quote:
Serieus, is altijd .net geweest?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef NanKing het volgende:
heb je waarschijnlijk .net gedownload dan kun je alleen met chips spelen. Download de .com versie en je kunt in je kassier een storting doen.
Er wordt altijd reclame gemaakt met .net omdat je volgens mij geen reclame mág maken met de .com versie omdat je daar met geld speelt. dus gewoon eem de .com installeren.quote:
ik heb nu .com, krijg je 100% bonus bij eerste storting. Oftewel meteen weer terug innenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er wordt altijd reclame gemaakt met .net omdat je volgens mij geen reclame mág maken met de .com versie omdat je daar met geld speelt. dus gewoon eem de .com installeren.
Ideal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef antfukker het volgende:
Kijk uit dat denk je maar, die .com versie is van Nigerianen. Ze halen nu je hele creditcard limiet leeg!!!
Ik speel het nu om geld te winnen, daarmee kan ik dan de Afrikaanse prins zijn lening geven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef antfukker het volgende:
Kijk uit dat denk je maar, die .com versie is van Nigerianen. Ze halen nu je hele creditcard limiet leeg!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef DrTan het volgende:
[..]
ik heb nu .com, krijg je 100% bonus bij eerste storting. Oftewel meteen weer terug innen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]en dan zeker denken dat er als je 100$ stort je er 200$ op krijgt ofwat en dit meteen kan uitbetalen ?
dan zou iedereen dat toch doen
Mensen die geen honderden euro's kunnen verdienen met pokerquote:
Maar jij bent natuurlijk wel de eindbaas der eindbazen. Niet ieder is zo baas als jou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Mensen die geen honderden euro's kunnen verdienen met poker![]()
Serieus, wat is er mis met poker? Ik verdien er een aardig zakcentje aan...
zometeen maar ff proberen met 10 dollar tegen die nigerianenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Waar jij geld verdient, verliezen anderen geld + het huis moet ook betaald worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
waar die chips m'n bitches zijn en de kaarten m'n ho'squote:Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar jij geld verdient, verliezen anderen geld + het huis moet ook betaald worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |