SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben allemaal dezelfde vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:46 schreef wise het volgende:
een jood, moslim en een atheist lopen een bar binnen.
Ze bestellen alle 3 wat te drinken.
Opeens komt er een christelijke aanschuiven. Ze proosten wat
en gaan daarna optijd naar huis omdat vrouwlief eten gemaakt heeft.
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
altijd aan de kassa: "wilt u een bonnetje?"
"nee hoor, ik kan het toch niet declareren![]()
![]()
!!111 "
Ja. Ik had laatst een patiënt in de encoscopie kamer van Marokkaanse afkomst. Nu moest ik wel naar het beeldscherm kijken, maar door dat te doen kon ik de Marokkaanse zuster achter mij niet in de gaten houden.quote:
HAHAHAHA IK GOOIDE LAATST EEN BRIEF IN DE BUS HAHAHA ZEGT DIE CHAUFFEUR VAN WAT DOE JE HAHAquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef Fes1-2 het volgende:
Jantje zit op de bus te wachten... zegt die busschauffeur "Heuj, kom er is af"
En dan moet je de grap uitleggen en dan zegt ze dat het helemaal niet grappig is en dan sla je haar en dan huilt ze en dan moet je rennen en dan vergeet je juist dat gene nog even snel te pakken waar je eigenlijk voor kwam en dan moet je terug naar een andere winkel waar het hele verhaal weer opnieuw begint.....quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef Proletariaat het volgende:
Goeie grappen aan de kassa maken maar de kassameisjes snappen het niet
zegt de buschauffeur: 'dit is geen brievenbus!'quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK GOOIDE LAATST EEN BRIEF IN DE BUS HAHAHA ZEGT DIE CHAUFFEUR VAN WAT DOE JE HAHA![]()
Ik proestte.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK GOOIDE LAATST EEN BRIEF IN DE BUS HAHAHA ZEGT DIE CHAUFFEUR VAN WAT DOE JE HAHA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
OH IK DACHT OM TE SCHEUREN HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:08 schreef wise het volgende:
waarom heeft een belg een krant in de auto¿
zodat hij deze kan lezen als de de chauffeur de auto aan het besturen is.
Nee van de trap gevallen AhAAhahaha einz.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef RacerDKB het volgende:
Als je naar de kapper bent geweest:
HAHA ONGELUKJE MET DE GRASMAAIER GEHAD? XDDD
en deze¿quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
OH IK DACHT OM TE SCHEUREN HAHAHAHAHAHAHAH![]()
hoezo, aids is ook verschikkelijk. Moet gewoon kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja met kk spotten gaat iets te ver. =/
Buschauffeurs zonder reden in elkaar slaan of met een hele groep 's nachts een fietser de tering in schoppen ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Klopt, vind ik ook. Waar heb je mij horen zeggen dat ik dat soort gedrag goedkeur?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buschauffeurs zonder reden in elkaar slaan of met een hele groep 's nachts een fietser de tering in schoppen ook.
Nergens? Waar hoor je mij zeggen dat jij dat goedkeurt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Waar heb je mij horen zeggen dat ik dat soort gedrag goedkeur?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het leek er wel op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nergens? Waar hoor je mij zeggen dat jij dat goedkeurt?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Aangezien ik het tegen jou had leek het erop alsof je dat tegen mij keerde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Buschauffeurs zonder reden in elkaar slaan of met een hele groep 's nachts een fietser de tering in schoppen ook.
Wat is een marokaan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Pakspul het volgende:
een marokaan komt op het arbeidsbureau en zegt "ik wil graag werken"
"wel" zegt de ambtenaar "ik heb nog wel een job als directeur van een groot bedrijf"
"echt?" zegt de marokaan "u maakt een grapje"
"ja" zegt de ambtenaar "maar u bent begonnen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan hem politiek correct maken door ''Mocro'' met ''Wilders'' te vervangen
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
copy/paste, daar let ik niet opquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:48 schreef louwp het volgende:
[..]
Hij doelde waarschijnlijk op je typ fout.
Herkenbaar deze. Suggesties voor een gevat antwoord?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
altijd aan de kassa: "wilt u een bonnetje?"
"nee hoor, ik kan het toch niet declareren![]()
![]()
!!111 "
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef TWP het volgende:
"HAHA IK TREK HEM HELEMAAL LEEG" zeggen als je gaat pinnen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:00 schreef frits22 het volgende:
waarom nemen Ethiopiërs nooit hun medicijnen in?
er staat innemen na het eten hahaha lueken garp hahahaha einzzz!11111!!!!!!!!
Hitler stikte in een jodenkoek, toen hij de gasrekening zagquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef stan97 het volgende:
Waarom pleegt Hitler zelfmoord?
Hij krijgt de gasrekening opgestuurd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef henkde_j het volgende:
Weet je wat 'cent' betekent?
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!![]()
Deze grap
![]()
Je weet..
En weet je ook welke artiest deze grap groot heeft gemaakt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef Perico het volgende:
Altijd als ik de buurman zijn gazon zie maaien, roep ik:
"Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen!"
LOLLERCAUST!
"Goh, naar de kapper geweest?"quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Komt een paard in de bar, vraagt de barman: "waarom dat lange gezicht?"
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!![]()
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?geoiengarpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!
Mensen als jij houden de schijtlollige onbenullen in stand. Onterechte klacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef DrTan het volgende:
maar toch doe je maar een vriendelijk glimlachje uit beleefdheid
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mensen als jij houden de schijtlollige onbenullen in stand. Onterechte klacht.
ik had eerst een betere, wil je die met dm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is niet anders brother. Wel 1 toffen UI.
Ja, ik kan niet wachten brother.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef DrTan het volgende:
[..]
ik had eerst een betere, wil je die met dm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef vieze_freddie het volgende:
wat is de voornaam van ET ? (die alien dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voornaam: ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achternaam: T
?
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Komt de een man bij de dokter. zegt de dokter ruimt u het zelf op?![]()
Ik haat ze
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
gerda kwam met een kort kapsel naar haar werk.
Zegt een collega; Zo, van de trap gevallen¿
Ja, zegt Gerda, het loop best moeilijk zo op deze krukken.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
deze doet het altijd goed rond de waterkoeler in de kantinequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef wise het volgende:
gerda kwam met een kort kapsel naar haar werk.
Zegt een collega; Zo, van de trap gevallen¿
Ja, zegt Gerda, het loop best moeilijk zo op deze krukken.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
Forum Opties Forumhop: Hop naar: