Ik heb 1920*1200quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
Wie heeft hier een Full HD 1920*1080 monitor?
Kutjongquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Moet je F11 (Fullscreen doen) en dan op DIT linkje drukken.
Ik voelde het aan mijn water, toen ik klikte was het nog waar ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:
[..]Je stijgt nu in aanzien.
Of je kijkt gewoon alle spoilers na, ook je eigen gequote.
Terecht water dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water, toen ik klikte was het nog waar ook.
Hoaxquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef gamezz het volgende:
Dit moet zeker gevierd worden. [ afbeelding ]
Vies bier, lelijke tieten, en garnituur is over datum..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef Dimens het volgende:
Bier,
[ afbeelding ]
Tieten
[ afbeelding ]
en natuurlijk wat bittergarnituur.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef Dimens het volgende:
Bier,
[ afbeelding ]
Tieten
[ afbeelding ]
en natuurlijk wat bittergarnituur.
[ afbeelding ]
humorduck in je topic.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:41 schreef humorduck28 het volgende:
Ik heb nog nooit geklikt... ook niet voor mijn bestwil, al is dat niet helemaal waar....
Je mag best ook wat mee nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vies bier, lelijke tieten, en garnituur is over datum..![]()
Sorry, was ook persoonlijk bedoeld, heb liever Grolsch, iets dunnere tieten, en qua merk Beckers... voor de rest klopt allesquote:
Psst...quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:42 schreef Dimens het volgende:
Floxcie, eerlijk delen. Ik zie je wel meteen naar die bittergarnituur graaien maar de rest wil ook.
Speciaal voor jou twee flesjes Grolsch,quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Sorry, was ook persoonlijk bedoeld, heb liever Grolsch, iets dunnere tieten, en qua merk Beckers... voor de rest klopt alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |