Van witbrood krijg ik verstoppingenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ja oké, dat is waar.
Maar met 4 tosti's bedoel ik gewoon 4 normale boterhammen, soms zelfs bruine, omdat we geen witte hebben.
Je kunt ook een eitje bakken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
Het het is van de dam, ik ben mijn bed uit gegaan om die mug te klappen. Maar het enige wat ik kan eten zijn soepstengels of een boterham, want de oven is stuk. Anders zat ik nu lasagne te eten
Nou, ik heb net ook 3 boterhammen met vlees gegeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:36 schreef Kaasrol het volgende:
Het het is van de dam, ik ben mijn bed uit gegaan om die mug te klappen. Maar het enige wat ik kan eten zijn soepstengels of een boterham, want de oven is stuk. Anders zat ik nu lasagne te eten
Bleg yoghurt!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een bakje yoghurt en een beker water gescoord. Ik wil eigenlijk tosti's..
Ligt eraan. Wat ga je erin gooien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Dilemma: frituurpan aan of niet? Overigens eet ik nu een ijsje en ligt de kat bij me te chillen
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamerquote:
Ik zou het niet doen, veel te ongezondquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Dilemma: frituurpan aan of niet? Overigens eet ik nu een ijsje en ligt de kat bij me te chillen
Okeeequote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamer
Te gezond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een bakje yoghurt en een beker water gescoord. Ik wil eigenlijk tosti's..
Zo irritant altijdquote:
Ik herken dat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowiezo hadden mijn ouders me al op mijn kop gegeven als ik de oven had gebruikt, laat staan iets bak. Mijn moeder let zo enorm op het geld, ik mag niet bakken want gas+boter=geld en het eten komt bijna altijd precies uit. Heb zelf een voorraad lasagna staan in de koelkast op mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |