiste nummer 1. Dit is bijna geen mokkel meer te noemen zo mooi
[ afbeelding ]
Dankjewel voor het luisteren, hopelijk vonden jullie het leukIk heb het met veel plezier gedaan
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef ValHallen het volgende:
1. Charlotte Gainsbourg
WIE HAD HEM VERWACHT? HE? HE?
Waarom ze de mooiste is? Daarvoor zijn foto's niet genoeg. Je moet haar zien op bewegend beeld, kijk eens een YT filmpje van haar. De combinatie van een natuurlijke uitstraling, een naturel voorkomen, mooi gezicht en bakken charisma maken van haar mijn onbetwiste nummer 1. Dit is bijna geen mokkel meer te noemen zo mooi
[ afbeelding ]
Dankjewel voor het luisteren, hopelijk vonden jullie het leukIk heb het met veel plezier gedaan
Wil jij hier nu mee zeggen dat volle mensen niet verzorgd zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee. Sorry verzorging is toch wel key.
Proost man!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog zo'n jongen opentrekken![]()
[ afbeelding ]
Proost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |