quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:36 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben ook maar even weg en er zijn alweer 3 pagina's volgeluld in een nieuw topic
Slaap zequote:
ik vin het best, heb immers nog bierquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke om 1 uur nog een showtje met van alleswhehe ff muziek die ik anders niet snel zou draaien
Sweet!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Ik zit er aan te denken om binnenkort een Hippieshow te doen, alleen maar hippiemuziek, modern en onmodern. Klinkt goed of doe maar niet?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Ik zit er aan te denken om binnenkort een Hippieshow te doen, alleen maar hippiemuziek, modern en onmodern. Klinkt goed of doe maar niet?
Zeker doen!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Je draait heerlijk K3
Klinkt goed, als je Agneton maar ook draait.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
Je draait heerlijk K3
Uiteraardquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is het dan aanbevolen om onder invloed te zijn van geestverruimende middelen ?
Je draait heerlijk K3
Die ga ik zeker draaien dan. Denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt goed, als je Agneton maar ook draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |