Socios zou die aanhalingstekens niet gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:37 schreef monkyyy het volgende:
Nou ik hoor wel vaak dat mijn account niet 'authentiek' is, maar een kloon van Socios heb ik nog niet voorbij zien komen.
Socios gebruikt ` in plaats van 'quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Leg me nou nog 1 keer uit wat het verschil is tussen ''dit'' en 'dit' en dit.
Aan wie vraag je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:42 schreef monkyyy het volgende:
Leg me nou nog 1 keer uit wat het verschil is tussen ''dit'' en 'dit' en dit.
Oke duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan wie vraag je dat?
Jij bent juist één van de weinige die het snapt/ goed gebruikt!
En tussen 'dit' en `dit´ zit geen verschil. Ik prefereer de laatste versie. De leestekens in het eerste voorbeeld gebruik ik voor de apostrof bij het maken van bijvoorbeeld een meervoud.
Niet haten. ik wil het goed doen. Als ik niet op mijn schrijfstijl let ben ik over een paar maanden net Amenth of Gulmez.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:44 schreef UnitedStates het volgende:
Het gebruik van leestekens vergelijken..
Terug de schoolbanken in?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet haten. ik wil het goed doen. Als ik niet op mijn schrijfstijl let ben ik over een paar maanden net Amenth of Gulmez.
Ik ben niet echt een schooltype.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |