Ja poeh, een land goed managen, mensen voorzien in primaire levensbehoeften (wat er nu niet is), mensen voorzien in banen (wat er nu niet is), mensen voorzien van zekerheden (wat er nu niet is), streng de wet controleren (wat er nu niet is) is allemaal walgelijk inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik nog wel wat "oplossingen".
Ja, zo geredeneerd werkte het repressieve Sovjet-regime ookquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist wel dus, het is bewezen van wel.
Die problemen vallen te niet met de voordelen in welvaartquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denken dat hele grote economische verschillen geen problemen opleveren is natuurlijk idealisme pur sang.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat de bom op een gegeven moment is gebarsten en dat er terroristen-groeperingen ontstonden. Jaja, men was zo tevreden omdat het zo goed werkte, dat men maar in opstand kwam.
Nee, maar goed, daar kom je wel achter zodra je stopt met geloven dat er onbeperkt geld uit de muur komt als je moeder een pasje erin stopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die problemen vallen te niet met de voordelen in welvaart
Nee dat hadden ze niet, dat was een schijn positie. Het is een omgekeerde redenatie. Apartheid heeft veel meer nadelen dan voordelen en is op humaan vlak sowieso niet te verdedigen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ze hadden een betere positie TOEN dan NU.
Er is geen ontwikkeling, maar juist het tegenovergestelde, ook onder zwarten zelf.
Ja, nee, het is veel beter Zuma aan de macht te hebben en uitgehonderde kinderen te zien overal op de snelweg dan een blanke die zorgt voor eten, water en onderdak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, maar goed, daar kom je wel achter zodra je stopt met geloven dat er onbeperkt geld uit de muur komt als je moeder een pasje erin stopt.
Je constateerde zelf dat ZA een anarchie is... Al die eeuwen racisme vanaf 1650 heeft dat niet voorkomen dus.. Ik vind dat je erg krom denkt.. Het kan zijn dat het racistisch regime daarnaast ook een aantal goede dingen deed...maar dat kwam niet door het racisme zelf...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist wel dus, het is bewezen van wel.
En welvaart zorgt natuurlijk ook voor stabiliteit, dat is absoluut een feit. Maar in het geval van de Apartheid kende de onderlaag geen welvaart.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, maar goed, daar kom je wel achter zodra je stopt met geloven dat er onbeperkt geld uit de muur komt als je moeder een pasje erin stopt.
Nee, dat komt door het vrije denken qua seksualiteit, die "lang leve de lol" kut mentaliteit van die verrotte hippies uit de sixties.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je constateerde zelf dat ZA een anarchie is... Al die eeuwen racisme vanaf 1650 heeft dat niet voorkomen dus.. Ik vind dat je erg krom denkt.. Het kan zijn dat het racistisch regime daarnaast ook een aantal goede dingen deed...maar dat kwam niet door het racisme zelf...
Het is ook waar dat de criminaliteit minder was ten tijde van dat tijdperk..... maar dat komt niet door de racistische regels zelf.
Je zakt wel ver weg zo... in het goedpraten van racisme.
Er was ook minder aids 22 jaar terug... komt dat ook door racisme of homo-onderdrukking
Want dat is inderdaad het alternatief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, nee, het is veel beter Zuma aan de macht te hebben en uitgehonderde kinderen te zien overal op de snelweg dan een blanke die zorgt voor eten, water en onderdak.
Niet alleen het alternatief, ik reed er elke dag langs en zag het met m'n eigen ogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Want dat is inderdaad het alternatief.
Kom, we graven hem weer op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Monolith het volgende:
Irak was overigens ook een stuk ordentelijker on Hoessein.
Alsof ik dat nog geloofquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Libie ook onder Kadaffi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Monolith het volgende:
En Duitsland werd ook een stuk welvarender nadat de nazi's de macht hadden overgenomen en joden en politieke tegenstander begonnen te onderdrukken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Monolith het volgende:
Precies mijn punt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En welvaart zorgt natuurlijk ook voor stabiliteit, dat is absoluut een feit. Maar in het geval van de Apartheid kende de onderlaag geen welvaart.
Zo'n snor straalt autoriteit uit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Monolith het volgende:
Zoals in Nederland.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies mijn punt.Welvaart zorgt alleen voor stabiliteit als het redelijk verdeeld wordt.
nee.. zeg .... of je liegt bewust of je snapt niet dat ze retro doen over het apartheidstijdperk vanwege de relatieve rust... maar dat ze het racisme zelf afwijzen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken zwarten die nota bene pleiten voor de herinvoering van Apartheid.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Precies mijn punt.Welvaart zorgt alleen voor stabiliteit als het redelijk verdeeld wordt.
Ja tuurlijk, ik lieg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee.. zeg .... of je liegt bewust of je snapt niet dat ze retro doen over het apartheidstijdperk vanwege de relatieve rust... maar dat ze het racisme zelf afwijzen.
Of het zijn verknipte racisten en dat is ook geen aanbeveling voor je zulke mensen als bewijs op te voeren
Ja, dat geloof ik eigenlijk wel ja.quote:
Klopt. Het is alleen voor bepaalde mensen wat minder prettig. Maar goed, je houdt altijd een overgangsperiode natuurlijk.quote:
Je hebt vast wel olijfolie staan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb trek in olijven, maar heb geen olijven in huis.
He, maar VS. Het nazi-regime werkte ook aardig voor de Duitsers. Het was in ieder geval een stuk ordentelijker dan gedurende de Weimer-republiek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |