quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Niet die kelly maar deze:
[ afbeelding ]
als jij het zegt dan is het zoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Niet haten, Kelly is een tof wijf kerel euh.. Het is tof!
Zelden zo gelachen met iemand
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken: [ afbeelding ]
dat hoort een man te zeggen, niet een vrouwquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jongens.. volgens mij zit ik erin he
Coldplay of zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Draai jij nu?quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lmaoquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
dat hoort een man te zeggen, niet een vrouw
Ik wilde al zeggen: "That's what she said", maar wist dat dat niet klopte!quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
schatje, ontspan je.. en geniet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennickquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Niet die kelly maar deze:
[ afbeelding ]
ik hoef niet te weten welke gat in een breuk word "gelachen" (als jij het zo wilt noemenquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Echt een leuk mens, je lacht je een breuk met haar in de buurt.
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennick
Ik snap je zin nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ik hoef niet te weten welke gat in een breuk word "gelachen" (als jij het zo wilt noemen)
Maar het doet zo'n pijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schatje, ontspan je.. en geniet...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kijk het nog steeds op teennick
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |