Die van mij ook, was wel nog van plan Soetje meet te doen maar Piel is niet meer lijkt wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:31 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, lijkt me serieus chill om te doen. Zal mijn eerste FOK!meet worden.
Doe maar.quote:
Rappers en 2Pac gaan altijd vroeg dood, hopelijk is mc-Piel nog bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die van mij ook, was wel nog van plan Soetje meet te doen maar Piel is niet meer lijkt wel.![]()
Dus dat wordt alleen met Zomermeisje meeten, gezellig met z'n tweeën.
Hoe wist je dat ik dat ging vragen?quote:
Fok! kennis.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:37 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik dat ging vragen?
Volgens zijn Hyves is hij nog bij ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Rappers en 2Pac gaan altijd vroeg dood, hopelijk is mc-Piel nog bij ons.
Truste jongen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ga maar eens voor tien uur slapen, trusten broeders.
Mooi, doe maar de groetjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens zijn Hyves is hij nog bij ons.
Welterusten, ga over FOK! dromen en post dan in de nachtbagger.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ga maar eens voor tien uur slapen, trusten broeders.
je mag d'r hebben...quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En MYV, Goodluck_Charm en Phantomesse.![]()
[..]
Fotoboek van User
quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
En MYV, Goodluck_Charm en Phantomesse.![]()
Dit. En Linpunt heb ik inderdaad eerder gezien, maar haar Aziatische kenmerken intresseren me niet zoveel.quote:
Phantomesse: Ik mag hem hebben, ik heb in mijn droom al eens seks met hem gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |