Ik heb nooit beweerd dat ik perfect ben. Verre van.quote:
Ja die mag wel is onder de zonnebankquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
Zangeres van Blondie. Wat een uitstraling!![]()
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoe ze er nu uit ziet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
Gut, dat jij bij ieder een titel kan verzinnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
JAAAquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
het enige blondje wat imo echtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
4. Deborah Harry.
[ afbeelding ]
Lekker wijf was dat toenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het enige blondje wat imo echt![]()
is puuuur die uitstraling, die blik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
nog even dan
Lekker heur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
nog even dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Echt hequote:
Wat mij betreft ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Samzz het volgende:
Echt heDie had van mij ook dik op 1 mogen staan
Zijn we het met elkaar eens!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
Blondie maakte goeie muziek vind het geen lekker wijf, sorry
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
En het ook gewoon doet als ze de kans krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslinden
Ja, een blik knakworsten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die uitstaling man, die blik.. je ziet dat ze kan verslinden
Guppie alertquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:50 schreef Karzai het volgende:
Pciesquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het ook gewoon doet als ze de kans krijgt
Bedankt, daar gaat weer een glas cola richting mijn beeldscherm...quote:
Dat iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesik denk dat ze echt een wilde/ een beest is tussen de lakens.. wind de mannen om haar vinger.. hmmm
eentje die je als man niet te baas bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pciesik denk dat ze echt een wilde/ een beest is tussen de lakens.. wind de mannen om haar vinger.. hmmm
Nee, de gordijnen zijn hier dicht..quote:
Kan ik niet nat van wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
3. Holly Valance
Ik moet eerlijk bekennen dat ik haar muziek niet echt ken. Lekker is ze wel hubba hubba!
[ afbeelding ]
ik denk het welquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
eentje die je als man niet te baas bent(willen wij dat wel
)
Dat dus. Maar ik ben er weerquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een Joegoslaaf die iets 'afhandelt'. Dat kan nooit goed zijn
Dat kan toch alleen maar ultieme fantasie zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
eentje die je als man niet te baas bent(willen wij dat wel
)
is stiekem ook gewoon tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk het weleen vrouw die jou verleid, jou gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |