Ik heb 1920*1200quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft hier een Full HD 1920*1080 monitor?
Kutjongquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Moet je F11 (Fullscreen doen) en dan op DIT linkje drukken.
Ik voelde het aan mijn water, toen ik klikte was het nog waar ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:
[..]Je stijgt nu in aanzien.
Of je kijkt gewoon alle spoilers na, ook je eigen gequote.
Terecht water dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water, toen ik klikte was het nog waar ook.
Hoaxquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef gamezz het volgende:
Dit moet zeker gevierd worden. [ afbeelding ]
Vies bier, lelijke tieten, en garnituur is over datum..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef Dimens het volgende:
Bier,
[ afbeelding ]
Tieten
[ afbeelding ]
en natuurlijk wat bittergarnituur.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef Dimens het volgende:
Bier,
[ afbeelding ]
Tieten
[ afbeelding ]
en natuurlijk wat bittergarnituur.
[ afbeelding ]
humorduck in je topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb nog nooit geklikt... ook niet voor mijn bestwil, al is dat niet helemaal waar....
Je mag best ook wat mee nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vies bier, lelijke tieten, en garnituur is over datum..![]()
Sorry, was ook persoonlijk bedoeld, heb liever Grolsch, iets dunnere tieten, en qua merk Beckers... voor de rest klopt allesquote:
Psst...quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef Dimens het volgende:
Floxcie, eerlijk delen. Ik zie je wel meteen naar die bittergarnituur graaien maar de rest wil ook.
Speciaal voor jou twee flesjes Grolsch,quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Sorry, was ook persoonlijk bedoeld, heb liever Grolsch, iets dunnere tieten, en qua merk Beckers... voor de rest klopt alles![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:45 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Psst...In Soviet Russia bitterbal eats you.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
Even mijn zwarte iPhone 4 16GB meenemen, dan kan ik blijven posten.
Zal zo het resultaat posten.
quote:
Dat doe ik nu ook, maar dan alleen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:22 schreef Floxcie het volgende:
Dimens, ik kom een keertje nach jou, party machen. En achteraf vroeg in de morgen frituren en bier drinken om vervolgens met een volle maag 16 uur slapen.
Zet "Lonely" van Akon op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar dan alleen.
Sad wel.
Zeker zeker, even Lonely aanzetten hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zet "Lonely" van Akon op.
Maar wij gaan daaróór nog een meet & greet doen met Zomermeisje, daarna party crashen en uiteindelijk dit.
Haha, lijkt me serieus chill om te doen. Zal mijn eerste FOK!meet worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker zeker, even Lonely aanzetten hoor.
Gewoon hard chillen in Zoetje dit dat, haal ik Purple haze enzo.
Dimens de bellenbaas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet haten op mijn bellenblaas oké, dat vind mij nichtje helemaal geweldig als ik dat doe.
Die van mij ook, was wel nog van plan Soetje meet te doen maar Piel is niet meer lijkt wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, lijkt me serieus chill om te doen. Zal mijn eerste FOK!meet worden.
Doe maar.quote:
Rappers en 2Pac gaan altijd vroeg dood, hopelijk is mc-Piel nog bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die van mij ook, was wel nog van plan Soetje meet te doen maar Piel is niet meer lijkt wel.![]()
Dus dat wordt alleen met Zomermeisje meeten, gezellig met z'n tweeën.
Hoe wist je dat ik dat ging vragen?quote:
Fok! kennis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:37 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat ging vragen?
Volgens zijn Hyves is hij nog bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Rappers en 2Pac gaan altijd vroeg dood, hopelijk is mc-Piel nog bij ons.
Truste jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ga maar eens voor tien uur slapen, trusten broeders.
Mooi, doe maar de groetjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens zijn Hyves is hij nog bij ons.
Welterusten, ga over FOK! dromen en post dan in de nachtbagger.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ga maar eens voor tien uur slapen, trusten broeders.
je mag d'r hebben...quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En MYV, Goodluck_Charm en Phantomesse.![]()
[..]
Fotoboek van User
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En MYV, Goodluck_Charm en Phantomesse.![]()
Dit. En Linpunt heb ik inderdaad eerder gezien, maar haar Aziatische kenmerken intresseren me niet zoveel.quote:
Phantomesse: Ik mag hem hebben, ik heb in mijn droom al eens seks met hem gehad.quote:
Omg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Phantomesse: Ik mag hem hebben, ik heb in mijn droom al eens seks met hem gehad.
linpunt: Jij bent bi, hij moet je niet.
MYV: Ik heb een wit masker op.
GC: Hij valt op Pingende BB sletjes met Adidas vestjes, zoals ik ben.
Zoiets.
Hun vechten om wie mij mag hebben, baas dat ik mij voelde.![]()
Uiteindelijk ging ik met linpunt mee omdat zij een villa had, toen werd ik wakker.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Phantomesse: Ik mag hem hebben, ik heb in mijn droom al eens seks met hem gehad.
linpunt: Jij bent bi, hij moet je niet.
MYV: Ik heb een wit masker op.
GC: Hij valt op Pingende BB sletjes met Adidas vestjes, zoals ik ben.
Zoiets.
Hun vechten om wie mij mag hebben, baas dat ik mij voelde.![]()
Uiteindelijk ging ik met linpunt mee omdat zij een villa had, toen werd ik wakker.
Nee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:56 schreef MYV het volgende:
Ik kom echt weer op zo'n awkward moment. of niet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:56 schreef MYV het volgende:
Ik kom echt weer op zo'n awkward moment. of niet
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:55 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omg.![]()
Je werd alleen op een verkeerd moment wakker.
Het zit je wel diep, straks droom je alleen nog over FOK!.
En ja, ik moest eerst even 5 minuten lachen.
Ik kan mijn dromen vaak ook niet beheersen, het ging vanzelf.quote:
Ik weet niet, ik zag jou alleen met zo'n soort wit masker op wat die, ik kom even niet op de naam, na apers en stille mensen en in een onzichtbare doos ook hebben.quote:
Kijk uit voor het witte masker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef MYV het volgende:
Ik ontdekte net dat ik gaapte. Ik ben moeMaar geen zin om te slapen.
Als het vaker voorkomt misschien toch wat minderen met FOK!.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik kan mijn dromen vaak ook niet beheersen, het ging vanzelf.![]()
Verder nooit over Fok! gedroomd.
Ja ik koos dus voor het grote huis, ik ben net een wijf man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:58 schreef Floxcie het volgende:
Ik zou GC geven, want 14-jarig adidas-sletje.
Dimens bedoelt Uri Geller-flikkertjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag jou alleen met zo'n soort wit masker op wat die, ik kom even niet op de naam, na apers en stille mensen en in een onzichtbare doos ook hebben.
Over een week sowieso, dan kan ik niet meer tot midden in de nacht Fok!ken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt misschien toch wat minderen met FOK!.
Doei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
Kom ik aan met mijn koekjes
Hee maar suikertoetjes van meIk ga slapen. Doeiiii
Kusje van mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:05 schreef MYV het volgende:
Kom ik aan met mijn koekjes
Hee maar suikertoetjes van meIk ga slapen. Doeiiii
Big Booty is ook gewoon beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
http://isohunt.com/
En dan bij dat zoek veld op het microfoontje klikken en wat zeggen.
Dat ding kan er niets van.
Dimens: Kid Cudi
IsoHunt: Big Booty
Gamezz: " f**** f*** "quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
http://isohunt.com/
En dan bij dat zoek veld op het microfoontje klikken en wat zeggen.
Dat ding kan er niets van.
Dimens: Kid Cudi
IsoHunt: Big Booty
Ai boi, slaap lekker toch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:12 schreef Floxcie het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Uw gastheer Flox bekend van negerzender The Box gaat slapen. Een fijne woensdag toegewenst bij deze.![]()
Peace out.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:12 schreef Floxcie het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Uw gastheer Flox, bekend van negerzender The Box, gaat slapen. Een fijne woensdag toegewenst bij deze.![]()
Wij streven hoog als bazen in de game.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ai boi, slaap lekker toch.
Ik spreek jou nog wel.![]()
Chalazzz.
Harde boys wij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:15 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wij streven hoog als bazen in de game.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als ik een pacemaker had ging die nu wel uit ja.![]()
Pacemaker uit, gamezz.
Paar dagen geleden geshazamed dat nummer van Alexis, ik vond de beat wel goed enzo. Nu blijkt ook waarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:21 schreef gamezz het volgende:
Brute verkrachting van de muziek van deadmau5.
Zou verboden moeten worden. Ze kon natuurlijk niets zelfs bedenken. Hapiness heeft nog meer views ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Paar dagen geleden geshazamed dat nummer van Alexis, ik vond de beat wel goed enzo. Nu blijkt ook waarom.
Kut Alexis, kut stem door zulke mooie muziek.
Dat kunnen die "artiesten" tegenwoordig ook helemaal niet meer, altijd maar jatten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:26 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zou verboden moeten worden. Ze kon natuurlijk niets zelfs bedenken. Hapiness heeft nog meer views ook. [ afbeelding ]
Tering, die apparatuur.quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:31 schreef gamezz het volgende:
Deadmau5 blijft baas.
Die continious mix ook.
Als je doelt op je eigen lapo: dat was gewoon post 300, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:37 schreef Dimens het volgende:
Jongens, ik wil even jullie aandacht.
Zonet is er iets grandioos gebeurd, DIT topic had niet 300 posts voordat het dicht ging maar wel 300 en 1 posts. Dat ik dit nog mag mee maken.
beter kijken naar wie de LaPo had.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Als je doelt op je eigen lapo: dat was gewoon post 300, hoor.
How I met your motherquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef TWP het volgende:
WACHT WACHT IK HEP GOED IDEE GWN OPE HOUWE TOT VANNACHT HAHAHAHAHA XD EUK HE STEM HIER DUIMPJE OMHOOG
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef TWP het volgende:
WACHT WACHT IK HEP GOED IDEE GWN OPE HOUWE TOT VANNACHT HAHAHAHAHA XD EUK HE STEM HIER DUIMPJE OMHOOG
Een wit masker. Als 'ie maar lekker zit he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ik zit mobiel alles. Wacht, even kijken.
Dat dacht ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Een wit masker. Als 'ie maar lekker zit he.
Waarom heb je hier een (heel) slecht gevoel over mannen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef TWP het volgende:
Ik heb hier een heel slecht gevoel over mannen, heel slecht. Maar strijdt allen door tot de dood!!!1!1
Ah, interpunctie is a bitchquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom heb je hier een (heel) slecht gevoel over mannen?
sryquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:04 schreef TWP het volgende:
Ik merk dat Oceanview zijn postcount aan het opkrikken is.
Note +1
Tenk joe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb hem al geopend maar lees het nu pasWhehe. Sorry.
De themadag is al voorbij zie ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woensdag vandaag. Halve dag!
Hoor jij niet op school te zijn, Opperhoofd Gamezz?
Geslaagde themadag dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazeker! Ze deden goed hun best op de tooien en kettingen enzo!En alles verliep rustig. Ze zongen goed het liedje mee en bedachten zelfs bewegingen erop!
En het diploma dat ze kregen op het eind vonden ze ook helemaal geweldig!
Oh ja, ~2 uur s middags werd ik wakker.quote:
Bijna de klok rond geslapen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, ~2 uur s middags werd ik wakker.
Lol, wie zegt dat ft. waar wordt dat gezegd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:32 schreef monkyyy het volgende:
Waarom denken mensen dat ik een kloon ben van Socios?
Beweren meer mensen dit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:33 schreef monkyyy het volgende:
Full tilt poker
lindrom ofzo.Ik heb 100:1 gelegd dat ik jou niet ben, wacht op reactie.
Socios zou die aanhalingstekens niet gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef monkyyy het volgende:
Nou ik hoor wel vaak dat mijn account niet 'authentiek' is, maar een kloon van Socios heb ik nog niet voorbij zien komen.
Socios gebruikt ` in plaats van 'quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Leg me nou nog 1 keer uit wat het verschil is tussen ''dit'' en 'dit' en dit.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Leg me nou nog 1 keer uit wat het verschil is tussen ''dit'' en 'dit' en dit.
Oke duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat?
Jij bent juist één van de weinige die het snapt/ goed gebruikt!
En tussen 'dit' en `dit´ zit geen verschil. Ik prefereer de laatste versie. De leestekens in het eerste voorbeeld gebruik ik voor de apostrof bij het maken van bijvoorbeeld een meervoud.
Niet haten. ik wil het goed doen. Als ik niet op mijn schrijfstijl let ben ik over een paar maanden net Amenth of Gulmez.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef UnitedStates het volgende:
Het gebruik van leestekens vergelijken..
Terug de schoolbanken in?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet haten. ik wil het goed doen. Als ik niet op mijn schrijfstijl let ben ik over een paar maanden net Amenth of Gulmez.
Ik ben niet echt een schooltype.quote:
quote:
Jaa, het gaat hard de laatste dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dag Rodawa, jij ook al weer hier... het zal eens niet
Nieuw deeltje onder een andere naam openenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef Socios het volgende:
Niet de hele tijd posten nu, de avond is nog lang. Wacht totdat monkyyy ook terug is.
Iemand die wel een nieuw deeltje kan openen, ik hoef geen note opzichquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
Anders geven we de lapo gewoon aan iemand anders. Komt er iemand langs, zegt ie "hee wat is dezen" en heeft hij gelijk de lapo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou nog eens een goeien garp zijn.
Ja dat zou me daar een degelijke strapatze zijn zeg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Rodawa het volgende:
Anders geven we de lapo gewoon aan iemand anders. Komt er iemand langs, zegt ie "hee wat is dezen" en heeft hij gelijk de lapo![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou nog eens een goeien garp zijn.
Strapatze? Die ken ik nog niet. Definieer strapatze a.u.b.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dat zou me daar een degelijke strapatze zijn zeg.
Wat dezen is.quote:
Buitensporigheden, fratsen, Strapazen, streken vermoeienissen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Strapatze? Die ken ik nog niet. Definieer strapatze a.u.b.
Oke bedankt. Het is inderdaad een degelijke strapatze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Buitensporigheden, fratsen, Strapazen, streken vermoeienissen.
Strapaze zeg je dan toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oke bedankt. Het is inderdaad een degelijke strapatze.
jij maakt de lapo wel even toch.. jij hebt toch nog geen notesquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:00 schreef Rodawa het volgende:
Oooooh we zijn er bijna. Gaat er een nieuwe nachtbagger open als deze vol is?
Trouwens, wie moet de nieuwe dan openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |