Dan maar zsm 13 pagina's maken deze nacht nog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef Kaasrol het volgende:
Je bent het voorstuk van de tt te veranderen
Je hebt mijn faalzin gequotequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dan maar zsm 13 pagina's maken deze nacht nog.
Maar die staat niet in de reeksquote:
Wat is TR?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar die staat niet in de reeks
Anders allemaal even TR doen
Topic-reportquote:
Ja, zo kwam het toch over of niet dan??quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens keauning, dat was inderdaad nou niet bepaald een tactische zin in je lapo net
Iets over timing mompelt...
Praten en luisteren helptquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry.Ik voel me nu trouwens een stuk beter.
Antwoord staat hierboven ergensquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dan mag ik dat toch gerust vragen, het is toch een forum.
Niet op mij om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja, zo kwam het toch over of niet dan??
Dan mag ik dat toch gerust vragen, het is toch een forum.
Mooi!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry.Ik voel me nu trouwens een stuk beter.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Praten en luisteren helptJe merkt ook al snel dat iedereen wel 'iets' heeft.
Op een manier wel ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje hihihihi
Dankjewel, ik nu ookquote:
Lukt niet, de treinen rijden niet meer. Deels door de staking, maar ach..quote:
Je brengt mij op ideeën..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dankjewel, ik nu ook
Morgen maar weer eens eentje halen dan
Zou je anders wel zijn gekomen?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet, de treinen rijden niet meer. Deels door de staking, maar ach..
[..]
Je brengt mij op ideeën..
Die uit het grote toilet vind ik toch lekkerderquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
water uit de badkamerkraan is veel lekkerder dan die uit het kleine toilet.
Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat plaatje had je hier niet moeten plaatsen...![]()
Ik niet maar dat komt misschien omdat daar het kraantje heel klein is, voelt ook kouder enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die uit het grote toilet vind ik toch lekkerder
Kapsalon meet organiseren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet, de treinen rijden niet meer. Deels door de staking, maar ach..
[..]
Je brengt mij op ideeën..
Wij zijn een soort klonen geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kapsalon meet organiseren?
Corkscrew: Ik wou echt precies hetzelfde plaatsen, zelfde afbeelding en zelfde smilie maar je was me voor.
Komen die calorieën!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Water123 het volgende:
Ik ga even poffertjes bakken, lekker met een stukje roomboter en karamelstroop opeten en dan heerlijk dromen over kapsalons
Hangt er vanaf waar je het koopt..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Proletariaat het volgende:
Kapsalon is vies man sinds wanneer is dat hip ofzo iedereen praat daar tegenwoordig over
Die dönerzaak naast de Hemaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wij zijn een soort klonen geloof ik.
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het koopt..
Ik kreeg er een keer haren bij, nou dan is het vies ja!
Maar anders is het lekkerrrr
echt lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!
Dat doe ik standaard 's avonds. Stuk of 4 a 5 broodjes eten of pudding oidquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
Gelukkig heb ik al tosti's op, anders had ik nu de koelkast geplunderd.
Tosti's zijn lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
Gelukkig heb ik al tosti's op, anders had ik nu de koelkast geplunderd.
Nou het was echt smerigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Ezell het volgende:
Jordy, even over Margot & The Nuclear So and So's..Ik typte net 'Hello Goodbye' van The Beatles in en toen kreeg ik 'Hello, Vagina'...
Ik kan ze nooit verstaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Prima tent jaAardige gozers zijn dat ook altijd.
Idem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard 's avonds. Stuk of 4 a 5 broodjes eten of pudding oid
Ik ook niet, maar ik heb gewoon het hele album gedownload.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]dat liedje heb ik nog niet gehoord. Real naked girls wel, en die vind ik ook mooi hihihihi
Dan word ik dik!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat doe ik standaard 's avonds. Stuk of 4 a 5 broodjes eten of pudding oid
Ik kom nooit in Bloemendaal eigenlijk; soms nog in Goverwelle, maar vooral in de binnenstad. Is die in Bloemendaal goed of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan ze nooit verstaan__!
Heb je die zaak in winkelcentrum bloemendaal al eens geprobeerd?
Ik heb ook alle albums :x lekkere muziekquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb gewoon het hele album gedownload.
Vroeg ik me dus af, ben er nog niet geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:06 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Bloemendaal eigenlijk; soms nog in Goverwelle, maar vooral in de binnenstad. Is die in Bloemendaal goed of niet?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus af, ben er nog niet geweest.
Dan ik morgen daar halen, post ik de resultaten wel
Groningen in Groningenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:09 schreef Keauning het volgende:
[..]
Welke provincie dan, als je je dorpje niet wilt noemen?
oeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:08 schreef Keauning het volgende:
[..]
Juist haha, alhoewel ik maar niet groei in mijn gewicht.
Ik ben 1.78, met slechts 60 Kg.
Ik haal bijna altijd bij die naast de hema, zou niet verbaasd zijn als ze mijn naam zouden kennenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:08 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdBij die bij Klein Amerika ben ik ook wel eens geweest, maar die vond ik niet zo goed.
Ik kom nooit bij dat straatje bij het station eigenlijk. Weet alleen dat er een zaak met de naam 'Hairstylisten with golden hands' zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd bij die naast de hema, zou niet verbaasd zijn als ze mijn naam zouden kennen
Die bij het station is ook best aardig, daar naast de nachtwinkel
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Ezell het volgende:
IK HERINNER ME WAT. Wij hebben taart in de koelkast...![]()
![]()
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij dat straatje bij het station eigenlijk. Weet alleen dat er een zaak met de naam 'Hairstylisten with golden hands' zit.
Subway..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Water123 het volgende:
Ik heb vandaag zo'n lekker broodje bij de Subway gehad! Chicken Teriyaki met sweetonion-saus
Welterusten en alvast veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Pfoei, ik ga maar eens naar bed. Ik vertrek overmorgen op examenreis en ik wil daar niet doodmoe aankomen, dus: welterusten iedereen
Zeg dat nou niet!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Ezell het volgende:
IK HERINNER ME WAT. Wij hebben taart in de koelkast...![]()
![]()
![]()
Welterusten en veel plezierquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Pfoei, ik ga maar eens naar bed. Ik vertrek overmorgen op examenreis en ik wil daar niet doodmoe aankomen, dus: welterusten iedereen
Joppiesausquote:
Welterustenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Een keer gegeten, nooit weer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waarom vloeibare aids?Joppiesaus is heel lekker
Nee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel lekker. Starbucks is pas overrated.
Niet lekker? De joppie-chips is niet lekker maar de echte joppiesaus met raspatat is zooo lekkerquote:
Ah, verse broodjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij een bakkerij, altijd broodjes thuis, dus ik hoef niet naar de subway
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee!
Kan echt niet wachten tot ik ga studeren: iedere ochtend starbucks
Arme studentjes kunnen niet iedere ochtend naar de Starbucksquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee!
Kan echr niet wachten tot ik ga studeren: iedere ochtend starbucks
Kunnen ze wel elke dag langs de Swirls?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Water123 het volgende:
[..]
Arme studentjes kunnen niet iedere ochtend naar de Starbucks
Ik heb een nieuwe Senseo apparaat, en die maakt heerlijke latte macchiato's .. ik luste ik geen koffie maar nu wel, ook al is het met heel veel melkquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, verse broodjes.
[..]
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..
+1quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook de drang om naar onder te gaan...
Prijzigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kunnen ze wel elke dag langs de Swirls?
Het is ecktequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo lekker aan? Je kan overal koffie krijgen..
Kapsalon + cola (L)quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
Koffie
Kapsalon
Koffie + Kapsalon
Morgen proberen?
Als je niet wil douchen en geen gas en elektriciteit wilt ja dan kan datquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is eckte
En met mijn ¤310 stufi kan ik dat wel betalen hoor
Ik vind ijs vies!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verslavend en lekker. Zelfs in de winter.
Ijsquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een meisje mens bent?
Ik woon vooralsnog thuis hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als je niet wil douchen en geen gas en elektriciteit wilt ja dan kan dat
Ik hou gewoon niet van ijs en chocolaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een meisje mens bent?
Poeh, dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige meisjes die niet van ijs houdt.quote:
Inderdaad, ijs.quote:
Die ga ik dadelijk een pak leegdrinken als ik klaar ben met mijn oriental mix.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die is baas. Beter als lipton zelf
Ik krijg er altijd zo'n dorst van, daarom vind ik het niet lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Poeh, dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige meisjes die niet van ijs houdt.
[..]
Inderdaad, ijs.
Ook al geen chocola???quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van ijs en chocola
Wel witte chocola maar die tel ik niet mee aangezien daar maar een heel klein beetje cacao inzitquote:
Ik niet meer. Nu heb ik zin in een lekker ijsje en een patatje mayo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zin in een kapsalon
goed bezigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die ga ik dadelijk een pak leegdrinken als ik klaar ben met mijn oriental mix.
Dan ga je toch etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik begin buikpijn van de honger te krijgen hier
Patatje joppie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik niet meer. Nu heb ik zin in een lekker ijsje en een patatje mayo.
Ga eten dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik begin buikpijn van de honger te krijgen hier
Teveel invloed van die Belgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Onder de rivieren zegt anders iedereen het.
Maar ik lig ook al zo lekker in bed. Dilemma der titanenquote:
Oowja, dat ken ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar ik lig ook al zo lekker in bed. Dilemma der titanen
die siroop is best lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier alleen nog maar een flesje hoestdrank staan om mijn maag mee te vullen
Arrogantie kom je overal tegen. Je hebt wel gelijk over dat accent. Die probeer ik af te leren. Rotaccent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Arrogantie. Kutaccent.
Verder niet veel.
Niet waar! Ik ben niet arrogant (ondanks dat dat wel één van de betekenissen van mijn naam is) en ik heb een heel lief accentjequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Keauning het volgende:
[..]
Arrogantie. Kutaccent.
Verder niet veel.
Dat is waar. Maar ik bedoel meer het neerkijken op Brabanders, Limburgers etc.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arrogantie kom je overal tegen. Je hebt wel gelijk over dat accent. Die probeer ik af te leren. Rotaccent.
http://www.southparkstudi(...)gh-on-cough-medicinequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:27 schreef Water123 het volgende:
Ik heb hier alleen nog maar een flesje hoestdrank staan om mijn maag mee te vullen
Maar jij bent ook al verkouden dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik moet er alleen maar meer van hoesten
Daar heb ik zelf eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik bedoel meer het neerkijken op Brabanders, Limburgers etc.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf eigenlijk nog nooit iets van gemerkt.
South Park is fun! Ik heb nog steeds zin in kaassouffle. Zeg, Kaasrol, kun jij niet wat voor me regelen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
http://www.southparkstudi(...)gh-on-cough-medicine
Moest ik gelijk aan denken.
Neem wat voor mij mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben onder. Over. Ik herhaal: ik ben onder, over.
Wat pak je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben onder. Over. Ik herhaal: ik ben onder, over.
Ah ik weet niet van wat...quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje heeft het uit Ameland (schoolreisje) meegenomen
Mijn ouders zijn ook lichte slapers. Die gaan boos worden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ook naar onder! Ik heb mijn moeder wakker gemaaktlichte slaper alles.
Haha, je vervelt de examenstress eraf!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ah ik weet niet van wat...
Ik ben ook al aan het vervellen op mijn voorhoofd, wat een combinatie.
Dat zou ik echt niet mogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog geen idee. zelfs de frituurpan is een optie ghehehe
Maak een tosti.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog geen idee. zelfs de frituurpan is een optie ghehehe
ghehe, nou als ik daarvoor slaag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha, je vervelt de examenstress eraf!
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook lichte slapers. Die gaan boos worden..
Gewoon negeren. Ik ga nu ook naar beneden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf niethij zal wel weer zeggen dat ik dan te dik wordt als ik nu eet..
ik ook niet. als zij willen komen kijken wat ik om 2.32 doe moeten ze vooral komen. Ben ik toch al lekker aan het eten ghehequote:
Mijn moeder moest me eens zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf niethij zal wel weer zeggen dat ik dan te dik wordt als ik nu eet..
4 kleine? 4 grote? 4 x 2 broodjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Één?
Als ik tosti's eet, minstens 4.
Zul je wel eerst helemaal naar Gouda moeten komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
South Park is fun! Ik heb nog steeds zin in kaassouffle. Zeg, Kaasrol, kun jij niet wat voor me regelen?
Ik wacht wel tot hij is gaan slapen, dan is het toch inmiddels licht buiten dus ga ik lekker ontbijten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Ik ga nu ook naar beneden.
Je kunt ook gewoon hierheen komen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zul je wel eerst helemaal naar Gouda moeten komen![]()
Ja oké, dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar het kon toch zijn, 4 tosti's, ieder tosti gemaakt van 2 boterhammen?
Van witbrood krijg ik verstoppingenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja oké, dat is waar.
Maar met 4 tosti's bedoel ik gewoon 4 normale boterhammen, soms zelfs bruine, omdat we geen witte hebben.
Je kunt ook een eitje bakken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
Het het is van de dam, ik ben mijn bed uit gegaan om die mug te klappen. Maar het enige wat ik kan eten zijn soepstengels of een boterham, want de oven is stuk. Anders zat ik nu lasagne te eten
Nou, ik heb net ook 3 boterhammen met vlees gegeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
Het het is van de dam, ik ben mijn bed uit gegaan om die mug te klappen. Maar het enige wat ik kan eten zijn soepstengels of een boterham, want de oven is stuk. Anders zat ik nu lasagne te eten
Bleg yoghurt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een bakje yoghurt en een beker water gescoord. Ik wil eigenlijk tosti's..
Ligt eraan. Wat ga je erin gooien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Dilemma: frituurpan aan of niet? Overigens eet ik nu een ijsje en ligt de kat bij me te chillen
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamerquote:
Ik zou het niet doen, veel te ongezondquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Dilemma: frituurpan aan of niet? Overigens eet ik nu een ijsje en ligt de kat bij me te chillen
Okeeequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamer
Te gezond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een bakje yoghurt en een beker water gescoord. Ik wil eigenlijk tosti's..
Zo irritant altijdquote:
Ik herken dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamer
Dat vind ik dan best wel lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter dan drie mueslirepen. Dat had ik gisternacht gegeten.
Medelijden met jou. Eet gewoon 2 sneetjes mik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:44 schreef Kaasrol het volgende:
IK BEN ZO JALOERS OP JULLIE
Zou er ergens nog een italiaan/dominos/NYPizza open zijn?
Ja, mueslirepen zijn wel lekker. Ik eet ze bijna elke dag, dus dat is dan weer wat minder. Eten gaat voor verhongeren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:45 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat vind ik dan best wel lekker.
Maarja, respect dat je als meisje 's nachts eet. Ik ken er genoeg die alles laten staan dan, ondanks hun honger.
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.quote:
Ik snap het inderdaad nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.
Mijn vader zit ook elke avond met zijn hand in zijn broek.
Ik begrijp het half.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Als meisje begrijp je die humor niet echt. Het is eigenlijk ook gewoon een mannenserie.
Mijn vader zit ook elke avond met zijn hand in zijn broek.
Zeg Ezell, hoe heet jij?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, mueslirepen zijn wel lekker. Ik eet ze bijna elke dag, dus dat is dan weer wat minder. Eten gaat voor verhongeren.
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over etenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:48 schreef Kaasrol het volgende:
Alles is dicht
Dan gaan de blokjes kaas open
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over eten
Lukt niet met zulke honger, ik zit te trillenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon slapen en dromen over eten
Jouw naam op FOK! doet me aan drinken denken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zeg ik ook liever niet![]()
Mijn naam doet me alleen maar denken aan nog meer eten
Jouw naam op FOK! doet me aan een dier en aan een buitenlandse serie denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jouw naam op FOK! doet me aan drinken denken.
Die Japanner is gewoon cool.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb er 3schilderaar, gedachtenlezer en die japanner idd
aaahwquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lukt niet met zulke honger, ik zit te trillen
Pak dan wat te eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lukt niet met zulke honger, ik zit te trillen
Ben bij s1 e5 XDquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna altijd vrolijk (vandaag toevallig niet), dus vandaar de Japanner..
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:58 schreef Kaasrol het volgende:
Dat viel mij ook al op, normaal is het echt dood nu.
Wel opletten dat het volgende deel dan 203 is he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |