Das toevallig die heb ik ook, proost ouwequote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga nog zo'n jongen opentrekken![]()
[ afbeelding ]
Proost
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hier nu mee zeggen dat volle mensen niet verzorgd zijn?
Nah, ik ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categorieik ben het meisje dat meehosselt met de kerels en waar je zo goed mee kan praten
Er zijn ook genoeg slanke mensen die nooit sporten. Ben je niet verzorgd als je niet sport?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!
Oh god ben jij zo 1quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze krijgen iig niet genoeg lichaamsbeweging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand gevonden op Fok! die ook van Bavaria houdquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Das toevallig die heb ik ook, proost ouwe
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toch val ik niet in de mokkel categorieik ben het meisje dat meehosselt met de kerels en waar je zo goed mee kan praten
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
Zeker toffe show.
Maar toch een klacht:Dat had ik gisteren dus échtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg slanke mensen die nooit sporten. Ben je niet verzorgd als je niet sport?
Hoe lul ik me hier uit moment.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
Zeker toffe show.
Maar toch een klacht:Ik vind het ook stom dat Katy niet op 1 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
alle klachten gewoon naar Viro spammenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom dat Katy niet op 1 staat
Ik bevestig dat ook gewoon als het echt zo is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Hoe lul ik me hier uit moment.
Het boeit me eigenlijk geen ene fuck. Maar het is gewoon grappig als iemand zegt ik ben te dik om dat te bevestigen.
hoe lul je je eruit.. niet.. je zal eeuwig bekend staan als die ene die zo over dikke mensen denktquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
[..]
Hoe lul ik me hier uit moment.
Het boeit me eigenlijk geen ene fuck. Maar het is gewoon grappig als iemand zegt ik ben te dik om dat te bevestigen.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
Lady GaGa stond er ook niet in?Dat kan ik ergens nog snappen, though...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |