South Park is fun! Ik heb nog steeds zin in kaassouffle. Zeg, Kaasrol, kun jij niet wat voor me regelen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
http://www.southparkstudi(...)gh-on-cough-medicine
Moest ik gelijk aan denken.
Neem wat voor mij mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben onder. Over. Ik herhaal: ik ben onder, over.
Wat pak je?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben onder. Over. Ik herhaal: ik ben onder, over.
Ah ik weet niet van wat...quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje heeft het uit Ameland (schoolreisje) meegenomen
Mijn ouders zijn ook lichte slapers. Die gaan boos worden..quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ook naar onder! Ik heb mijn moeder wakker gemaaktlichte slaper alles.
Haha, je vervelt de examenstress eraf!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ah ik weet niet van wat...
Ik ben ook al aan het vervellen op mijn voorhoofd, wat een combinatie.
Dat zou ik echt niet mogen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog geen idee. zelfs de frituurpan is een optie ghehehe
Maak een tosti.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog geen idee. zelfs de frituurpan is een optie ghehehe
ghehe, nou als ik daarvoor slaag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha, je vervelt de examenstress eraf!
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook lichte slapers. Die gaan boos worden..
Gewoon negeren. Ik ga nu ook naar beneden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf niethij zal wel weer zeggen dat ik dan te dik wordt als ik nu eet..
ik ook niet. als zij willen komen kijken wat ik om 2.32 doe moeten ze vooral komen. Ben ik toch al lekker aan het eten ghehequote:
Mijn moeder moest me eens zien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn pa is nog wakker, die slaapt elke dag pas om half 5! Ik wil ook eten maar ik durf niethij zal wel weer zeggen dat ik dan te dik wordt als ik nu eet..
4 kleine? 4 grote? 4 x 2 broodjes?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
Één?
Als ik tosti's eet, minstens 4.
Zul je wel eerst helemaal naar Gouda moeten komenquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
South Park is fun! Ik heb nog steeds zin in kaassouffle. Zeg, Kaasrol, kun jij niet wat voor me regelen?
Ik wacht wel tot hij is gaan slapen, dan is het toch inmiddels licht buiten dus ga ik lekker ontbijten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Ik ga nu ook naar beneden.
Je kunt ook gewoon hierheen komen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zul je wel eerst helemaal naar Gouda moeten komen![]()
Ja oké, dat is waar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja maar het kon toch zijn, 4 tosti's, ieder tosti gemaakt van 2 boterhammen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |