Ik haal bijna altijd bij die naast de hema, zou niet verbaasd zijn als ze mijn naam zouden kennenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:08 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdBij die bij Klein Amerika ben ik ook wel eens geweest, maar die vond ik niet zo goed.
Ik kom nooit bij dat straatje bij het station eigenlijk. Weet alleen dat er een zaak met de naam 'Hairstylisten with golden hands' zit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik haal bijna altijd bij die naast de hema, zou niet verbaasd zijn als ze mijn naam zouden kennen
Die bij het station is ook best aardig, daar naast de nachtwinkel
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Ezell het volgende:
IK HERINNER ME WAT. Wij hebben taart in de koelkast...![]()
![]()
![]()
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:11 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij dat straatje bij het station eigenlijk. Weet alleen dat er een zaak met de naam 'Hairstylisten with golden hands' zit.
Subway..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Water123 het volgende:
Ik heb vandaag zo'n lekker broodje bij de Subway gehad! Chicken Teriyaki met sweetonion-saus
Welterusten en alvast veel plezier!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Pfoei, ik ga maar eens naar bed. Ik vertrek overmorgen op examenreis en ik wil daar niet doodmoe aankomen, dus: welterusten iedereen
Zeg dat nou niet!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:12 schreef Ezell het volgende:
IK HERINNER ME WAT. Wij hebben taart in de koelkast...![]()
![]()
![]()
Welterusten en veel plezierquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:13 schreef Corkscrew het volgende:
Pfoei, ik ga maar eens naar bed. Ik vertrek overmorgen op examenreis en ik wil daar niet doodmoe aankomen, dus: welterusten iedereen
Joppiesausquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |