SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef henkde_j het volgende:
Weet je wat 'cent' betekent?
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!![]()
Deze grap
![]()
Je weet..
En weet je ook welke artiest deze grap groot heeft gemaakt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:29 schreef Perico het volgende:
Altijd als ik de buurman zijn gazon zie maaien, roep ik:
"Dat doe je verkeerd, dat moet je een ander laten doen!"
LOLLERCAUST!
"Goh, naar de kapper geweest?"quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Komt een paard in de bar, vraagt de barman: "waarom dat lange gezicht?"
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Ehmm, nee
Chinezen Eten Nasi
- En de 't'?geoiengarpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lolomgbbqwtf!!!1!!!!1111!!!!
Mensen als jij houden de schijtlollige onbenullen in stand. Onterechte klacht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef DrTan het volgende:
maar toch doe je maar een vriendelijk glimlachje uit beleefdheid
quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mensen als jij houden de schijtlollige onbenullen in stand. Onterechte klacht.
ik had eerst een betere, wil je die met dm?quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is niet anders brother. Wel 1 toffen UI.
Ja, ik kan niet wachten brother.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:52 schreef DrTan het volgende:
[..]
ik had eerst een betere, wil je die met dm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:18 schreef vieze_freddie het volgende:
wat is de voornaam van ET ? (die alien dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voornaam: ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achternaam: T
?
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Komt de een man bij de dokter. zegt de dokter ruimt u het zelf op?![]()
Ik haat ze
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
gerda kwam met een kort kapsel naar haar werk.
Zegt een collega; Zo, van de trap gevallen¿
Ja, zegt Gerda, het loop best moeilijk zo op deze krukken.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
deze doet het altijd goed rond de waterkoeler in de kantinequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef wise het volgende:
gerda kwam met een kort kapsel naar haar werk.
Zegt een collega; Zo, van de trap gevallen¿
Ja, zegt Gerda, het loop best moeilijk zo op deze krukken.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
Forum Opties Forumhop: Hop naar: