Sorryquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat plaatje had je hier niet moeten plaatsen...![]()
Ik niet maar dat komt misschien omdat daar het kraantje heel klein is, voelt ook kouder enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die uit het grote toilet vind ik toch lekkerder
Kapsalon meet organiseren?quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt niet, de treinen rijden niet meer. Deels door de staking, maar ach..
[..]
Je brengt mij op ideeën..
Wij zijn een soort klonen geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kapsalon meet organiseren?
Corkscrew: Ik wou echt precies hetzelfde plaatsen, zelfde afbeelding en zelfde smilie maar je was me voor.
Komen die calorieën!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Water123 het volgende:
Ik ga even poffertjes bakken, lekker met een stukje roomboter en karamelstroop opeten en dan heerlijk dromen over kapsalons
Hangt er vanaf waar je het koopt..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Proletariaat het volgende:
Kapsalon is vies man sinds wanneer is dat hip ofzo iedereen praat daar tegenwoordig over
Die dönerzaak naast de Hemaquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wij zijn een soort klonen geloof ik.
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je het koopt..
Ik kreeg er een keer haren bij, nou dan is het vies ja!
Maar anders is het lekkerrrr
echt lachenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!
Dat doe ik standaard 's avonds. Stuk of 4 a 5 broodjes eten of pudding oidquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
Gelukkig heb ik al tosti's op, anders had ik nu de koelkast geplunderd.
Tosti's zijn lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
Gelukkig heb ik al tosti's op, anders had ik nu de koelkast geplunderd.
Nou het was echt smerigquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:03 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Tja, een kapsalon zonder haar zou een beetje raar zijn natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |